abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94800589
Kom even binnenvallen ;)

Jeetjejom, ik zag dat je een boom had besteld voor de kamer van Beeb2!? Wij hebben dezelfde, maar dan in andere kleuren:

pi_94801048
NU, dat zie je niet vaak in een babykamer, oranje! Leuk!

Ohja, ik wilde ook nog vragen waar dat bedje van S. vandaan kwam! Het ziet eruit als Gulliverstijl van Ikea.

Bitterend, ik begrijp wel wat je leuk vindt aan het bedje, hoor! Ik houd zelf gewoon meer van strak dan van barok, zeg maar. De uil is een zelfgemaakte muziekdoos (door Twinkly) en hij is geinspireerd op een muziekdoosje van Ferm Living.

Mijn idee voor de kamer van Lena samengevat:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 11:12:44 #128
5428 crew  miss_sly
pi_94801132
Ow. goed plan, zo'n (hoe heet het ook alweer) maken met plaatjes en kleuren! Dt ga ik ook doen, dat maakt het al gemakkelijker om te bedenken wat ik nou wil. Ook voor onze slaapkamer en de huiskamer. En misschien zelfs wel voor het dakterras :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94801180
Moodboard/sfeercollage?
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:15:07 #130
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94801236
Oh leuk ga ik ook doen :P
pi_94801265
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
NU, dat zie je niet vaak in een babykamer, oranje! Leuk!

Ohja, ik wilde ook nog vragen waar dat bedje van S. vandaan kwam! Het ziet eruit als Gulliverstijl van Ikea.

Bitterend, ik begrijp wel wat je leuk vindt aan het bedje, hoor! Ik houd zelf gewoon meer van strak dan van barok, zeg maar. De uil is een zelfgemaakte muziekdoos (door Twinkly) en hij is geinspireerd op een muziekdoosje van Ferm Living.

Mijn idee voor de kamer van Lena samengevat:

[ afbeelding ]
Het lijkt nu ook wel erg oranje doordat de zon er precies opschijnt. Eén muur is oranje geverfd, de rest is wit.

Wat een fijne, rustig kleuren voor de kamer van Lena, mooi!!
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 11:17:29 #132
5428 crew  miss_sly
pi_94801324
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Moodboard/sfeercollage?
:Y
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:31:45 #133
298315 SacreCoeur
pi_94801860
Ik heb er ook even 1 snel gemaakt met iesje.. dit is ons zomervakantie project :P:

Maar Claudia jij moet echt een goede kringloopwinkel vinden, dan kijk je je ogen uit geloof ik!
Allemaal leuke meubeltjes en prul.

Hier in de buurt zit wel een leuke, maar da's beetje ver weg.
pi_94803955
Dat jij zo snel zo'n collage kunt maken! :o Wauw!

Ik ben heel slecht in door bergen troep heenkijken. :Y) Maar ik houd wel erg van retrowinkels. Ik ga wel eens naar Decennia Design in Tilburg, ik wil nog steeds heel graag naar die zaak in Noord waar Stiemie het telkens over heeft, en ik heb ontdekt dat er hier een klein winkeltje in de buurt zit dat zomaar eens leuk spul zou kunnen hebben.

Een tijdje geleden zat hier ook een heel leuk zaakje met zelfgemaakte lampen in de buurt, maar ik weet niet of dat er nog is. Miss_sly, heb jij een idee? Bij de Hema om de hoek daar, geloof ik.
pi_94804780
Claudia, ik zag dat uiltje en dacht: "Verrek, is hij er ook in die leuke kleuren?" Ik heb net die van firm living gekregen voor Isabeau en hij past totaal niet bij haar roze/oranje/rode knalkamer, maar ik vind hem zo leuk dat ik hem daar toch in haar bedje hang.

Ik denk dat ik haar kamer ga veranderen als ze aan een groot bed toe is. Dan gaan alle bruine meubeltjes (ik vind ze ook gewoon echt niet mooi) eruit en krijgt ze een wit bed en een witte kast. De commode gaat dan ook weg en daar wil ik dan een mooi poppenhuis oid.

Alles wat nu oranje is (gordijnen vooral) gaat dan weg en de nadruk komt dan op rood/wit/roze te liggen met hier en daar wat roze. Ik twijfel of ik de muren roze laat.. denk het wel.

De meubeltjes maken de kamer erg donker.
pi_94805103
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:58 schreef NieuweUser het volgende:
Kom even binnenvallen ;)

Jeetjejom, ik zag dat je een boom had besteld voor de kamer van Beeb2!? Wij hebben dezelfde, maar dan in andere kleuren:

[ afbeelding ]
Wauw, mooi! Warm!! O+ ik hou van de kleur Oranje!
pi_94805349
Vond je de meubeltjes wel mooi of ben je van gedachten veranderd, Sorbo?

Twinkly, misschien kun je jouw ontwerp verkopen aan Ferm Living? :D

Wickie, nog vergeten te zeggen: ik ben HEEL benieuwd naar foto's van jullie nieuw ingerichte kamers! O-)

Ik vind oranje lekker fris én warm, maar het is wel een heel modegevoelige kleur. Wij hadden onze oude woonkamer oranje en ik was er toen we gingen verhuizen wel wat op uitgekeken:

woensdag 30 maart 2011 @ 13:11:18 #138
298315 SacreCoeur
pi_94805367
Echt zelfgemaakte lampen of opnieuw 'bekleed' ofzo?
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 13:12:19 #139
5428 crew  miss_sly
pi_94805402
Het zegt me zo niets, Claudia!
Dat winkeltje waar Stiemie het telkens over heeft, wil ik ook eens heen :Y

Ik wil dadelijk iig lichte meubels voor Senna's kamer. het is maar een kleine kamer, wel hoge plafonds (3.30 m) maar daar kun je niet heel veel mee, behalve gebruiken om het een ruimtelijke indruk te geven. De muren zijn wit, en ik denk dat ze dat blijven. Ik wil iets met een of twee stroken behang om wat kleur aan te brengen en wat te verdelen. Nog geen idee of ik dat dan over de hele hoogte ga doen, of juist maar de helft of over de hele breedte (een soort lambrizering).
pi_94805438
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Echt zelfgemaakte lampen of opnieuw 'bekleed' ofzo?
Zelf gemaakt, geloof ik. Of zelf ontworpen. Ik weet het niet precies meer. Beetje Oosterse stijl en heel betaalbaar. Ik ben er jaren geleden eens geweest. Nou ja, misschien heeft mijn lief een beter geheugen dan ik.

Ik vind dat Decennia Design trouwens ook veel leuke en betaalbare lampen heeft.
pi_94805472
Kun je nog eens een foto van haar kamer laten zien, miss? Ik vind zo'n kastombouw om een raam heen altijd zo tof en dat lijkt met met hoge plafonds extra trof.
pi_94805480
Ik vind oranje ook het mooist als het voornamelijk in accessoires terugkomt! Zo is Leia's kamer wit met een bruine muur en oranje accessoires.. erg geslaagd, al vind ik zelf :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:17:59 #143
298315 SacreCoeur
pi_94805635
Oh oké! klinkt leuk.

ik dacht eerst dat je gerestylde lampen bedoelde.. dat doe ik namelijk ook.
Zal vanmiddag eens een foto nemen van iets waar ik (nog steeds) mee bezig ben.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 13:18:41 #144
5428 crew  miss_sly
pi_94805666
Ik was net aan het zoeken, Claudia.

Deze kast staat naast de commode, meteen rechts als je de kamer binnenkomt. Wel op dezelfde plek dus als op de foto, maar een slag gedraaid met de kastdeur naar opzij.

Nu staat dus eerste de kast, dan de commode, dan de stoel (allemaal ongezellig naast elkaar, wegens ruimtegebrek) en dan dwars voor het raam het bedje. Tegenover de commode staat nu een klein wit speelgoedbankje.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:03:12 ]
pi_94805688
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh oké! klinkt leuk.

ik dacht eerst dat je gerestylde lampen bedoelde.. dat doe ik namelijk ook.
Zal vanmiddag eens een foto nemen van iets waar ik (nog steeds) mee bezig ben.
Tof zeg!
pi_94805741
Miss: volgens mij heb ik pas ergens (Facebook?) een duidelijkere foto van het kamertje gezien, kan dat? Een foto waarop Senna in haar kamer zit te spelen?
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 13:22:58 #147
5428 crew  miss_sly
pi_94805841
Dat is een filmpje :Y Daar is het idd heel duidelijk te zien.

We moeten sowieso trouwens voor we iets veranderen iets doen ana het raam. Heeft iemand daar nog goede praktische ideeen voor? Het is een echt ouderwets raam zoals bij het pand past, maar dat is niet heel fijn voor ene kinderkamer. Er zit een heel simpele draaikruk op om open te maken en het is heel laag. Ik zou graag iets doen met een bedje daar, maar dan moet het raam eerst superfantastischgeweldig worden beveiligd!
pi_94806197
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet niet of ik 'm nu dubbel plaats maar deze is echt geweldig.
Hout & wit.

[ afbeelding ]
Nog even in de herhaling omdat ik niet weet of je het gezien hebt, maar weet je ook waar dit bedje vandaan komt?
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:40:08 #149
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_94806546
Wij zijn bezig geweest om de kinderkamers aan te passen , op te knappen. Lola slaapt nu in een groot bed en heeft een oude kast gekregen die we hebben opgeknaptv(met het zilveren behang erop ;) )

Bij lotte hebben we ook een kastje gepimt:

pi_94806602
Leuke kamertjes en ideeen komen er hier voorbij! O+

Ik zou natuurlijk heel veel willen zeggen over alle ideeen, maar ik zeg maar een ding: Claudia, verf dat kastje niet! Anders kom ik je persoonlijk kastijden. ~O> ;)
Nee hoor, eerlijk is eerlijk, dat moet je helemaal zelf weten, ik ben zelf alleen zo klaar met die VT Wonen trend om allerlei mooie houten meubels wit te verven. :{

En dat winkeltje van Stiemie, was een hele grote loods, dames! Ik neem aan dat het dat nog steeds is, al zijn ze dan verhuisd. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')