Súperleuk kamertje zo zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef brocantje het volgende:
Ik ben nieuw met het posten dus hoop dat het gaat lukken(lurk al heel lang mee). Laatst werd er hier een idee voor een boekenwand gepost en die vond ik geweldig voor mijn zoontjes kamer. Hij heeft nu echt een gezellig boekenhoekje gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal eens neuzen naar een plattegrond. Ik heb ook serieus aan een soort bedstee gedacht, ja.quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pm?![]()
Memmel heb je niet een plattegrondje? Hoe staan die schuine wanden en hoeveel ruimte zit er tussen? Als het gunstig is qua afstand enzo zou een soort bed van wand tot wand misschien ook wat zijn met aan weerszijden een soort kleding of boekenkasten die zo schuin weglopen?
Ik ben weer lekker wazig![]()
oeh! je kan er een bedstee van maken! jaaaaa, ik dring gewoon iemand anders mijn bedstee op![]()
Anna had toch zo'n supermooi bed?was dat dan een peuterbedje?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet niet of ik 'm nu dubbel plaats maar deze is echt geweldig.
Hout & wit.
[ afbeelding
Mag ik vragen waar het bedje vandaan komt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat bedje heeft S in het bruin. Superbedje!
supergaaf!quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat gaaf om die boekenwand nu eens in een echt kamertje te zienEcht heel leuk!
Memmel ik zag vanmiddag dit plaatje en moest aan jouw kamertjesvraagstuk denken. Misschien is het wat? Ik vind het in ieder geval zo leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Of als je toevallig nog 2x op vakantie gaat is dit ook een optie![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is echt een plaatje!quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat gaaf om die boekenwand nu eens in een echt kamertje te zienEcht heel leuk!
Memmel ik zag vanmiddag dit plaatje en moest aan jouw kamertjesvraagstuk denken. Misschien is het wat? Ik vind het in ieder geval zo leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Of als je toevallig nog 2x op vakantie gaat is dit ook een optie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind ze allemaal super. dit is precies wat ik bedoel!!
waar heb je dat gezien? Waar is dat te koop?
Oh my! Ik denk dat ik er nog een dochter bij moetquote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef Stiemie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, isa zei: 'die wil ik hebben die kamer! it's mieeeeeeee maawrio, byebye'quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:08 schreef Lijnloos het volgende:
Deze kamer wil ik (maar misschien nog wel liever voor mezelf):
[ afbeelding ]
Misschien wel iets voor Stef als ie groter wordt!
Van Marktplaats, heb ik van Groofsken begrepen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen waar het bedje vandaan komt?
kijk je altijd zo boos?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van Marktplaats, heb ik van Groofsken begrepen.![]()
Wat een gave plaatjes, Stiemie! Nu wil ik ook 4 kinderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |