abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95351552
@Linda, ik wil best ff voor je op pad, als je van plan bent binnenkort nog hier in de buurt te komen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95355104
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef innepin het volgende:
@Linda, ik wil best ff voor je op pad, als je van plan bent binnenkort nog hier in de buurt te komen?
Oh, das lief! Maar ik ben er pas eind mei weer en dan zitten we aan de kust.. dus dat wordt niks ben ik bang ;(

Moet je hierheen komen O-)
Lotte!
Noah!
pi_95355244
Ja goed plan! Betaal jij m'n treinticket, is vast goedkoper dan verzendkosten voor de hele reutemeteut :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95356176
quote:
6s.gif Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef innepin het volgende:
Ja goed plan! Betaal jij m'n treinticket, is vast goedkoper dan verzendkosten voor de hele reutemeteut :+
Slecht plan :P
Lotte!
Noah!
  maandag 11 april 2011 @ 20:26:00 #280
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_95358771
Die boekenplankjes zijn echt een superleuk idee! Ik kan ze alleen niet vinden op de website van Ikea. Of kan ik ze ergens anders kopen?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  † In Memoriam † maandag 11 april 2011 @ 20:41:51 #281
240917 Mula
pi_95359947
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef kruimel_20 het volgende:
Die boekenplankjes zijn echt een superleuk idee! Ik kan ze alleen niet vinden op de website van Ikea. Of kan ik ze ergens anders kopen?
Je bedoelt de kleine boekenplankjes? Die zijn gewoon bij Ikea te koop. Heten Ribba en kosten 9 euro voor 1.20m en 5 euro voor 55cm.

edit; http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=houder+voor+schilderijen
  maandag 11 april 2011 @ 20:45:47 #282
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_95360176
Bedankt Mula!
Vandaar dat ik ze niet kon vinden, was aan het zoeken naar boekenplankjes :)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 13 april 2011 @ 10:30:32 #283
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95433888
Even een voorproefje van onze babykamer. We zijn nog de puntjes op de i aan het zetten..

Dit is de muurschildering die mijn vriend gemaakt heeft O+
Ik moest hem gewoon even showen :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95434254
Wauw wat mooi! Helemaal uit de losse pols?!

En Brocantje, jouw behang ga ik onthouden, voor ooit :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_95434459
Volgende maand krijgen we de sleutel van ons "nieuwe" huis. Dus hulp is hier nodig.
Mikael en Leander komen op 1 kamer. Hier even een tekening van de kamer:

De kids hebben deze bedjes:

En we hebben 2 van deze kasten:

Op de vloer ligt net nieuw zwarte vloerbedekking die we graag willen laten liggen omdat het de hele verdieping door loopt. De muren zijn (nog) wit.
De jongens komen dus samen op 1 kamer. Hoe krijgen we de kamer zo leuk en gezellig zodat ze toch samen maar toch ook weer apart slapen. En wleke kleuren kunnen we gebruiken bij het zwart wit?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 13 april 2011 @ 10:49:27 #286
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95434460
Nou hij had een voorbeeldplaatje op a4, en heeft eerst met potlood het plaatje in het groot nagetekend (dit is een heel stuk groter dan a4 :P) en daarna met verf ingekleurd :)
Hij is niet helemaal exact hetzelfde, het origineel heeft 2 meisjes erin, maar dat wilde ik niet.

Hier het origineel:

Best aardig toch? :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95435305
Moet er nog even bij zeggen dat er geen kledingkast op hun kamer komt. Ze hebben in inloopkast tegenover hun slaapkamer!!
pi_95435836
Heel gaaf the_tankgirl!!

Kun je met de expedit kasten geen afscheiding maken menicole?
pi_95437025
Waaaaaah Tankgirl, geweldig!! _O_ O+ Echt heel erg mooi geworden! Ik ben benieuwd naar de hele kamer als hij af is.
Het lijkt heel erg op ons oorspronkelijke idee, alleen moesten we dan alle schrootjes van de muur halen en dat hebben we toch maar niet gedaan.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95437715
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef mrien het volgende:
Heel gaaf the_tankgirl!!

Kun je met de expedit kasten geen afscheiding maken menicole?
Ja zoiets had ik ook in gedachten. Maar hoe zet ik dan alles neer?

En vooral welke kleuren ga ik gebruiken. Tis op zich wel een hele lichte kamer want 2 ramen.
pi_95437788
Best aardig zegt ze :D. Ik vind knap!
pi_95437954
MeNicole2, ik kom op deze indelingen uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan van die bakken kopen voor in de kasten, dus daar kun je een kleurtje mee bepalen. Ook als je een gekleurd dekbed op de bedden legt die met elkaar matchen heb je een fleurig kamertje :)

Zoiets kom je dan op:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40133545
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90059618
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00115464
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70166916
pi_95438166
Of misschien het ene bed in de hoek rechtsonder en de andere in de hoek linksboven? En dan met de kasten in het midden de verdeling maken? Zit op m'n werk dus kan het niet ff tekenen..
pi_95438448

Het kan wel, maar het is vrij krap richting de deur..
pi_95438535
Oh ik vind die allereerste wel heel leuk. Naast elkaar en met de kast ertussen. maar ben bang dat er zo weinig speelruimte overblijft.
pi_95438572
Je kan het het beste uitproberen in het echt denk ik, want dan kan je dat beter inschatten.. En als de bedjes leeg zijn en de kasten ook zijn ze best te verzetten denk ik.
pi_95438670
Die onderste zou ook wel kunnen. De jongste ligt in een peuterbedje dus als die daar bij de deur staat heb je denk ik genoeg ruimte over. En zo kan ik ook makkelijker een snelle afscheiding maken als de jongste de oudste niet laat spelen!
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 13:04:27 #298
240917 Mula
pi_95439332
Op papier vind ik die onderste (in de laatste post van Puala)het leukste, aangezien ze daar echt een eigen hoekje hebben. Alleen; hebben ze dat nodig? Pubers willen met vrienden op hun kamer hangen, maar kleine jongens willen voornamelijk spelen. En het ziet er niet naar uit dat er zo echt ruimte is voor spelen met autos op de grond, een groot kasteel bouwen van lego, een treinbaan neer te zetten etc.

Persoonlijk zou ik gaan voor de laatste in de eerset post van Puala, dus bed linksboven en rechtsonder en kasten direct naast bed.
pi_95439509
Ja eigen hoekje hebben ze echt nodig. De jongste is dan bijna 2 en die speelt nog niet samen. Die maakt alleen kapot wat de oudste (bijna 5) opbouwt. Misschien als ze iets ouder zijn en het samenspelen goed gaat het wel weer verandert kan worden. Nu zal de jongste niet zo heel veel boven spelen maar ik wil niet dat als de oudste zijn treinbaan heeft staan dat de jongste terwijl ie eigenlijk moet slapen de boel afbreekt!
pi_95440745
Ik zou denk ik de onderste doen. Misschien kan je kasten ieder tegen de muur zodat je in het midden de doorgang hebt?
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')