wij ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Takkembah het volgende:
Leuk Linda! Ben benieuwd! Volgens mij hebben wij van die lijn nu het ledikantje staan.
Oh wat mooi zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef brocantje het volgende:
Die foto met dat stappelbed is echt geweldig, als ik ooit een mooie zolder heb dan zou ik graag zo iets hebben of een bedstee voor mijn dochter. Nu moet ze het nog even doen met haar pip kamertje. Toen ik hoorde dat het een meisje zou worden wilde ik erg graag het pip behang(ben dol op pip heb het gele behang in mijn woonkamer) en verder heel veel roze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ze met dr voetjes bij de grond? Mn moeder had van IKEA zo'n roze stoeltje gehaald, maar dat was echt geen gezicht als ze daar op zat...quote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben de witte versie van de stoeltjes en Tess zit er prima op. Volgens mij zijn ze allemaal even hoog. Ik vind ze er iig ook wat steviger uitzien.
hij is net zo hoog als dat roze stoeltje van je moeder, zithoogte 30 cm. Weet neit of die "ongelakte" dezelfde hoogte hebben eigenlijk. Volgens mij is het allemaal dezelfde zithoogte.quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kan ze met dr voetjes bij de grond? Mn moeder had van IKEA zo'n roze stoeltje gehaald, maar dat was echt geen gezicht als ze daar op zat...
[ afbeelding ]
Voordeel van het eerste setje vind ik wel dat de tafel een opstaand randje heeft, zodat niet de hele tijd potloodjes enzo van de tafel rollen...
Oh, dat was leuk geweest! Maar ik woon in DLD en daar hebben ze helaas geen blokker. Mn moeder zit nu met een gebroken voet thuis, dus die kan ik ook niet sturenquote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Mula het volgende:
Linda, volgens mij had Blokker afgelopen week paddestoelen-dingen te koop! Ik heb er niet heel erg uitgebreid bij staan kijken, maar volgens mij hadden ze in ieder geval paddestoel-waxinelichthoudertjes en een -behoorlijk leuke- grote paddestoel. Volgens mij was dat een kinderkrukje en dan gemaakt van tafelzeil oid.
Even gekeken op de site, de zithoogte van die ongelakte is 28cm. Zou zo iets ook wit te verven zijn, dat hout?quote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is net zo hoog als dat roze stoeltje van je moeder, zithoogte 30 cm. Weet neit of die "ongelakte" dezelfde hoogte hebben eigenlijk. Volgens mij is het allemaal dezelfde zithoogte.
ikookquote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef mrien het volgende:
Ik vond die witte stoeltjes veel steviger dan die houten kleur. Op die witte stoeltjes zit ik zelf ook weleens
Oh, dat klinkt leuk! Maar dat is vast bietske duur om hierheen te versturenquote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
Bij de praxis hebben ze ook zeil of plakplastic in rood met witte stippen, en ik heb daar ons polkadots verduisterend rolgordijn ook vandaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |