Je kan ook met twee kinderen in zo'n stapelbedquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van Marktplaats, heb ik van Groofsken begrepen.![]()
Wat een gave plaatjes, Stiemie! Nu wil ik ook 4 kinderen!
Ik keek zo boos omdat 'Marktplaats' natuurlijk niet het antwoord van Groofsken was waar ik op hoopte.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk je altijd zo boos?
Ik bedoelde meer wat het merk was en waar ik het bedje kan kopen (behalve op marktplaats)
Het plaatje komt ook van 1 of andere website neem ik aan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je kan ook met twee kinderen in zo'n stapelbedJij en je man in de ene en je kinderen in de andere. Klaar-over spelen
Dan blijft het waarschijnlijk wel bij twee kinderen
Wow, leuk kamertje!quote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef brocantje het volgende:
Ik ben nieuw met het posten dus hoop dat het gaat lukken(lurk al heel lang mee). Laatst werd er hier een idee voor een boekenwand gepost en die vond ik geweldig voor mijn zoontjes kamer. Hij heeft nu echt een gezellig boekenhoekje gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat behang is gaaf he! Maar ik haal maar 3 banen uit een rol en dan vind ik het wel een bietske duur geloof ik...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef innepin het volgende:
Plakfolie!
o.a. hier kun je vast wel wat rood met witte stippen spul vinden. Zoals deze.
Deze moet je dan natuurlijk ook hebben. Of deze.
Ik kan zo gauw geen paddenstoel-behangrand vinden. Wel kwam ik deze tegen![]()
![]()
Nee, ikzelf niet, maar mn vader komt over 2 weken deze kant op. Wat zag je dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef mefke79 het volgende:
Linda, kom je nog in Nederland op korte termijn? Ik zag wel dat soort spul in een winkeltje dit weekend.
Nee, das niet handig nee. En jij woont ook niet echt bij mn ouders in de buurt.. Jammerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef mefke79 het volgende:
ik zag etuitjes, schoenen met stippen, tafelzeil echt allerlei dingen met stippen. Maar ja, wel hier in de buurt en op de site zie je dat niet echt terug. Dus handig is het niet...
Ik ga die merken eens bekijken, dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef mefke79 het volgende:
Linda, dit is de site http://www.lushluba.nl/ daar staan ook de merken op vermeldt, misschien helpt dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |