abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 19:51:47 #251
5428 crew  miss_sly
pi_95272090
Wel prima, geloof ik. Heb niet het idee dat het veel indruk maakt, de verandering op zich. In ieder geval gaat ze wel goed slapen. Of ze goed doorslaapt zal de tijd uitwijzen, maar het heeft iig geen drama's opgeleverd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95272233
Dat ze goed gaat slapen is al fijn toch?

Ik ben heel benieuwd en ik duim met je mee dat zo ook gaat doorslapen.
  zondag 10 april 2011 @ 17:31:29 #253
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95307096
Ik ben benieuwd miss!

Hier hielp het iig wel, maar goed, dat kan ook met honderden andere dingen te maken hebben gehad :')

hoe stond het btw eerst dan? ik kan me, als ik de plaatjes zo zie, geen andere opstelling voorstellen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95317294
Miss, wat een leuke grote meisjeskamer en wat fijn dat ze er lekker in slaapt! Ik vind dat bankje tegen de achterkant van het bedje erg leuk! Hadden jullie dat niet eerst in de woonkamer staan?

Ik ben met dank aan Innepin een heel stuk verder met Lotte's kamertje!

3 muren blauw, en 1 rood-wit gestipt.
Deze meubeltjes:

En dit kastje boven het bedje:

Deze accesoires heb ik tot nu toe gehaald:
Lampje:
Spaarpotje in de vorm van een paddestoel, beide voor in het kastje boven het bedje

En nog boekensteunen met paddenstoeltjes erop. Nu nog even bedenken waar ik een plankje wil maken.

Ik twijfel over een hoekje met dit setje:

En die dan te bekleden met rood-wit-gestipt plakfolie. Dan kan daar boven mooi een plankje met de boekensteuntjes en een paar boekjes... Even over nadenken nog. Ze is eigenlijk nog iets te klein om echt iets te doen met zo'n tafeltje...

En voor kleine buikbaby-zoon heb ik dit behang uitgezocht:
http://www.tapeten-gallery.de/boys-and-girls-3-690418.html
http://www.tapeten-galler(...)-690517-bordure.html
Sorry, krijg daarvan geen plaatjes geplakt...
Baby krijgt dan de meubeltjes van Lotte, nu echter aangekleed met stoere jongens accesoires ipv lieve meisjes dingen.

Ik zoek alleen voor allebei nog een leuke bijpassende lamp en gordijntjes... Lastig.
Lotte!
Noah!
pi_95317882
Superleuke meubeltjes Linda! Dat bedje is echt gaaf!

Je hebt ook eventueel deze stoeltjes

ook in rood
en dit tafeltje

ook in wit

om toch een beetje in het zelfde hout te blijven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 april 2011 @ 21:18:18 #256
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95317967
Leuk Linda! Ben benieuwd! Volgens mij hebben wij van die lijn nu het ledikantje staan.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95318010
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Takkembah het volgende:
Leuk Linda! Ben benieuwd! Volgens mij hebben wij van die lijn nu het ledikantje staan.
wij ook :D en de commode (Hensvik)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95318140
Dat kan wel Takkem, er is idd ook een ledikantje en een commode van. Ik twijfel nog om het tafelsetje weg te laten en dan de kast van de commode neer te zetten voor extra bergruimte...

En Vicky, die zijn ook leuk ja! In de winkel maar even kijken waar ze beter op zit enzo. Opzich kan die witte ook prima, eventueel met dat folie erop. Past inderdaad beter bij het bedje enzo. Dat was ook wat me stoorde aan het setje, de kleur van het hout..
Lotte!
Noah!
pi_95318220
Wij hebben de witte versie van de stoeltjes en Tess zit er prima op. Volgens mij zijn ze allemaal even hoog. Ik vind ze er iig ook wat steviger uitzien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 april 2011 @ 21:23:50 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95318392
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef brocantje het volgende:
Die foto met dat stappelbed is echt geweldig, als ik ooit een mooie zolder heb dan zou ik graag zo iets hebben of een bedstee voor mijn dochter. Nu moet ze het nog even doen met haar pip kamertje. Toen ik hoorde dat het een meisje zou worden wilde ik erg graag het pip behang(ben dol op pip heb het gele behang in mijn woonkamer) en verder heel veel roze.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat mooi zeg O+ Echt voor een prinsesje.

Wij hebben datzelfde (loodzware) bedje in het metaalkleur en het is zo fijn O+

Miss echt een grote-meiden-kamertje zo :)
pi_95318452
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben de witte versie van de stoeltjes en Tess zit er prima op. Volgens mij zijn ze allemaal even hoog. Ik vind ze er iig ook wat steviger uitzien.
Kan ze met dr voetjes bij de grond? Mn moeder had van IKEA zo'n roze stoeltje gehaald, maar dat was echt geen gezicht als ze daar op zat...

Voordeel van het eerste setje vind ik wel dat de tafel een opstaand randje heeft, zodat niet de hele tijd potloodjes enzo van de tafel rollen...
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † zondag 10 april 2011 @ 21:25:19 #262
240917 Mula
pi_95318495
Linda, volgens mij had Blokker afgelopen week paddestoelen-dingen te koop! Ik heb er niet heel erg uitgebreid bij staan kijken, maar volgens mij hadden ze in ieder geval paddestoel-waxinelichthoudertjes en een -behoorlijk leuke- grote paddestoel. Volgens mij was dat een kinderkrukje en dan gemaakt van tafelzeil oid.
pi_95318596
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Kan ze met dr voetjes bij de grond? Mn moeder had van IKEA zo'n roze stoeltje gehaald, maar dat was echt geen gezicht als ze daar op zat...
[ afbeelding ]

Voordeel van het eerste setje vind ik wel dat de tafel een opstaand randje heeft, zodat niet de hele tijd potloodjes enzo van de tafel rollen...
hij is net zo hoog als dat roze stoeltje van je moeder, zithoogte 30 cm. Weet neit of die "ongelakte" dezelfde hoogte hebben eigenlijk. Volgens mij is het allemaal dezelfde zithoogte.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95318638
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Mula het volgende:
Linda, volgens mij had Blokker afgelopen week paddestoelen-dingen te koop! Ik heb er niet heel erg uitgebreid bij staan kijken, maar volgens mij hadden ze in ieder geval paddestoel-waxinelichthoudertjes en een -behoorlijk leuke- grote paddestoel. Volgens mij was dat een kinderkrukje en dan gemaakt van tafelzeil oid.
Oh, dat was leuk geweest! Maar ik woon in DLD en daar hebben ze helaas geen blokker. Mn moeder zit nu met een gebroken voet thuis, dus die kan ik ook niet sturen :P

Deze willen we trouwens ook, ik twijfel nog of die in het kamertje komt (en dan dus de boekensteuntjes terug) of dat ik gewoon een plankje met boekjes in dr kamertje zet, eventueel met andere drutsels erbij en deze in de woonkamer met boekjes die voor allebei leuk zijn..

Edit: foto doet het niet... deze dus: http://www.walzkidzz.de/K(...)herregal.a833.0.html
Lotte!
Noah!
pi_95318821
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

hij is net zo hoog als dat roze stoeltje van je moeder, zithoogte 30 cm. Weet neit of die "ongelakte" dezelfde hoogte hebben eigenlijk. Volgens mij is het allemaal dezelfde zithoogte.
Even gekeken op de site, de zithoogte van die ongelakte is 28cm. Zou zo iets ook wit te verven zijn, dat hout?

naja, ik denk er nog even over na. Ik ga volgende week pas naar IKEA :P
Lotte!
Noah!
pi_95318852
ligt aan het hout anders ff lichtjes opschuren denk ik :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95319028
Ik vond die witte stoeltjes veel steviger dan die houten kleur. Op die witte stoeltjes zit ik zelf ook weleens :)
pi_95319061
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef mrien het volgende:
Ik vond die witte stoeltjes veel steviger dan die houten kleur. Op die witte stoeltjes zit ik zelf ook weleens :)
ikook :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_95319136
Oh, alsie jullie houdt, dan moet het inderdaad ook wel 11 kilo peuter houden ;) En ik denk dat ze het ook wel leuk vind dat er beestjes op staan. Ik ga er eens naar op zoek in de IKEA. Thnx voor de tips/ervaringen
Lotte!
Noah!
  zondag 10 april 2011 @ 21:43:20 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_95319737
Linda, wat een leuke spullen. Bij de hema hebben ze wel inpakpapier met stippen.
Wij hebben trouwens zo'n tafeltje en stoeltje van de kringloop, daar zit Driekus prima op. En dat is gewoon hout, dus die kan je zeker schilderen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 10 april 2011 @ 22:37:12 #271
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95323095
Bij de praxis hebben ze ook zeil of plakplastic in rood met witte stippen, en ik heb daar ons polkadots verduisterend rolgordijn ook vandaan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95323962
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
Bij de praxis hebben ze ook zeil of plakplastic in rood met witte stippen, en ik heb daar ons polkadots verduisterend rolgordijn ook vandaan...
Oh, dat klinkt leuk! Maar dat is vast bietske duur om hierheen te versturen :(

Die bedoel je?
Lotte!
Noah!
  zondag 10 april 2011 @ 22:55:48 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95324129
ja ik geloof dat diegene is die we voor Evie klaar hebben liggen... ben zoooo benieuwd hoe het straks lijkt.
Ik heb ook al een rood met witte stippen slaapzak gehaald bij de Hema ;)
haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95331298
zonde idd linda want de blokker is eht volgepropt met stippenmeuk, heb er zelf een rood met witte stippenfleecedeken en paddenstoelenpoef en nog wat spul vandaan..

dat is al een halfjaar terug maar t ligt er nog steeds en er komt steeds meer bij..dus je moeder toch even een schop verkopen :P
pi_95331472
Linda wat een enorm leuk spul heb je gekocht en ben je van plan te kopen! O+
dat wordt een supertof grote-meisjes-kamertje voor Lotte O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')