Anders lees je de comments gewoon ff.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef Basje12 het volgende:
[..]
heb jij hem ook gedownload of origineel
Ach, speel het al sinds Red/Blue, en ben inmiddels 22quote:
dan ligt het waarschijnlijk aan jezelf...quote:Op maandag 7 maart 2011 23:09 schreef Basje12 het volgende:
heb nks gevonden
wat moet ik nu doen of waar ligt het aan?
bij Daimond en Pearl werkte dit niet... ik denk dat het ook nu niet zal werken helaas... maar ik weet het niet zeker..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:54 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Is het mogelijk om met 1 DS te traden via GTS???
doe ff normaalquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan ligt het waarschijnlijk aan jezelf...
Dude, games als deze moet je gewoon kopen.. Als je toch wil spelen, zou je hem op de PC kunnen spelen, daar word je XP niet geblokkeerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Basje12 het volgende:
[..]
doe ff normaal
ligt het erdus aan dat ie gedownload is?
ik zou hem ander wel graag willen spelen dus..
wie heeft em hiergedownload en heeft ook dat probleem?
Hier 't zelfde, alleen ben ik dan 20. Het is in de loop der jaren ook alleen maar erger geworden geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach, speel het al sinds Red/Blue, en ben inmiddels 22breek me de bek niet open.
Heh? met een werkende Wifi kan je in je uppie (soort van)traden via GTS, verwar je GTs nu neit met wat er in elke Pokemon center in D/P te vinden was?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij Daimond en Pearl werkte dit niet... ik denk dat het ook nu niet zal werken helaas... maar ik weet het niet zeker..
kan jij mij dan ff download link geven vor pokemon bw op pcquote:Op maandag 7 maart 2011 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dude, games als deze moet je gewoon kopen.. Als je toch wil spelen, zou je hem op de PC kunnen spelen, daar word je XP niet geblokkeerd.
Same, ik heb nu wel in de gaten dat Musharna en Zebstrika echt ''meh'' zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Rikketik het volgende:
Het toffe van B/W vind ik tot nu toe dat ik echt geen idee heb waar ik mee bezig ben. Elke nieuwe pokémon is ook echt helemaal nieuw en ik zou bij God niet weten waar ik een gebalanceerde party vandaan moet halen. Ik probeer ook zo min mogelijk op Serebii en zulks te kijken, ik ga gewoon lekker aankloten en dan wordt de volgende playthrough wel "voor het eggie".
Als je nou eens normaal zou typen.. Of wacht, nee dan ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Basje12 het volgende:
[..]
kan jij mij dan ff download link geven vor pokemon bw op pc
Poging nr.3 op Ghetsis onderwegquote:Op maandag 7 maart 2011 23:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Same, ik heb nu wel in de gaten dat Musharna en Zebstrika echt ''meh'' zijnNu heb ik een idee welke pokes het waard zijn om te halen op de lange termijn, maar ik maak hem even af, voor teh lulz.
nee ik verwar het niet.. ik heb het zelf geprobeerd in D/P.. het werkte bij mij niet.. of ik moet het verkeerd gedaan hebben..quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heh? met een werkende Wifi kan je in je uppie (soort van)traden via GTS, verwar je GTs nu neit met wat er in elke Pokemon center in D/P te vinden was?
Of snap ik er niks van?
Knuppel.. Als je hem al download doe het dan goedquote:Op maandag 7 maart 2011 23:13 schreef Basje12 het volgende:
[..]
doe ff normaal
ligt het erdus aan dat ie gedownload is?
ik zou hem ander wel graag willen spelen dus..
wie heeft em hiergedownload en heeft ook dat probleem?
Zijn allebei kut, speel het liefst nog Crystal, back in the days natuurlijk, toen het nog wauwvetcool warenquote:
ja gun jou download dan als je hem gedownload hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Knuppel.. Als je hem al download doe het dan goed
*PROEST*quote:Op maandag 7 maart 2011 23:28 schreef Basje12 het volgende:
[..]
ja gun jou download dan als je hem gedownload hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |