Mijn bestelling bij Wehkamp is wel verzonden. Blij dat ik dan toch niet voor BOL.com heb gekozen dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef Rikketik het volgende:
Oh, en ik had White dus op Bol.com besteld? Nog niet verzonden, levertijd staat op 2 tot 4 werkdagen. Lekker hoor.
Doet me denken aan de release van HeartGold en SoulSilver, toen ging dat ook al mis. Al had dat met buggy safe files te maken geloof ik. Hoe dan ook, ik ga vanmiddag dan maar even langs de MediaMarkt. Ik wil die game spelen verdorie!
Pansage, Pignite, Tympole en Woobat op l20quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijn bestelling bij Wehkamp is wel verzonden. Blij dat ik dan toch niet voor BOL.com heb gekozen dan.
@ Parodiuzz: wat zijn je team specs?
Een wat, een wat, een wat en een wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pansage, Pignite, Tympole en Woobat op l20
grass, fire/fighting, flying/psychic en water danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een wat, een wat, een wat en een wat?
Ik ken al die namen echt nog niet.Maar dat is het leuke, waar Eurogamer het ook al over had in hun review. Echt al-les is nieuw. Geen Pidgeys, geen Ratatas, geen Geodudes, geen Zubats... zelfs geen Pikachu! De reviewer kreeg er een beetje hetzelfde gevoel van als wat Red & Blue hem jáááren geleden gaf. Dat schept toch wel verwachtingen...
Ja, ik had ze al opgezocht op Serebii.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
grass, fire/fighting, flying/psychic en water dan
panpour,pansear en pansage krijg je afhankelijk van je starter, dus als je tepig kiest kun je vlak bij de eerste gym een pansage krijgen, bij een oshawott een pansear en bij een snivy een panpour, wat verderop in de game kun je ze trouwens wel allemaal vangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, ik had ze al opgezocht op Serebii.![]()
Ik denk dat ik begin met een Tepig en dan in elk geval zo'n Panpour van als water pokémon. Daar zijn er verrassend weinig van in Unova.Verder wil ik ook zeker een Excadrill en een Lilligant, en voor de rest zie ik het nog wel. Eigenlijk wilde ik ook Conkeldurr, maar ja, die is fighting en dat is Emboar uiteindelijk ook. Dat is dan een beetje overbodig, denk ik.
Iets verderop of heel veel verderop? Anders moet ik maar zo'n Tympole vangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
panpour,pansear en pansage krijg je afhankelijk van je starter, dus als je tepig kiest kun je vlak bij de eerste gym een pansage krijgen, bij een oshawott een pansear en bij een snivy een panpour, wat verderop in de game kun je ze trouwens wel allemaal vangen.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, aan de andere kant ben ik ook nog weinig trainers tegengekomen die rock of fire pkmn gebruiken(die niet met ground,rock,fighting danwel grass mover te verslaan zijn).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Iets verderop of heel veel verderop? Anders moet ik maar zo'n Tympole vangen.
male, aangezien zn nature mij wel beviel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef MrMoon het volgende:
Hebben jullie een male starter of een female starter?
wtf zo snelquote:
ik ben ookal een uur of zes bezig, en grinden word ook ontmoedigd aangezien je minder xp krijgt op het moment dat je pokemon een hoger level heeft dan de gene die je verslaat.quote:
ik had een aantal males waarvan de nature niet was wat ik hoopte en ik heb nu een female (Oshawott).. dat is ook wel makkelijker omdat ik eigenlijk ook nog een Snivy wil.. dus kan ik breeden en traden..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
male, aangezien zn nature mij wel beviel.
ach, ik ben al een aardig eind op weg en na de e4 stuur ik wel een ditto over ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had een aantal males waarvan de nature niet was wat ik hoopte en ik heb nu een female (Oshawott).. dat is ook wel makkelijker omdat ik eigenlijk ook nog een Snivy wil.. dus kan ik breeden en traden..
ja je gaat erg snel..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, ik ben al een aardig eind op weg en na de e4 stuur ik wel een ditto over ofzo.
Ze hebben het 'tutorial' dorpje er tussen uit gehaald en je hoeft ook niet te backtracken voor schoenen en/of pakketjes, meer niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Rahl het volgende:
De vaart zit er wel meer in in deze generatie
Niet alleen dat, maar ook de battle-animaties enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben het 'tutorial' dorpje er tussen uit gehaald, meer niet.
Aan de andere kant zijn er wel meer trainers die items in battle gebruiken en zijn pokemon vaker voorzien van besjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook de battle-animaties enzo.
Nja, ik ben nog niet ver genoeg om dat opgemerkt te hebben dus ik geloof je op je woord. Jammer wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er wel meer trainers die items in battle gebruiken en zijn pokemon vaker voorzien van besjes.
Het kan trouwens opzich geen kwaad om een lillipup met pickup ability in je party te houden, heb er tot nu toe al een grea tball of 10 en super potion of 7 aan over gehouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nja, ik ben nog niet ver genoeg om dat opgemerkt te hebben dus ik geloof je op je woord. Jammer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Volgens mij niet. Op het moment dat je een pokémon kiest, word je echt gelijk uitgedaagd door Barry Bianca.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef pjats het volgende:
Is er een manier om de nature van je starter te bekijken zonder die twee gevechten te doen? Die vreten tijd namelijk
Jammer, dan duurt het even langer voordat ik de goede natures kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Op het moment dat je een pokémon kiest, word je echt gelijk uitgedaagd door Barry Bianca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Rikketik het volgende:
Net nog ff langs de stad geweest en eindelijk kan ik zeggen:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
Das idd fijn jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Thanks!
Heb de Liberty Pass ook maar meteen gedownload net. Nu was WiFi al tof, maar einde-he-lijk kan Pokémon direct via de DS verbinding maken met mijn router.De generatie IV games konden niet met WPA-versleuteling omgaan, geloof ik. Nu had ik dan wel zo'n mooie WiFi USB Stick, maar die weigerde dan weer met Mac OSX te werken. Op Windows deed-ie het op zich wel, maar dat liep dan weer niet helemaal fijn met de firewall...
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen heb ik een iets andere versie met andere namen. Maar dat mag de pret niet drukken
De namen zijn bij mij anders, ik heb gedownload, De pokemonnamen zijn anders dan die van julliequote:
Aha de JAP2ENG patched versie dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De namen zijn bij mij anders, ik heb gedownload, De pokemonnamen zijn anders dan die van jullie
Hoger dan in HG/SS, bedoel je? Ik ben pas op route 1 (ge-soft-reset voor een vrouwtjes Oshawott) maar ik merk tot nu toe weinig verschil.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De random encounter rate is veel te hoog trouwens.
Moet je een DSi kopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ga maar weer eens verder met de game, net 2 pokemons kunnen traden, wel een lvl 6 kwijt, maar die heb ik nog als backup.
Jammer dat elke keer internet van WPA naar WEP moet changen
Die heb ikquote:
uhm niet bij games iigquote:
WPA2 kun je ook instellen bij advanced settings in het system menu.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm niet bij games iig. oh zie het al, hebben normaal WPA2 hier
Maar dan kan ik niet online met games hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
WPA2 kun je ook instellen bij advanced settings in het system menu.
Hmm wel raar, kan nog steeds online met DSi, en heb de router settings al lang weer op WPA2 personal staanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet online met games hoor
Pokémon Black/White ondersteunen het juist welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet online met games hoor
Lees het idd ook op verschillende sites, maar GTS werkt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pokémon Black/White ondersteunen het juist wel
Zou kunnen maar een half uur geleden met WEP ging het welquote:
Ik ook!, op naar de zesde gym!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou kunnen maar een half uur geleden met WEP ging het wel. Nja ik ga maar gewoon ff spelen
Ik heb WPA, bij mij werkt ie niet, nou las ik dat 3DS zowep WEP als WPA(2) ondersteunt, dus ik ben benieuwd, want dankzij mijn crappy modem heb ik daardoor alle event pokes misgelopen buiten latios en jirachi op mn HG gamequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijf het raar vinden. Cgear blijft online aangeven, terwijl ik allang geen WEP verbinding meer heb. En als je dan GTS in wil, kapt ie er mee
Met flashcard werkt het idd niet nee, omdat ie dan in DS modus draaitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb WPA, bij mij werkt ie niet, nou las ik dat 3DS zowep WEP als WPA(2) ondersteunt, dus ik ben benieuwd, want dankzij mijn crappy modem heb ik daardoor alle event pokes misgelopen buiten latios en jirachi op mn HG game
Mijn team atm :
Pignite lvl 34
Simisage lvl 34
Musharna lvl 33
het loopt lekker zo
Probleem is, ik heb geen flashcardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met flashcard werkt het idd niet nee, omdat ie dan in DS modus draait. Nja ik weet niet wat het probleem is.
Citaatje uit een FAQ (dus niet mijn persoonlijke mening):quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Iemand een idee of Blitzle/ evolutie ervan de moeite waard is? ik heb een goede anti water/flying poke nodig.
Er is eilk nog nooit een electric pokemon geweest die ik de moeite echt waard gevonden heb.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Probleem is, ik heb geen flashcardmaar de 3ds ga ik sowieso halen
Iemand een idee of Blitzle/ evolutie ervan de moeite waard is? ik heb een goede anti water/flying poke nodig.
Ampharos is koning in HG/SSquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is eilk nog nooit een electric pokemon geweest die ik de moeite echt waard gevonden heb.
13quote:
Eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Rahl het volgende:
Ik vind het één van de leukste Pkmns in jaren. Omdat alles nieuw is vind ik alles leuk om in te lopen en kijken wat ik nu weer voor whacky beesten tegenkomen.
En dat isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Haerrem het volgende:
Eindelijk Victini gevangen, is het helaas Bold nature...
Moet je even naar de nickname rater om ze te veranderenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom gvd alleen maar Jappen tegen die willen ruilen.
Krijg je weer van kut namen
Die heb ik nog niet gevondenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Moet je even naar de nickname rater om ze te veranderen
Heb je hem gemist in Castelia of ben je daar nog niet geweest?quote:
Nog niet geweest en kwam een duitser tegen die wel wou ruilenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb je hem gemist in Castelia of ben je daar nog niet geweest?
anti-climax, geen problemen itt tot de gym hiervoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nu bezig met de zesde gym, heb alleen geen electric, rock of ice pokemon
Ducklett kan fly, surf en dive en Watchog kan cut strenght en TM flash, gecombineerd heb je daar genoeg aan(voor de evt watervallen die je tegenkomt kun je altijd een of andere water pokemon gebruiken, maar die komen toch amper voor, netzo als dive trouwens).quote:
Zoals ook in eerdere generaties zijn er inderdaad verschillen in de Pokemon die je kunt vangen, maar wat nieuw is, is dat er nu ook verschillen zijn qua locaties: alleen in Black komt de stad Black City voor, want in White ligt op diezelfde plaats White Forest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb white gekocht. Heeft iemand het grote verschil precies kunnen ontdekken tussen de twee? Ik hoorde dingen als heeeeel anndere pokémon, en dat de natuur in wit anders en leuker is, en bij zwart de steden. Maar weet niet wat waar is.
Z'n derde evolutie is wel tof!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Rahl het volgende:
Roggenrola is echt een kutpokemon. Met die lage Sp Def kan je bijna niks aan >_<
De 3de van Tepig is ook tof! Nu is het een Pignitequote:
Viespeuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bijna klaar met de 2de Gym, en dan snel naar de 3de, zodat kan breeden
Lol!quote:
Dat en natuurlijk op serebii kijken of ze leuke evoluties hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies pokemon die mij gewoon het fijnst overkomen!
www.pokemondb.net vind ik ook fijnquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat en natuurlijk op serebii kijken of ze leuke evoluties hebben
Andere Pokémon sowieso :quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb white gekocht. Heeft iemand het grote verschil precies kunnen ontdekken tussen de twee? Ik hoorde dingen als heeeeel anndere pokémon, en dat de natuur in wit anders en leuker is, en bij zwart de steden. Maar weet niet wat waar is.Ik vind het nu al wel een schattig spel. Ik vind hem wel gelijk al zwaarder dan vroegere versies, sneller deut bij gelijke levels.
Waar zit ie ergens?!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb je hem gemist in Castelia of ben je daar nog niet geweest?
Laatste gebouw aan de linker kant voor je route 4 op gaat.quote:
Ik heb er in meerdere sessies ongeveer 60 great balls op moeten gooienquote:Op zondag 6 maart 2011 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Victini eerste keer niet kunnen vangen, ondanks 8 pokeballs en 1 heal ball en met 1 rood streepje als leven![]()
Ik ben nu al 20 pokeballs en 5 great balls kwijtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Laatste gebouw aan de linker kant voor je route 4 op gaat.
[..]
Ik heb er in meerdere sessies ongeveer 60 great balls op moeten gooien
Heb hem uiteindelijk gevangen met een heal ball nadat ik er al mijn pokéballs, great balls en ultra balls tegenaan had gesmetenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben nu al 20 pokeballs en 5 great balls kwijt. Ga het nog 1x proberen, anders stikt ie er maar in :/
Al ligt er in de trash can wel een ultraball
3de keer net gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem uiteindelijk gevangen met een heal ball nadat ik er al mijn pokéballs, great balls en ultra balls tegenaan had gesmeten
Zorg dat je zo'n kloteaap een beetje levelt, die leert Yawn en dan is het een eitje.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3de keer net gedaan. Nu al weer 25 pokeballs, 8 great balls en 1 ultra ball kwijt
.
Gaat nergens over ditnu voor de 4de keer, en heb nog 1 great ball, 10 pokeballs en 1 premier ball
.
Gaat waarschijnlijk weer niks worden
Ook een optie! Al failed yawn vrij vaakquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Zorg dat je zo'n kloteaap een beetje levelt, die leert Yawn en dan is het een eitje.
dan ga ik dat maar eens even proberenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Zorg dat je zo'n kloteaap een beetje levelt, die leert Yawn en dan is het een eitje.
Weet niet, komt nog niet uitquote:
hwt ras van het voruwtje evt aangevuld met moves van het mannetje die het ras van het vrouwtje evt zou kunnen leren.quote:
Ja precies, nutteloze breed acties dusquote:Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hwt ras van het voruwtje evt aangevuld met moves van het mannetje die het ras van het vrouwtje evt zou kunnen leren.
ik ben eilk alleen tegen legendaries, omdat ze niet evolueren, daarbij hebben de meeste meerdere weakpoints en krijg je niet zo snel een wenselijke nature, vallen de movepools in de meeste gevallen ook niet echt mee, maar zijn ze alleen maar goed omdat hun stats/abilitys overpowered zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit nu in Desert Resort.
- Dewott
- Drilbur
- Blitzle
- Victini
Allemaal lvl26. Ben normaal niet zo van die legendaries, maar Victini heeft zo veel weaknessen dat het niet echt een uber is.
Is helemaal waar. Dat is ook het voordeel van een lvl 15 Victiniquote:Op maandag 7 maart 2011 00:55 schreef Rikketik het volgende:
Het probleem met legendaries vind ik vooral dat je ze meestal op een hoog level krijgt. Dan mis ik toch een beetje het opvoedaspect van de game. Pokémon die ik op een hoog level vang, ga ik meestal ook eerst breeden en het resultaat level ik dan helemaal vanaf level 1 omhoog naar het level waarop de rest van mijn pokémon zit. Zie je ze ook zelf evolueren en zo... geeft zo'n pokémon toch iets extra's mee.
Ik vang net toevallig een Joltik met Rash nature en Compoundeyes.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Net eindelijk een Joltik met modest nature en compoundeyes ability gebreed, nu nog een level of 40 grinden, iig is haar hidden power dragon, dus hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken
(ik wil uiteindelijk een galvantula met Bug Buzz, Thunderbolt, HP Dragon/Energy Ball en een of andere de-/buff)
betere movepool dan die zebra(bug is bijvoorbeeld super effective tegen dark,grass en psychic en het is evt mogenlijk om hem bijvoorbeeld Poison Jab of Energy Ball te leren) en resistance tegen ground(vw bug) en flying(vw electric) zijn normaal ipv super effective.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef Haerrem het volgende:
[..]
Ik vang net toevallig een Joltik met Rash nature en Compoundeyes.
Wat is dat toch dat iedereen zo'n ding wil hebben?
In 't rood + paralysis + great ball werkte bij mij prima.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef essacee het volgende:
Tip voor Victini-vangers:
Ik heb in 1x Victini gevangen met een Timerball (daarvoor 1 GreatBall gebruikt) Zo werkt het:
Zorg dat je een pokemon hebt met niet schademakende aanvallen zoals "Leer" of "Sandattack".
Ik heb Victini afgezwakt tot in het oranje en toen ongeveer 10 tot 15x een Sandattack.
De Timerball werkt het beste als er een lang gevecht is geweest. Vandaar de vele "nutteloze" Sandatattacks.
Misschien handige tip.
ik ben nog niet bezig geweest met victini, maar met eerdere evaringen met legendaries is een save voordat je hem gaat bevechten genoeg.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef RenRen- het volgende:
Als je die victini mist trouwens, of je killt hem perongeluk omdat critical bijvoorbeeld, kun je dan je DS uitzetten en het opnieuw proberen?Of wordt het direct geregistreerd?
Helemaal goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In 't rood + paralysis + great ball werkte bij mij prima.
Als je de kamer verlaat en dan weer terug komt, is Victini er weer.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef RenRen- het volgende:
Als je die victini mist trouwens, of je killt hem perongeluk omdat critical bijvoorbeeld, kun je dan je DS uitzetten en het opnieuw proberen?Of wordt het direct geregistreerd?
Afhankelijk van je Starter kan je ten oosten van de 1ste gymstad een Pansear/sage/pour halen, die werken uitstekendquote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef Basje12 het volgende:
hallo mensen,
ik heb een probleempje
ik kanmijn pokemons niet trainen. ik heb de 1e gym ng niet gehaald dus misschien ligt het daaraan.
Kan iemand mij helpen
alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Trainen? In het gras lopen en vechten?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef Basje12 het volgende:
hallo mensen,
ik heb een probleempje
ik kanmijn pokemons niet trainen. ik heb de 1e gym ng niet gehaald dus misschien ligt het daaraan.
Kan iemand mij helpen
alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de game kopenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef Basje12 het volgende:
hallo mensen,
ik heb een probleempje
Kan iemand mij helpen
alvast bedankt
Die NPC zegt ook dat je kamer in en uit moet, was wel handig om te trainen vond ikquote:Op maandag 7 maart 2011 16:02 schreef RenRen- het volgende:
Kopen dusquote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef Basje12 het volgende:
als k in het gras loop enik versla iemand krijgn mijn pokemon geen punten bij om level up te gaan
dus...
Anders lees je de comments gewoon ff.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef Basje12 het volgende:
[..]
heb jij hem ook gedownload of origineel
Ach, speel het al sinds Red/Blue, en ben inmiddels 22quote:
dan ligt het waarschijnlijk aan jezelf...quote:Op maandag 7 maart 2011 23:09 schreef Basje12 het volgende:
heb nks gevonden
wat moet ik nu doen of waar ligt het aan?
bij Daimond en Pearl werkte dit niet... ik denk dat het ook nu niet zal werken helaas... maar ik weet het niet zeker..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Is het mogelijk om met 1 DS te traden via GTS???
doe ff normaalquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan ligt het waarschijnlijk aan jezelf...
Dude, games als deze moet je gewoon kopen.. Als je toch wil spelen, zou je hem op de PC kunnen spelen, daar word je XP niet geblokkeerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Basje12 het volgende:
[..]
doe ff normaal
ligt het erdus aan dat ie gedownload is?
ik zou hem ander wel graag willen spelen dus..
wie heeft em hiergedownload en heeft ook dat probleem?
Hier 't zelfde, alleen ben ik dan 20. Het is in de loop der jaren ook alleen maar erger geworden geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach, speel het al sinds Red/Blue, en ben inmiddels 22breek me de bek niet open.
Heh? met een werkende Wifi kan je in je uppie (soort van)traden via GTS, verwar je GTs nu neit met wat er in elke Pokemon center in D/P te vinden was?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij Daimond en Pearl werkte dit niet... ik denk dat het ook nu niet zal werken helaas... maar ik weet het niet zeker..
kan jij mij dan ff download link geven vor pokemon bw op pcquote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dude, games als deze moet je gewoon kopen.. Als je toch wil spelen, zou je hem op de PC kunnen spelen, daar word je XP niet geblokkeerd.
Same, ik heb nu wel in de gaten dat Musharna en Zebstrika echt ''meh'' zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Rikketik het volgende:
Het toffe van B/W vind ik tot nu toe dat ik echt geen idee heb waar ik mee bezig ben. Elke nieuwe pokémon is ook echt helemaal nieuw en ik zou bij God niet weten waar ik een gebalanceerde party vandaan moet halen. Ik probeer ook zo min mogelijk op Serebii en zulks te kijken, ik ga gewoon lekker aankloten en dan wordt de volgende playthrough wel "voor het eggie".
Als je nou eens normaal zou typen.. Of wacht, nee dan ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Basje12 het volgende:
[..]
kan jij mij dan ff download link geven vor pokemon bw op pc
Poging nr.3 op Ghetsis onderwegquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Same, ik heb nu wel in de gaten dat Musharna en Zebstrika echt ''meh'' zijnNu heb ik een idee welke pokes het waard zijn om te halen op de lange termijn, maar ik maak hem even af, voor teh lulz.
nee ik verwar het niet.. ik heb het zelf geprobeerd in D/P.. het werkte bij mij niet.. of ik moet het verkeerd gedaan hebben..quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heh? met een werkende Wifi kan je in je uppie (soort van)traden via GTS, verwar je GTs nu neit met wat er in elke Pokemon center in D/P te vinden was?
Of snap ik er niks van?
Knuppel.. Als je hem al download doe het dan goedquote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Basje12 het volgende:
[..]
doe ff normaal
ligt het erdus aan dat ie gedownload is?
ik zou hem ander wel graag willen spelen dus..
wie heeft em hiergedownload en heeft ook dat probleem?
Zijn allebei kut, speel het liefst nog Crystal, back in the days natuurlijk, toen het nog wauwvetcool warenquote:
ja gun jou download dan als je hem gedownload hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Knuppel.. Als je hem al download doe het dan goed
*PROEST*quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Basje12 het volgende:
[..]
ja gun jou download dan als je hem gedownload hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Basje12 het volgende:
[..]
ja gun jou download dan als je hem gedownload hebt.
Het ligt eraan wat er precies met "1 DS" bedoeld wordt. Ik bedoel, met één DS maar met twee game cards kun je prima met jezelf traden via de GTS. Met één DS en met één game card wordt het lastiger, zo niet onmogelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heh? met een werkende Wifi kan je in je uppie (soort van)traden via GTS, verwar je GTs nu neit met wat er in elke Pokemon center in D/P te vinden was?
Of snap ik er niks van?
Oh? Hoe kun je dan traden?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat er precies met "1 DS" bedoeld wordt. Ik bedoel, met één DS maar met twee game cards kun je prima met jezelf traden via de GTS. Met één DS en met één game card wordt het lastiger, zo niet onmogelijk.
Gewoon, zoals je normaal ook trade. Pokémon aanbieden via de GTS en er eentje voor terugvragen. Alleen ben jij het nu zelf die aan de vraag voldoet met je andere game card, en niet één of andere vage Japanner.quote:
Oh ja, je hebt 2 versies van GTSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gewoon, zoals je normaal ook trade. Pokémon aanbieden via de GTS en er eentje voor terugvragen. Alleen ben jij het nu zelf die aan de vraag voldoet met je andere game card, en niet één of andere vage Japanner.
Hoezo zou het ook niet kunnen eigenlijk? Een unieke code zoals een Trainer ID wordt bijvoorbeeld aan een save file toegewezen, niet aan je Nintendo DS en ook niet aan je game card. Daar heb je er alleen twee van nodig omdat er maar één save file op een game card past. Als dat niet het geval was geweest, had je zelfs met je eigen game card kunnen ruilen.
Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hč?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt 2 versies van GTS. Nja jammer dat je niet naar elkaar gewoon kan verzenden via mail ofzo iets. Gewoon alles verzenden, andere card erin en ophalen maar !
Zo hoef je niet aan de eis te voldoen, dat je er iets terug voor moet hebben !
Schiet opzich niet dat GTS, want dan moet je er ook 1 voor terug gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hč?
Handiger is natuurlijk om zoals ik je oude DS half kapot te laten vallen zodat je een excuus hebt om een nieuwe te kopen, waarbij de oude dan weer gebruikt kan worden om makkelijk en snel met jezelf te ruilen via de Union Room.
Werkte dat zo? Ik kon mijn pokemon nooit terugvinden, als ik met een ander spel in GTS keek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hč?
Of gewoon de DS heel houden en straks de 3DS kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef Rikketik het volgende:
Handiger is natuurlijk om zoals ik je oude DS half kapot te laten vallen zodat je een excuus hebt om een nieuwe te kopen, waarbij de oude dan weer gebruikt kan worden om makkelijk en snel met jezelf te ruilen via de Union Room.
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
Pfff, door jullie krijg ik er zin in om weer aan Pokemon te beginnen! En dat met mijn 21 jaar...
Een beetje te oud, maar kan nog netquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
Pfff, door jullie krijg ik er zin in om weer aan Pokemon te beginnen! En dat met mijn 21 jaar...
Ik ben nog iets ouderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
In Diamond en Pearl was dat vaak wel lastig inderdaad, maar volgens mij had je in Platinum een optie om ook op land te filteren. Op die manier had je 'm zo te pakken vaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:46 schreef pjats het volgende:
[..]
Werkte dat zo? Ik kon mijn pokemon nooit terugvinden, als ik met een ander spel in GTS keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In Diamond en Pearl was dat vaak wel lastig inderdaad, maar volgens mij had je in Platinum een optie om ook op land te filteren. Op die manier had je 'm zo te pakken vaak.
Hoe tof trouwens. Ik loop zo in die Relic Castle rond, kom ik opeens een Yamask tegen. Eerste gedachte: 'What the fuck is dat?' Tweede gedachte: 'Snel, vangen, straks is het een sterke pokémon!' Terwijl ik nooit pokémon vang als ik niet zeker weet of ik er iets mee kan.
Eerlijk is eerlijk: ik was in het begin behoorlijk sceptisch over alle nieuwe pokémon en dat je daar t/m relatief laat in het spel aan vast zat. Maar ik begin het steeds leuker te vinden nu.Die Yamask heb ik ook, maar zijn evo vind ik niet echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren. In 5 stapjes in normaal gras en dan 3 keer worden aangevallen is mij al een paar keer overkomen namelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De random encounter rate is veel te hoog trouwens.
ik heb standaard 20 lemonades/moomoo milks in mn backpack zitten voor het geval dat ik weer zo'n kloterige cave door moet, had de dollars liever besteed aan tm/hms of proteins etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren. In 5 stapjes in normaal gras en dan 3 keer worden aangevallen is mij al een paar keer overkomen namelijk.
Tbh zit er in b/w tenminste een vorm van diepte in op het eind.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Net begonnen en ik erger me nu al de pleuris aan Bianca en de rest van het verplichte 'gepraat'.
Serieus? Lord, dat kind is irritant. Er is wel meer verhaal dan normaal. 3 main characters, een vijand, en een groep vijanden. Normaal had ik meer het idee van 1 vijand óf 1 vriend en een groep vijanden die je moet verslaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tbh zit er in b/w tenminste een vorm van diepte in op het eind.
Ik heb een lichte vorm van sympathie voor N gekregenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Lord, dat kind is irritant. Er is wel meer verhaal dan normaal. 3 main characters, een vijand, en een groep vijanden. Normaal had ik meer het idee van 1 vijand óf 1 vriend en een groep vijanden die je moet verslaan.
Ik vind die Bianca nog wel tof eigenlijk. Ik vind het ook altijd wel sneu voor d'r hoe ze constant afgemaakt wordt door mij. Ze doet zo haar best!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Net begonnen en ik erger me nu al de pleuris aan Bianca en de rest van het verplichte 'gepraat'.
Bisharp?, Durant?, Galvantula?,Hydreigon? iig suggesties om je movepool een beetje uit te breidenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En mijn 6de...geen idee, suggestioes iemand?
Hydreigon is toch die draak? die van Ghetsis was zwaar irriquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bisharp?, Durant?, Galvantula?,Hydreigon? iig suggesties om je movepool een beetje uit te breiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef TJV het volgende:
Mogelijk gameplay verradend voordat je bij de 3e gym bent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-03-2011 21:29:25 ]
Goede pokémon. Hustle is soms een beetje irritant (80% accuracy op fysieke attack moves) maar het maakt de moves die wél raken ook gelijk ijzersterk. Ik kijk uit naar het moment dat-ie evolueert in Darmanitan. 140 base attack, 95 base speed, Sheer Force, goede fysieke movepool... Daar kan die Simisear echt niet tegenop.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef TJV het volgende:
Pansear vind ik maar een rotaap, dus heb maar een Darumaka gevangen.
Heuj, die heb ik (op lvl 32)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Goede pokémon. Hustle is soms een beetje irritant (80% accuracy op fysieke attack moves) maar het maakt de moves die wél raken ook gelijk ijzersterk. Ik kijk uit naar het moment dat-ie evolueert in Darmanitan. 140 base attack, 95 base speed, Sheer Force, goede fysieke movepool... Daar kan die Simisear echt niet tegenop.![]()
Over phyiscal sweepers gesproken; wat ik me nu toch lees over Excadrill:
Excadrill is the most terrifying physical sweeper in Gen V as long as Sandstorm
is activated. Capable of reaching over 600 Speed and over 700 Attack after a
Swords Dance, very few Pokemon will stand in its way.
Bron: http://www.gamefaqs.com/d(...)k-version/faqs/61933
Tering.
Werkt pas vanaf 30 maartquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:38 schreef Jorwol het volgende:
Eindelijk die router zover gekregen dat ik die Liberty Pass binnenheb
Hoe zit dat trouwens met die Dream World enzo, ik snap daar niets van!
Volgens mij werkt het toch zo niet, want je kan niet meteen terug ruilen, helemaal als je met nieuwe game start. En wat als iemand anders je te vlug af is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gewoon, zoals je normaal ook trade. Pokémon aanbieden via de GTS en er eentje voor terugvragen. Alleen ben jij het nu zelf die aan de vraag voldoet met je andere game card, en niet één of andere vage Japanner.
Hoezo zou het ook niet kunnen eigenlijk? Een unieke code zoals een Trainer ID wordt bijvoorbeeld aan een save file toegewezen, niet aan je Nintendo DS en ook niet aan je game card. Daar heb je er alleen twee van nodig omdat er maar één save file op een game card past. Als dat niet het geval was geweest, had je zelfs met je eigen game card kunnen ruilen.
Het is een verbinding tussen je game en een online server, via je pc. Als ik het goed begrijp is het eigenlijk gewoon een soort website waar je dingen kan doen met pokémon uit je game.quote:
My interest, it has.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is een verbinding tussen je game en een online server, via je pc. Als ik het goed begrijp is het eigenlijk gewoon een soort website waar je dingen kan doen met pokémon uit je game.
Wat ik me van Diamond en Pearl kan herinneren is dat je eerst een badge moet hebben voordat de GTS toegankelijk wordt. En ja, het kan gebeuren dat iemand anders je voor is, dat is ook het risico dat je loopt als je via deze manier met jezelf ruilt. Dé ideale ruilmethode is het ook alles behalve, maar het kan in sommige gevallen uitkomst bieden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het toch zo niet, want je kan niet meteen terug ruilen, helemaal als je met nieuwe game start. En wat als iemand anders je te vlug af is?
Zijn het geen nicknames ofzo? Geen idee anders.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
Hmmmmmm
Ik heb een Darumaka en ik vecht nu tegen een persoon met een Darunaka... http://pokemondb.net/pokedex/darumaka
Raar, staat niet in de pokedex. Tevens staat er geen pokebal links bij de naam, dus ik snap het niet... Is dit een bug dan?
Nog eentje: Blitze en http://pokemondb.net/pokedex/blitzle
Ze zijn nog wel nodig, maar niet zo overmatig als in de vorige delen, vaak alleen om backtracking(dmv strength of cut) makkelijker te maken, surf is volgensmij nergens nodig, maar aangezien veel tm/ en een hm alleen te bereiken zijn met bepaalde hms, kan een HM slaafje die ook TM Flash kan(voor de 2 caves waar je flash kunt gebruiken) geen kwaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Rikketik het volgende:
Hoe zit het trouwens met die HM's, zijn die nog wel noodzakelijk om verder te komen in de game?Zou tof zijn als je die niet meer per se nodig hebt, want dan kun je rondlopen met een vaste party van zes sterke pokémon, i.p.v. vijf sterke + één HM slave.
Ik kwam net ook iemand tegen met een Blitzle. Geen aparte dingen gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
Hmmmmmm
Ik heb een Darumaka en ik vecht nu tegen een persoon met een Darunaka... http://pokemondb.net/pokedex/darumaka
Raar, staat niet in de pokedex. Tevens staat er geen pokebal links bij de naam, dus ik snap het niet... Is dit een bug dan?
In trainerbattles staat er toch nooit een pokéball naast?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
Hmmmmmm
Ja maar daar duurde het ook heel lang. Door de massale belangstelling crashten in het begin de servers hard; ik neem aan dat ze dat nu willen voorkomen.quote:
Wat houdt dat shiny eigenlijk in en wanneer krijg je, of je pokemon bedoel ik, dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Jesse_ het volgende:
Woei, eerste shiny _ooit_ gevangen
Shiny Heatmor ftw
Shiny is gewoon dat hij een andere kleur heeft, en glinstert.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef maxmit het volgende:
[..]
Wat houdt dat shiny eigenlijk in en wanneer krijg je, of je pokemon bedoel ik, dat.
ik heb in diamond ooit een shiny swinub gebreed, die ook nog de goede nature/ability hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Jesse_ het volgende:
Woei, eerste shiny _ooit_ gevangen
Shiny Heatmor ftw
Mehehe, die heb ik ook gekozen. Is ie zo slecht dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Had nooit voor die water pokemon als starter moeten gaan! :/
Hoe werkt dat friend code gebeuren überhaupt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh btw, anders geeft iemand een friend code via pmis misschien wel handig voor traden
Audino.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Jesse_ het volgende:
Tijd om te grinden voor de e4 mijn team zit er zo'n 10 levels onder
Ondanks Audino ben ik er nog wel lang mee bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Audino.
Volgens mij hebben de ontwikkelaars dat beest expres overal in het gras geflikkerd, omdat de andere wild pokémon, die meestal een lager level hebben dan de pokémon van de speler, veel te weinig exp geven. Op zich zou grinden niet meer nodig zijn, maar als het dat onverhoopt toch wel is... tja, dan moet je er geen uren mee bezig zijn.
Lenora is een soort van Whitney 2.0.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vorige keer echt geen moeite tot gym 4, en nu gaat het al fout bij gym 2 :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf zat ik ook aardig te zweten bij Elesa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
toedeledokie elektrics?, de enige gen V electric pokemon waar ground moves super effective tegen zijn zijn de zebras, de anderen hebben of een tweede type die de super effective opheft of de levitate ability.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jolly Gyarados met blijkbaar 28+ speed/attack IV getrainedwel ruk defence/Spec. Defence EV's
Ga hem voor Battle Subway gebruiken voor de lolmet de moves:
Dragon Dance - Spreekt voor zich
Waterfall - 80 + STAB met kans op flinch
Rock Slide/Stone edge - of ik ga voor kracht - of voor de extra utility in double battles.
Earthquake - toedeledokie Electrics
Voorlopige moveset, suggesties zijn welkom
Komen er in de Battle Subway dan geen pre-Unova pokes voor?:@quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toedeledokie elektrics?, de enige gen V electric pokemon waar ground moves super effective tegen zijn zijn de zebras, de anderen hebben of een tweede type die de super effective opheft of de levitate ability.
Ice Fang in plaats van Rock Slide/Stone Edge is een optie. Goed tegen Grass pokémon en Flying Electrics (Zapdos) raak je er net zo hard mee als Rock Slide. Plus dat de accuracy iets beter is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jolly Gyarados met blijkbaar 28+ speed/attack IV getrainedwel ruk defence/Spec. Defence EV's
Ga hem voor Battle Subway gebruiken voor de lolmet de moves:
Dragon Dance - Spreekt voor zich
Waterfall - 80 + STAB met kans op flinch
Rock Slide/Stone edge - of ik ga voor kracht - of voor de extra utility in double battles.
Earthquake - toedeledokie Electrics
Voorlopige moveset, suggesties zijn welkom
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Komen er in de Battle Subway dan geen pre-Unova pokes voor?:@
Heb het al gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ben voornamelijk met breeden en vangen bezig geweest eilk en probeer een hydreigon te krijgen (fucking l65
).
Daar dacht ik inderdaad ook al aan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ice Fang in plaats van Rock Slide/Stone Edge is een optie. Goed tegen Grass pokémon en Flying Electrics (Zapdos) raak je er net zo hard mee als Rock Slide. Plus dat de accuracy iets beter is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lenora is een soort van Whitney 2.0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf zat ik ook aardig te zweten bij Elesa:Sawk deed het de vorige keer wel goed idd! Maar die had ik via trade. En volgens mij zitten de fighting Pokémon in dat forest en daar staat team P en kun je er niet door. Maar was al gelukt! Straks gym 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Die fightings zitten ervoor. Is te krijgen voor de gym.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sawk deed het de vorige keer wel goed idd! Maar die had ik via trade. En volgens mij zitten de fighting Pokémon in dat forest en daar staat team P en kun je er niet door. Maar was al gelukt! Straks gym 3
Ja had er ook! Wist niet dat je na die afslag voor dat forest, nog een flink stuk kon lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die fightings zitten ervoor. Is te krijgen voor de gym.
Zorgen dat ie niet onder half HP komt (zn base att is enorm hoog, heb speed EV gemaxed en gebruik hem dus voornamelijk als sweeper omdat zn base (sp)def behoorlijk laag is en water,ice,rock en thunder moves hem sowieso OHKOen, ben tot nu toe nog geen trainer tegen gekomen die niet OHKO is gegaan).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doe je als Archeops onder half HP komt? Want die flinke knauw in zijn (Sp)Att vind ik nogal een overweging om 'm niet te gebruiken...
Raar dat Pansear zo slecht is eilk, waar Pansage toch wel botten kan breken tov andere grass pkmn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef MrMoon het volgende:
Blij dat ik Victini (Jolly) heb kunnen vangen, is een stuk beter dan Pansear..
Dat word straks weer een hele klusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef MrMoon het volgende:
Blij dat ik Victini (Jolly) heb kunnen vangen, is een stuk beter dan Pansear..
ik heb zowel Pansear als Pansage en Pansage bevalt me idd veel beter..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Raar dat Pansear zo slecht is eilk, waar Pansage toch wel botten kan breken tov andere grass pkmn.
het heeft me zo'n 16 Pokéballs gekost, terwijl hij sliep en nog maar een heel klein beetje HP had..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat word straks weer een hele klus. Jammer dat ik met mijn oude save niks kan overzetten
Ik had er 40 pokeballs, 10 great balls en 1 ultra ball nodig! Wel over 3xquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft me zo'n 16 Pokéballs gekost, terwijl hij sliep en nog maar een heel klein beetje HP had..
ben ik er een stuk beter vanaf gekomenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had er 40 pokeballs, 10 great balls en 1 ultra ball nodig! Wel over 3x! Ook met slaap en 1 hp leven
Met de meesten (bv Alakazam en Machamp) zou ik het gewoon meteen doen. Aangezien de moves op dezelfde levels blijven komen en je hogere stats hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb trouwens een Timburr van lvl20. Op welke level kan ik het beste de gevolueerde vorm daarvan ruilen in een Conkeldurr? Gewoon ASAP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |