Het lijkt nu ook wel erg oranje doordat de zon er precies opschijnt. Eén muur is oranje geverfd, de rest is wit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
NU, dat zie je niet vaak in een babykamer, oranje! Leuk!
Ohja, ik wilde ook nog vragen waar dat bedje van S. vandaan kwam! Het ziet eruit als Gulliverstijl van Ikea.
Bitterend, ik begrijp wel wat je leuk vindt aan het bedje, hoor! Ik houd zelf gewoon meer van strak dan van barok, zeg maar. De uil is een zelfgemaakte muziekdoos (door Twinkly) en hij is geinspireerd op een muziekdoosje van Ferm Living.
Mijn idee voor de kamer van Lena samengevat:
[ afbeelding ]
quote:
Wauw, mooi! Warm!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:58 schreef NieuweUser het volgende:
Kom even binnenvallen
Jeetjejom, ik zag dat je een boom had besteld voor de kamer van Beeb2!? Wij hebben dezelfde, maar dan in andere kleuren:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt, geloof ik. Of zelf ontworpen. Ik weet het niet precies meer. Beetje Oosterse stijl en heel betaalbaar. Ik ben er jaren geleden eens geweest. Nou ja, misschien heeft mijn lief een beter geheugen dan ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Echt zelfgemaakte lampen of opnieuw 'bekleed' ofzo?
Tof zeg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh oké! klinkt leuk.
ik dacht eerst dat je gerestylde lampen bedoelde.. dat doe ik namelijk ook.
Zal vanmiddag eens een foto nemen van iets waar ik (nog steeds) mee bezig ben.
Nog even in de herhaling omdat ik niet weet of je het gezien hebt, maar weet je ook waar dit bedje vandaan komt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet niet of ik 'm nu dubbel plaats maar deze is echt geweldig.
Hout & wit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |