Wat zijn die stoeltjes zoet, Stiemie!

Miss_sly, die kamer van de Ikea waarvan ik de link postte heeft zo'n laag bureau van de Stuva-serie. Erg leuk inderdaad! Maar ik vind Stuva ook wel erg duur. Tegen die tijd is Lena een dreumes en kunnen we voor haar ook aan de slag. Dan wordt alles x2 wel erg duur. Maar als het nou jaren fijn en leuk blijft is het wel het geld waard!
Wickie, ik vind de sfeer van die bovenste foto met landkaart zo fijn! Wat een knus kamertje. Ik houd erg van dat plofgevoel van zo'n bank/bed. Ik lag altijd op bed te lezen. Is dat ook van de Stuva-serie? Dan is het vast geen bed maar alleen een bank?
Oh, en ik heb hier een kastje staan dat ik misschien in een kinderkamer wil zetten (links op de foto):
![kinderkamer2.jpg]()
Ik twijfel of ik het zou willen verven. Stiekem houd ik wel van dat retrobruin, en ik denk dat het op de kamer van Lena wel leuk zou kunnen staan. Ik denk dat ik haar kamer de kleur wil geven die we in onze huidige slaapkamer hebben (zie rechtsachter):
![kinderkamer3.jpg]()
En dan met wat roze accenten, maar wel heel ingetogen. Ik wil eigenlijk de sfeer hebben zoals op de foto met wereldkaart die SC liet zien. In zo' n sfeer vind ik het bruine kastje misschien wel leuk, maar misschien verf ik het ook wel wit.
Verder hebben we nog een scheepskist die ik leuk zou vinden voor op de kamer van Ivan, maar hij is zo vies en ik heb geen idee hoe ik die geschikt kan maken om in een kinderkamer te zetten:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.