abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93797142
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Basje12 het volgende:

[..]

ja gun jou download dan als je hem gedownload hebt.
  maandag 7 maart 2011 @ 23:37:27 #202
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_93797396
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Heh? met een werkende Wifi kan je in je uppie (soort van)traden via GTS, verwar je GTs nu neit met wat er in elke Pokemon center in D/P te vinden was?

Of snap ik er niks van? :')
Het ligt eraan wat er precies met "1 DS" bedoeld wordt. Ik bedoel, met één DS maar met twee game cards kun je prima met jezelf traden via de GTS. Met één DS en met één game card wordt het lastiger, zo niet onmogelijk. :P
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_93805414
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat er precies met "1 DS" bedoeld wordt. Ik bedoel, met één DS maar met twee game cards kun je prima met jezelf traden via de GTS. Met één DS en met één game card wordt het lastiger, zo niet onmogelijk. :P
Oh? Hoe kun je dan traden?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:58:15 #204
171357 Rikketik
pi_93805837
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh? Hoe kun je dan traden?
Gewoon, zoals je normaal ook trade. Pokémon aanbieden via de GTS en er eentje voor terugvragen. Alleen ben jij het nu zelf die aan de vraag voldoet met je andere game card, en niet één of andere vage Japanner.

Hoezo zou het ook niet kunnen eigenlijk? Een unieke code zoals een Trainer ID wordt bijvoorbeeld aan een save file toegewezen, niet aan je Nintendo DS en ook niet aan je game card. Daar heb je er alleen twee van nodig omdat er maar één save file op een game card past. Als dat niet het geval was geweest, had je zelfs met je eigen game card kunnen ruilen.
pi_93805940
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Gewoon, zoals je normaal ook trade. Pokémon aanbieden via de GTS en er eentje voor terugvragen. Alleen ben jij het nu zelf die aan de vraag voldoet met je andere game card, en niet één of andere vage Japanner.

Hoezo zou het ook niet kunnen eigenlijk? Een unieke code zoals een Trainer ID wordt bijvoorbeeld aan een save file toegewezen, niet aan je Nintendo DS en ook niet aan je game card. Daar heb je er alleen twee van nodig omdat er maar één save file op een game card past. Als dat niet het geval was geweest, had je zelfs met je eigen game card kunnen ruilen.
Oh ja, je hebt 2 versies van GTS :). Nja jammer dat je niet naar elkaar gewoon kan verzenden via mail ofzo iets. Gewoon alles verzenden, andere card erin en ophalen maar !

Zo hoef je niet aan de eis te voldoen, dat je er iets terug voor moet hebben !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  dinsdag 8 maart 2011 @ 10:13:34 #206
171357 Rikketik
pi_93806265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh ja, je hebt 2 versies van GTS :). Nja jammer dat je niet naar elkaar gewoon kan verzenden via mail ofzo iets. Gewoon alles verzenden, andere card erin en ophalen maar !

Zo hoef je niet aan de eis te voldoen, dat je er iets terug voor moet hebben !
Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hè?

Handiger is natuurlijk om zoals ik je oude DS half kapot te laten vallen zodat je een excuus hebt om een nieuwe te kopen, waarbij de oude dan weer gebruikt kan worden om makkelijk en snel met jezelf te ruilen via de Union Room. :')
pi_93807627
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hè?

Handiger is natuurlijk om zoals ik je oude DS half kapot te laten vallen zodat je een excuus hebt om een nieuwe te kopen, waarbij de oude dan weer gebruikt kan worden om makkelijk en snel met jezelf te ruilen via de Union Room. :')
Schiet opzich niet dat GTS, want dan moet je er ook 1 voor terug geven :) Alleen rechtstreeks met elkaar ruilen zou handig zijn, maar dan heb je 2x een DS nodig :(
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:46:52 #208
126783 pjats
The Pjatser
pi_93809021
quote:

[..]

Werkte dat zo? Ik kon mijn pokemon nooit terugvinden, als ik met een ander spel in GTS keek.

quote:
Of gewoon de DS heel houden en straks de 3DS kopen :P maar ik moet zeggen dat ik het altijd wel handig heb gevonden dat ik een DS en een DSi heb.

Maar op dit moment bij beide versies de tweede gym verslagen.
pi_93812977
Gisteren de main story uitgespeeld (elite 4 en co. verslaan).
De laatste 2 gevechten waren spannend! Heel episch toen mijn sawk een van hem 1-shotte met close combat en ik vervolgens de volgende (de laatste evo van die dragon/dark type) ook besloot met sawk te verslaan. Hij was sneller en ik had nog verminderde defense van close combat :( maar toen activeerde mijn sturdy en met 1 hp sloeg ik hem ook in 1 klap neer :D
pi_93815201
Pff waarschijnlijk overnieuw beginnen :/..
pi_93818462
Pfff, door jullie krijg ik er zin in om weer aan Pokemon te beginnen! En dat met mijn 21 jaar... :P
pi_93818757
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
Pfff, door jullie krijg ik er zin in om weer aan Pokemon te beginnen! En dat met mijn 21 jaar... :P
Dat mag hoor :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_93818781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
Een beetje te oud, maar kan nog net :D
pi_93819159
Hopelijk win ik de prijsvraag kan ik hier ook lekker meepraten :3
pi_93819363
Ik heb dit spel al een half jaar :p. Heb 3 gyms gedaan en daarna er mee gekapt, maar dankzij jullie krijg ik weer zin.
pi_93820637
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
Ik ben nog iets ouder ;)
pi_93821380
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ben nog iets ouder ;)
ik ook :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:43:30 #218
171357 Rikketik
pi_93822174
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:46 schreef pjats het volgende:

[..]

Werkte dat zo? Ik kon mijn pokemon nooit terugvinden, als ik met een ander spel in GTS keek.
In Diamond en Pearl was dat vaak wel lastig inderdaad, maar volgens mij had je in Platinum een optie om ook op land te filteren. Op die manier had je 'm zo te pakken vaak.

Hoe tof trouwens. Ik loop zo in die Relic Castle rond, kom ik opeens een Yamask tegen. Eerste gedachte: 'What the fuck is dat?' Tweede gedachte: 'Snel, vangen, straks is het een sterke pokémon!' Terwijl ik nooit pokémon vang als ik niet zeker weet of ik er iets mee kan. :')

Eerlijk is eerlijk: ik was in het begin behoorlijk sceptisch over alle nieuwe pokémon en dat je daar t/m relatief laat in het spel aan vast zat. Maar ik begin het steeds leuker te vinden nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93823173
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef Rikketik het volgende:

[..]

In Diamond en Pearl was dat vaak wel lastig inderdaad, maar volgens mij had je in Platinum een optie om ook op land te filteren. Op die manier had je 'm zo te pakken vaak.

Hoe tof trouwens. Ik loop zo in die Relic Castle rond, kom ik opeens een Yamask tegen. Eerste gedachte: 'What the fuck is dat?' Tweede gedachte: 'Snel, vangen, straks is het een sterke pokémon!' Terwijl ik nooit pokémon vang als ik niet zeker weet of ik er iets mee kan. :')

Eerlijk is eerlijk: ik was in het begin behoorlijk sceptisch over alle nieuwe pokémon en dat je daar t/m relatief laat in het spel aan vast zat. Maar ik begin het steeds leuker te vinden nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Yamask heb ik ook, maar zijn evo vind ik niet echt tof :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:23:12 #220
126783 pjats
The Pjatser
pi_93823961
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De random encounter rate is veel te hoog trouwens.
Ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren. In 5 stapjes in normaal gras en dan 3 keer worden aangevallen is mij al een paar keer overkomen namelijk.
pi_93824588
Ik word vrijdag 18 maar heb eigenlijk wel zin om weer eens zo'n game echt helemaal uit te gaan spelen.
Laatste goede Pokémon game vond ik echter de G/S/C serie.
Wat mij betreft voelen de games wat meer 'kiddo' aan nu, weet niet precies wat ik er mee heb :P
pi_93826054
Ik kom er net achter dat je TMs nu net als HMs gewoon kan blijven gebruiken, zonder dat ze weggaan. Misschien een beetje laat, maar wel heel relaxed :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:30:23 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_93826849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef pjats het volgende:

[..]

Ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren. In 5 stapjes in normaal gras en dan 3 keer worden aangevallen is mij al een paar keer overkomen namelijk.
ik heb standaard 20 lemonades/moomoo milks in mn backpack zitten voor het geval dat ik weer zo'n kloterige cave door moet, had de dollars liever besteed aan tm/hms of proteins etc. :(
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:36:29 #224
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_93827219
Net begonnen en ik erger me nu al de pleuris aan Bianca en de rest van het verplichte 'gepraat'.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_93827270
Oke dan, Ghetsis EIN-delijk kapot :')

Zebstrika is afgevallen voor mijn team, en die malle schildpad ook, en Zekrom gebruik ik niet, want legendaries :')

Emboar lvl 55
Vanilluxe lvl 51
Simisage lvl 51
Musharna lvl 51

Dat is atm mijn team...ik probeer een goede EV/Nature Magikarp te krijgen van die pipo op die brug :') resetresetresetreset!

En mijn 6de...geen idee, suggestioes iemand? B-)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')