Met flashcard werkt het idd niet nee, omdat ie dan in DS modus draaitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb WPA, bij mij werkt ie niet, nou las ik dat 3DS zowep WEP als WPA(2) ondersteunt, dus ik ben benieuwd, want dankzij mijn crappy modem heb ik daardoor alle event pokes misgelopen buiten latios en jirachi op mn HG game
Mijn team atm :
Pignite lvl 34
Simisage lvl 34
Musharna lvl 33
het loopt lekker zo
Probleem is, ik heb geen flashcardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met flashcard werkt het idd niet nee, omdat ie dan in DS modus draait. Nja ik weet niet wat het probleem is.
Citaatje uit een FAQ (dus niet mijn persoonlijke mening):quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Iemand een idee of Blitzle/ evolutie ervan de moeite waard is? ik heb een goede anti water/flying poke nodig.
Er is eilk nog nooit een electric pokemon geweest die ik de moeite echt waard gevonden heb.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Probleem is, ik heb geen flashcardmaar de 3ds ga ik sowieso halen
Iemand een idee of Blitzle/ evolutie ervan de moeite waard is? ik heb een goede anti water/flying poke nodig.
Ampharos is koning in HG/SSquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is eilk nog nooit een electric pokemon geweest die ik de moeite echt waard gevonden heb.
13quote:
Eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Rahl het volgende:
Ik vind het één van de leukste Pkmns in jaren. Omdat alles nieuw is vind ik alles leuk om in te lopen en kijken wat ik nu weer voor whacky beesten tegenkomen.
En dat isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Haerrem het volgende:
Eindelijk Victini gevangen, is het helaas Bold nature...
Moet je even naar de nickname rater om ze te veranderenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kom gvd alleen maar Jappen tegen die willen ruilen.
Krijg je weer van kut namen
Die heb ik nog niet gevondenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Moet je even naar de nickname rater om ze te veranderen
Heb je hem gemist in Castelia of ben je daar nog niet geweest?quote:
Nog niet geweest en kwam een duitser tegen die wel wou ruilenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Heb je hem gemist in Castelia of ben je daar nog niet geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |