Je bedoelt ook zo'n soort hal als in noord maar dan veel kleiner? Ja daar loop ik ook regelmatig een rondje. Vind 'm alleen wel prijzig. Die stoeltjes die je op m'n foro ziet heb ik via marktplaats: 2 voor 5 euro. Bij die winkel staan ze voor 25 euro per stuk...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef oeke het volgende:
[..]
Heerlijk he? Ik baal er best van dat ze verhuisd zijn.![]()
Ook al is Noord nog best dichtbij.![]()
Ken jij ook die winkel tegenover die grote kringloopwinkel bij jou in de buurt? Die heeft ook van die mooie oude meubels.
Mooi dat bespaart me dus weer een tochtje naar die kringloopwinkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef oeke het volgende:
Ja, die ken ik, is ook een beetje mwoah.
Bij mijn moeder zit een hele grote goedkope, vol vondsten. Die is helaas alleen op dinsdagavond open. En soms op zaterdag.![]()
Claudia, leuke kleuren.
Die kist zou je kunnen afkrabben met een harde borstel en daarna aflakken met bootlak.
Het roest, daar kreeg ik laatst een tip voor. Wat was dat nou. Ik denk er nog even over na.
Ha, geweldig. Ik ben ook fan van Kringloopwinkels, maar vind het vaak zo belachelijk goedkoop dat ik niet meer durf af te dingen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ding altijd nog af in de kringloop![]()
Laatst een hele leuke retro poppenschommel geval oranje en blauw met bloemetjes.
Eigenlijk voor 5 euro.. maar kreeg 'm voor 3,50.
Niet dat die 1,50 me boeit, maar 't gaat om het principe he
Wat leuk BJ!quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wij zijn ook druk bezig met Evie dr kamertje.
Inmiddels hebben we gister de meubeltjes gehaald; en het behang ligt klaar.
[ afbeelding ]
(zo blijft het overigens niet staan hoor)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebben we al een rood polkadot rolgordijn gehaald.
Denk dat het een echte vrolijke stoere meidenkamer wordt
pm?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga mn moodboard niet posten, die is namelijk zo ontzettend goed dat ie gejat gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |