Niet alleen dat, maar ook de battle-animaties enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben het 'tutorial' dorpje er tussen uit gehaald, meer niet.
Aan de andere kant zijn er wel meer trainers die items in battle gebruiken en zijn pokemon vaker voorzien van besjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook de battle-animaties enzo.
Nja, ik ben nog niet ver genoeg om dat opgemerkt te hebben dus ik geloof je op je woord. Jammer wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er wel meer trainers die items in battle gebruiken en zijn pokemon vaker voorzien van besjes.
Het kan trouwens opzich geen kwaad om een lillipup met pickup ability in je party te houden, heb er tot nu toe al een grea tball of 10 en super potion of 7 aan over gehouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nja, ik ben nog niet ver genoeg om dat opgemerkt te hebben dus ik geloof je op je woord. Jammer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Volgens mij niet. Op het moment dat je een pokémon kiest, word je echt gelijk uitgedaagd door Barry Bianca.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef pjats het volgende:
Is er een manier om de nature van je starter te bekijken zonder die twee gevechten te doen? Die vreten tijd namelijk
Jammer, dan duurt het even langer voordat ik de goede natures kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Op het moment dat je een pokémon kiest, word je echt gelijk uitgedaagd door Barry Bianca.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Rikketik het volgende:
Net nog ff langs de stad geweest en eindelijk kan ik zeggen:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
Das idd fijn jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Thanks!
Heb de Liberty Pass ook maar meteen gedownload net. Nu was WiFi al tof, maar einde-he-lijk kan Pokémon direct via de DS verbinding maken met mijn router.De generatie IV games konden niet met WPA-versleuteling omgaan, geloof ik. Nu had ik dan wel zo'n mooie WiFi USB Stick, maar die weigerde dan weer met Mac OSX te werken. Op Windows deed-ie het op zich wel, maar dat liep dan weer niet helemaal fijn met de firewall...
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen heb ik een iets andere versie met andere namen. Maar dat mag de pret niet drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |