quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Basje12 het volgende:
[..]
ja gun jou download dan als je hem gedownload hebt.
Het ligt eraan wat er precies met "1 DS" bedoeld wordt. Ik bedoel, met één DS maar met twee game cards kun je prima met jezelf traden via de GTS. Met één DS en met één game card wordt het lastiger, zo niet onmogelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heh? met een werkende Wifi kan je in je uppie (soort van)traden via GTS, verwar je GTs nu neit met wat er in elke Pokemon center in D/P te vinden was?
Of snap ik er niks van?
Oh? Hoe kun je dan traden?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat er precies met "1 DS" bedoeld wordt. Ik bedoel, met één DS maar met twee game cards kun je prima met jezelf traden via de GTS. Met één DS en met één game card wordt het lastiger, zo niet onmogelijk.
Gewoon, zoals je normaal ook trade. Pokémon aanbieden via de GTS en er eentje voor terugvragen. Alleen ben jij het nu zelf die aan de vraag voldoet met je andere game card, en niet één of andere vage Japanner.quote:
Oh ja, je hebt 2 versies van GTSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gewoon, zoals je normaal ook trade. Pokémon aanbieden via de GTS en er eentje voor terugvragen. Alleen ben jij het nu zelf die aan de vraag voldoet met je andere game card, en niet één of andere vage Japanner.
Hoezo zou het ook niet kunnen eigenlijk? Een unieke code zoals een Trainer ID wordt bijvoorbeeld aan een save file toegewezen, niet aan je Nintendo DS en ook niet aan je game card. Daar heb je er alleen twee van nodig omdat er maar één save file op een game card past. Als dat niet het geval was geweest, had je zelfs met je eigen game card kunnen ruilen.
Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hè?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt 2 versies van GTS. Nja jammer dat je niet naar elkaar gewoon kan verzenden via mail ofzo iets. Gewoon alles verzenden, andere card erin en ophalen maar !
Zo hoef je niet aan de eis te voldoen, dat je er iets terug voor moet hebben !
Schiet opzich niet dat GTS, want dan moet je er ook 1 voor terug gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hè?
Handiger is natuurlijk om zoals ik je oude DS half kapot te laten vallen zodat je een excuus hebt om een nieuwe te kopen, waarbij de oude dan weer gebruikt kan worden om makkelijk en snel met jezelf te ruilen via de Union Room.
Werkte dat zo? Ik kon mijn pokemon nooit terugvinden, als ik met een ander spel in GTS keek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet helemaal bekend met de huidige versies van de GTS, maar zo werkte het in D/P/Pt in elk geval. Omslachtig inderdaad, maar goed, je moet toch wat, hè?
Of gewoon de DS heel houden en straks de 3DS kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:13 schreef Rikketik het volgende:
Handiger is natuurlijk om zoals ik je oude DS half kapot te laten vallen zodat je een excuus hebt om een nieuwe te kopen, waarbij de oude dan weer gebruikt kan worden om makkelijk en snel met jezelf te ruilen via de Union Room.
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
Pfff, door jullie krijg ik er zin in om weer aan Pokemon te beginnen! En dat met mijn 21 jaar...
Een beetje te oud, maar kan nog netquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
Pfff, door jullie krijg ik er zin in om weer aan Pokemon te beginnen! En dat met mijn 21 jaar...
Ik ben nog iets ouderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef timp0e het volgende:
In Diamond en Pearl was dat vaak wel lastig inderdaad, maar volgens mij had je in Platinum een optie om ook op land te filteren. Op die manier had je 'm zo te pakken vaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:46 schreef pjats het volgende:
[..]
Werkte dat zo? Ik kon mijn pokemon nooit terugvinden, als ik met een ander spel in GTS keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In Diamond en Pearl was dat vaak wel lastig inderdaad, maar volgens mij had je in Platinum een optie om ook op land te filteren. Op die manier had je 'm zo te pakken vaak.
Hoe tof trouwens. Ik loop zo in die Relic Castle rond, kom ik opeens een Yamask tegen. Eerste gedachte: 'What the fuck is dat?' Tweede gedachte: 'Snel, vangen, straks is het een sterke pokémon!' Terwijl ik nooit pokémon vang als ik niet zeker weet of ik er iets mee kan.
Eerlijk is eerlijk: ik was in het begin behoorlijk sceptisch over alle nieuwe pokémon en dat je daar t/m relatief laat in het spel aan vast zat. Maar ik begin het steeds leuker te vinden nu.Die Yamask heb ik ook, maar zijn evo vind ik niet echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren. In 5 stapjes in normaal gras en dan 3 keer worden aangevallen is mij al een paar keer overkomen namelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De random encounter rate is veel te hoog trouwens.
ik heb standaard 20 lemonades/moomoo milks in mn backpack zitten voor het geval dat ik weer zo'n kloterige cave door moet, had de dollars liever besteed aan tm/hms of proteins etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:23 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik begin me er ook steeds meer aan te irriteren. In 5 stapjes in normaal gras en dan 3 keer worden aangevallen is mij al een paar keer overkomen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |