De namen zijn bij mij anders, ik heb gedownload, De pokemonnamen zijn anders dan die van julliequote:
Aha de JAP2ENG patched versie dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De namen zijn bij mij anders, ik heb gedownload, De pokemonnamen zijn anders dan die van jullie
Hoger dan in HG/SS, bedoel je? Ik ben pas op route 1 (ge-soft-reset voor een vrouwtjes Oshawott) maar ik merk tot nu toe weinig verschil.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De random encounter rate is veel te hoog trouwens.
Moet je een DSi kopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ga maar weer eens verder met de game, net 2 pokemons kunnen traden, wel een lvl 6 kwijt, maar die heb ik nog als backup.
Jammer dat elke keer internet van WPA naar WEP moet changen
Die heb ikquote:
uhm niet bij games iigquote:
WPA2 kun je ook instellen bij advanced settings in het system menu.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm niet bij games iig. oh zie het al, hebben normaal WPA2 hier
Maar dan kan ik niet online met games hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
WPA2 kun je ook instellen bij advanced settings in het system menu.
Hmm wel raar, kan nog steeds online met DSi, en heb de router settings al lang weer op WPA2 personal staanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet online met games hoor
Pokémon Black/White ondersteunen het juist welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet online met games hoor
Lees het idd ook op verschillende sites, maar GTS werkt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pokémon Black/White ondersteunen het juist wel
Zou kunnen maar een half uur geleden met WEP ging het welquote:
Ik ook!, op naar de zesde gym!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou kunnen maar een half uur geleden met WEP ging het wel. Nja ik ga maar gewoon ff spelen
Ik heb WPA, bij mij werkt ie niet, nou las ik dat 3DS zowep WEP als WPA(2) ondersteunt, dus ik ben benieuwd, want dankzij mijn crappy modem heb ik daardoor alle event pokes misgelopen buiten latios en jirachi op mn HG gamequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijf het raar vinden. Cgear blijft online aangeven, terwijl ik allang geen WEP verbinding meer heb. En als je dan GTS in wil, kapt ie er mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |