anti-climax, geen problemen itt tot de gym hiervoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nu bezig met de zesde gym, heb alleen geen electric, rock of ice pokemon
Ducklett kan fly, surf en dive en Watchog kan cut strenght en TM flash, gecombineerd heb je daar genoeg aan(voor de evt watervallen die je tegenkomt kun je altijd een of andere water pokemon gebruiken, maar die komen toch amper voor, netzo als dive trouwens).quote:
Zoals ook in eerdere generaties zijn er inderdaad verschillen in de Pokemon die je kunt vangen, maar wat nieuw is, is dat er nu ook verschillen zijn qua locaties: alleen in Black komt de stad Black City voor, want in White ligt op diezelfde plaats White Forest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb white gekocht. Heeft iemand het grote verschil precies kunnen ontdekken tussen de twee? Ik hoorde dingen als heeeeel anndere pokémon, en dat de natuur in wit anders en leuker is, en bij zwart de steden. Maar weet niet wat waar is.
Z'n derde evolutie is wel tof!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Rahl het volgende:
Roggenrola is echt een kutpokemon. Met die lage Sp Def kan je bijna niks aan >_<
De 3de van Tepig is ook tof! Nu is het een Pignitequote:
Viespeuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bijna klaar met de 2de Gym, en dan snel naar de 3de, zodat kan breeden
Lol!quote:
Dat en natuurlijk op serebii kijken of ze leuke evoluties hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies pokemon die mij gewoon het fijnst overkomen!
www.pokemondb.net vind ik ook fijnquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat en natuurlijk op serebii kijken of ze leuke evoluties hebben
Andere Pokémon sowieso :quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb white gekocht. Heeft iemand het grote verschil precies kunnen ontdekken tussen de twee? Ik hoorde dingen als heeeeel anndere pokémon, en dat de natuur in wit anders en leuker is, en bij zwart de steden. Maar weet niet wat waar is.Ik vind het nu al wel een schattig spel. Ik vind hem wel gelijk al zwaarder dan vroegere versies, sneller deut bij gelijke levels.
Waar zit ie ergens?!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb je hem gemist in Castelia of ben je daar nog niet geweest?
Laatste gebouw aan de linker kant voor je route 4 op gaat.quote:
Ik heb er in meerdere sessies ongeveer 60 great balls op moeten gooienquote:Op zondag 6 maart 2011 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Victini eerste keer niet kunnen vangen, ondanks 8 pokeballs en 1 heal ball en met 1 rood streepje als leven![]()
Ik ben nu al 20 pokeballs en 5 great balls kwijtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Laatste gebouw aan de linker kant voor je route 4 op gaat.
[..]
Ik heb er in meerdere sessies ongeveer 60 great balls op moeten gooien
Heb hem uiteindelijk gevangen met een heal ball nadat ik er al mijn pokéballs, great balls en ultra balls tegenaan had gesmetenquote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben nu al 20 pokeballs en 5 great balls kwijt. Ga het nog 1x proberen, anders stikt ie er maar in :/
Al ligt er in de trash can wel een ultraball
3de keer net gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem uiteindelijk gevangen met een heal ball nadat ik er al mijn pokéballs, great balls en ultra balls tegenaan had gesmeten
Zorg dat je zo'n kloteaap een beetje levelt, die leert Yawn en dan is het een eitje.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3de keer net gedaan. Nu al weer 25 pokeballs, 8 great balls en 1 ultra ball kwijt
.
Gaat nergens over ditnu voor de 4de keer, en heb nog 1 great ball, 10 pokeballs en 1 premier ball
.
Gaat waarschijnlijk weer niks worden
Ook een optie! Al failed yawn vrij vaakquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Zorg dat je zo'n kloteaap een beetje levelt, die leert Yawn en dan is het een eitje.
dan ga ik dat maar eens even proberenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Zorg dat je zo'n kloteaap een beetje levelt, die leert Yawn en dan is het een eitje.
Weet niet, komt nog niet uitquote:
hwt ras van het voruwtje evt aangevuld met moves van het mannetje die het ras van het vrouwtje evt zou kunnen leren.quote:
Ja precies, nutteloze breed acties dusquote:Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hwt ras van het voruwtje evt aangevuld met moves van het mannetje die het ras van het vrouwtje evt zou kunnen leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |