Zijn het geen nicknames ofzo? Geen idee anders.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
Hmmmmmm
Ik heb een Darumaka en ik vecht nu tegen een persoon met een Darunaka... http://pokemondb.net/pokedex/darumaka
Raar, staat niet in de pokedex. Tevens staat er geen pokebal links bij de naam, dus ik snap het niet... Is dit een bug dan?
Nog eentje: Blitze en http://pokemondb.net/pokedex/blitzle
Ze zijn nog wel nodig, maar niet zo overmatig als in de vorige delen, vaak alleen om backtracking(dmv strength of cut) makkelijker te maken, surf is volgensmij nergens nodig, maar aangezien veel tm/ en een hm alleen te bereiken zijn met bepaalde hms, kan een HM slaafje die ook TM Flash kan(voor de 2 caves waar je flash kunt gebruiken) geen kwaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Rikketik het volgende:
Hoe zit het trouwens met die HM's, zijn die nog wel noodzakelijk om verder te komen in de game?Zou tof zijn als je die niet meer per se nodig hebt, want dan kun je rondlopen met een vaste party van zes sterke pokémon, i.p.v. vijf sterke + één HM slave.
Ik kwam net ook iemand tegen met een Blitzle. Geen aparte dingen gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
Hmmmmmm
Ik heb een Darumaka en ik vecht nu tegen een persoon met een Darunaka... http://pokemondb.net/pokedex/darumaka
Raar, staat niet in de pokedex. Tevens staat er geen pokebal links bij de naam, dus ik snap het niet... Is dit een bug dan?
In trainerbattles staat er toch nooit een pokéball naast?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Qunix het volgende:
Hmmmmmm
Ja maar daar duurde het ook heel lang. Door de massale belangstelling crashten in het begin de servers hard; ik neem aan dat ze dat nu willen voorkomen.quote:
Wat houdt dat shiny eigenlijk in en wanneer krijg je, of je pokemon bedoel ik, dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Jesse_ het volgende:
Woei, eerste shiny _ooit_ gevangen
Shiny Heatmor ftw
Shiny is gewoon dat hij een andere kleur heeft, en glinstert.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef maxmit het volgende:
[..]
Wat houdt dat shiny eigenlijk in en wanneer krijg je, of je pokemon bedoel ik, dat.
ik heb in diamond ooit een shiny swinub gebreed, die ook nog de goede nature/ability hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Jesse_ het volgende:
Woei, eerste shiny _ooit_ gevangen
Shiny Heatmor ftw
Mehehe, die heb ik ook gekozen. Is ie zo slecht dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Had nooit voor die water pokemon als starter moeten gaan! :/
Hoe werkt dat friend code gebeuren überhaupt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
oh btw, anders geeft iemand een friend code via pmis misschien wel handig voor traden
Audino.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Jesse_ het volgende:
Tijd om te grinden voor de e4 mijn team zit er zo'n 10 levels onder
Ondanks Audino ben ik er nog wel lang mee bezigquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Audino.
Volgens mij hebben de ontwikkelaars dat beest expres overal in het gras geflikkerd, omdat de andere wild pokémon, die meestal een lager level hebben dan de pokémon van de speler, veel te weinig exp geven. Op zich zou grinden niet meer nodig zijn, maar als het dat onverhoopt toch wel is... tja, dan moet je er geen uren mee bezig zijn.
Lenora is een soort van Whitney 2.0.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vorige keer echt geen moeite tot gym 4, en nu gaat het al fout bij gym 2 :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf zat ik ook aardig te zweten bij Elesa:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
toedeledokie elektrics?, de enige gen V electric pokemon waar ground moves super effective tegen zijn zijn de zebras, de anderen hebben of een tweede type die de super effective opheft of de levitate ability.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jolly Gyarados met blijkbaar 28+ speed/attack IV getrainedwel ruk defence/Spec. Defence EV's
Ga hem voor Battle Subway gebruiken voor de lolmet de moves:
Dragon Dance - Spreekt voor zich
Waterfall - 80 + STAB met kans op flinch
Rock Slide/Stone edge - of ik ga voor kracht - of voor de extra utility in double battles.
Earthquake - toedeledokie Electrics
Voorlopige moveset, suggesties zijn welkom
Komen er in de Battle Subway dan geen pre-Unova pokes voor?:@quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toedeledokie elektrics?, de enige gen V electric pokemon waar ground moves super effective tegen zijn zijn de zebras, de anderen hebben of een tweede type die de super effective opheft of de levitate ability.
Ice Fang in plaats van Rock Slide/Stone Edge is een optie. Goed tegen Grass pokémon en Flying Electrics (Zapdos) raak je er net zo hard mee als Rock Slide. Plus dat de accuracy iets beter is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jolly Gyarados met blijkbaar 28+ speed/attack IV getrainedwel ruk defence/Spec. Defence EV's
Ga hem voor Battle Subway gebruiken voor de lolmet de moves:
Dragon Dance - Spreekt voor zich
Waterfall - 80 + STAB met kans op flinch
Rock Slide/Stone edge - of ik ga voor kracht - of voor de extra utility in double battles.
Earthquake - toedeledokie Electrics
Voorlopige moveset, suggesties zijn welkom
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Komen er in de Battle Subway dan geen pre-Unova pokes voor?:@
Heb het al gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ben voornamelijk met breeden en vangen bezig geweest eilk en probeer een hydreigon te krijgen (fucking l65
).
Daar dacht ik inderdaad ook al aan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ice Fang in plaats van Rock Slide/Stone Edge is een optie. Goed tegen Grass pokémon en Flying Electrics (Zapdos) raak je er net zo hard mee als Rock Slide. Plus dat de accuracy iets beter is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lenora is een soort van Whitney 2.0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf zat ik ook aardig te zweten bij Elesa:Sawk deed het de vorige keer wel goed idd! Maar die had ik via trade. En volgens mij zitten de fighting Pokémon in dat forest en daar staat team P en kun je er niet door. Maar was al gelukt! Straks gym 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Die fightings zitten ervoor. Is te krijgen voor de gym.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sawk deed het de vorige keer wel goed idd! Maar die had ik via trade. En volgens mij zitten de fighting Pokémon in dat forest en daar staat team P en kun je er niet door. Maar was al gelukt! Straks gym 3
Ja had er ook! Wist niet dat je na die afslag voor dat forest, nog een flink stuk kon lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die fightings zitten ervoor. Is te krijgen voor de gym.
Zorgen dat ie niet onder half HP komt (zn base att is enorm hoog, heb speed EV gemaxed en gebruik hem dus voornamelijk als sweeper omdat zn base (sp)def behoorlijk laag is en water,ice,rock en thunder moves hem sowieso OHKOen, ben tot nu toe nog geen trainer tegen gekomen die niet OHKO is gegaan).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doe je als Archeops onder half HP komt? Want die flinke knauw in zijn (Sp)Att vind ik nogal een overweging om 'm niet te gebruiken...
Raar dat Pansear zo slecht is eilk, waar Pansage toch wel botten kan breken tov andere grass pkmn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef MrMoon het volgende:
Blij dat ik Victini (Jolly) heb kunnen vangen, is een stuk beter dan Pansear..
Dat word straks weer een hele klusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:01 schreef MrMoon het volgende:
Blij dat ik Victini (Jolly) heb kunnen vangen, is een stuk beter dan Pansear..
ik heb zowel Pansear als Pansage en Pansage bevalt me idd veel beter..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Raar dat Pansear zo slecht is eilk, waar Pansage toch wel botten kan breken tov andere grass pkmn.
het heeft me zo'n 16 Pokéballs gekost, terwijl hij sliep en nog maar een heel klein beetje HP had..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat word straks weer een hele klus. Jammer dat ik met mijn oude save niks kan overzetten
Ik had er 40 pokeballs, 10 great balls en 1 ultra ball nodig! Wel over 3xquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het heeft me zo'n 16 Pokéballs gekost, terwijl hij sliep en nog maar een heel klein beetje HP had..
ben ik er een stuk beter vanaf gekomenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had er 40 pokeballs, 10 great balls en 1 ultra ball nodig! Wel over 3x! Ook met slaap en 1 hp leven
Met de meesten (bv Alakazam en Machamp) zou ik het gewoon meteen doen. Aangezien de moves op dezelfde levels blijven komen en je hogere stats hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:21 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb trouwens een Timburr van lvl20. Op welke level kan ik het beste de gevolueerde vorm daarvan ruilen in een Conkeldurr? Gewoon ASAP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |