Zo heb ik ook eens door een weiland gelopen. Alleen dan wel netjes geschorenquote:
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.quote:
Oh, idd. Ik lees de OP nooit, dus het is me tot nu nog niet opgevallenquote:
Maar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.
Niks te jamaar...quote:
Da's beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Ik kan dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de dop los zit
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zittenquote:
Heb ik gisteravond niet gedaan..... Zo goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zitten
Maar ook geen seks in het donker dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aan
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond niet gedaan..... Zo goed
Met een lekkere vent hoeft van mij het licht niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ook geen seks in het donker dan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamen
Dan zit je dus alsnog de hele avond achter een computer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamen
Niet echt, consolequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit je dus alsnog de hele avond achter een computer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat denk je dat er in een console zit?
Dan moet je maar net een lekkere kerel zien te vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
Met een lekkere vent hoeft van mij het licht niet uit
Dat moet niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je maar net een lekkere kerel zien te vinden.
Jij denkt fysiek en qua techniek in staat te zijn om Samzz alles te bieden voor een nacht briljante seks?quote:
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt fysiek en qua techniek in staat te zijn om Samzz alles te bieden voor een nacht briljante seks?
Ik ook niet, daarom vraag ik het.quote:
Ik snapte al niet waarom Air met prestaties kwam, daar ging het ook niet over..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Het is meer de vraag of ie aan het plaatje "lekker" voldoet.
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Dat viel voor mij onder 'fysiek'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Kusjekroel doen we met iedereen. Geile neuksecks met een select gezelschap.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enhe
He wat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enhe
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kusjekroel doen we met iedereen. Geile neuksecks met een select gezelschap.
Toch... dat was toch zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je meer dan ik, vertel...
Heet jij Techno?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He wat!
Dan zit ik hier verkeerd...
Jij hoort niet tot het selecte gezelschap?quote:
Nee... volgens mij niet....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hoort niet tot het selecte gezelschap?
Naarquote:
Ja... doe er wat aan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... doe er wat aan....Je hebt kansen zat jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Toch... dat was toch zo?
Oe ben je weer vrij![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Ja... doe er wat aan....Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat sla je er wel uit jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.quote:
OEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.
Stimmt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
hehehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.
Ja..... eeeeeeeeeeeeeeeeeeuwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duurt even he, switchen tussen twee accounts
Ik wens wel een klik ja....quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je ze niet aanneemt is wat anders
Iets met scheren en een kamquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
allo.... die smoes gebruiken jullie ook....
Nee niks hier lul je je niet onderuit, september verwacht ik een kusje nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan alvast bij dezen![]()
(hehehe, kan je niet zeggen dat ik er niet 'n keer aangedacht heb
)
Tegen die tijd ben je dat allang weer vergeten opaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niks hier lul je je niet onderuit, september verwacht ik een kusje nu![]()
Als het goed is, ga ik het nu onthouden, maar dat kusje krijgt ie pas als ie mij ook op zijn verjaardag vraagt... en ik weet niet wanneer die is en daarbij dat onthou ik niet.... zo goed ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je dat allang weer vergeten opa
Das heul nie waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mag alle mannen waar ik geen klik mee voel best over een kam scheren.... doen mannen ook
Mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als het goed is, ga ik het nu onthouden, maar dat kusje krijgt ie pas als ie mij ook op zijn verjaardag vraagt... en ik weet niet wanneer die is en daarbij dat onthou ik niet.... zo goed ...
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik gelijk al een leuk kadootje
KadootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal het in de agenda zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar op tijd mij uitnodigen.... anders kan ik het niet regelen
Uhuquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We will see...
Naar bed ... morgen ...en dan WEEEEEKEND!!!
I should goquote:
tja, dat heb ik gemerkt..het duurd super lang tot mijn post erdoor kwamquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt erop, Fok lag net ook even plat.
Just like old times!quote:
De tragiek!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
Hoi mensen
Ik haat t ovniemand wilde stappen
anders had ik lekker met de auto op en neer gekunt...
Ja erg hequote:
Hoe laat is die klaar? Dan weet ik hoe laat ik uit DTC weg moet rijden. Choco taartquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Morgenochtend ga ik weer chocoladetaart maken. Nu al zin in.
We vinden het allemaal eng, je bent heus niet alleen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Rifoki het volgende:
One way or another, ik heb me er dan wel overheen gezet om hier weer te durven posten maar ik vind 't 'n beetje eng en mijn bed roept.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Rifoki het volgende:
One way or another, ik heb me er dan wel overheen gezet om hier weer te durven posten maar ik vind 't 'n beetje eng en mijn bed roept.
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
We vinden het allemaal eng, je bent heus niet alleen.
Ja, ga dat eens gauw doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.
Het is serious shit dit keer hoor, ik heb zelfs een kwastje gekocht om de bakvorm mee in te vetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat is die klaar? Dan weet ik hoe laat ik uit DTC weg moet rijden. Choco taart
ik schaam met je meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.
Mestreech he? Leuke stad vind ik dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
MeMo komt uit Limbo land! (al is ze import)
Sooooo! Dan MOET ik komen proeven!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is serious shit dit keer hoor, ik heb zelfs een kwastje gekocht om de bakvorm mee in te vetten.
Mestreech jaquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ga dat eens gauw doen.
Heb je ook gelezen hoe ik mijn liefde voor Limburg heb geuit?
Ik schaam me niet.quote:
Lang geleden dat k er ben geweest, dus weet er niet zoveel meer van. Wilde er met Evie heen, maar toen ging dat over. Misschien binnenkort, wil nog een weekendtripje doen voor ik wegga.quote:
Ik voel me vereerd *kleine buiging maakt*quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef L-E het volgende:
Op mijn werk hebben we een André Rieu-dvd, 'Live in Maastricht'. Hij praat daar zoooo plat Limburgs, en ik kan m gewoon helemaal verstaan! He-le-maal!
Ik versta lang niet alles, maar wel mooie DVD. Overigens is die van t weense podium wat die toen de wereld over sleepte, nog gaverquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef L-E het volgende:
Op mijn werk hebben we een André Rieu-dvd, 'Live in Maastricht'. Hij praat daar zoooo plat Limburgs, en ik kan m gewoon helemaal verstaan! He-le-maal!
Geen idee, maar ben over 15-20min thuis, dan gaat google me dat vast vertellenquote:
Het is niet helemaal mijn genre, maar de mensen die er wonen kijken er graag naar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik versta lang niet alles, maar wel mooie DVD. Overigens is die van t weense podium wat die toen de wereld over sleepte, nog gaver
Omdat viool heel moeilijk is en goed gespeekd in combinatie met de juiste andere instrumenten het een heel bijzonder iets opleverd. Daarnaast is hij een geweldig showman.quote:
De manier waarop hij het doet is geweldig. Daarnaast is het prima muziek om op te werken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn genre, maar de mensen die er wonen kijken er graag naar.
Seriously? Er zijn zoveel goede violisten die beter zijn. Van andre rieu bewonder ik eigenlik vooral zijn commercieel inzicht. Maar al die strauss versies zijn níet bepaald uitdagend of verrassend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat viool heel moeilijk is en goed gespeekd in combinatie met de juiste andere instrumenten het een heel bijzonder iets opleverd. Daarnaast is hij een geweldig showman.
Dikke reetquote:
Homo! (Ja, nu welquote:
Maar wel door die dikke reet? Dan ben je iig geen echte kerelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Gelukkig voel ik mij daar niet op aangesproken
Hi Tal! Hoe is het nou?quote:
Vind dat wel knap zonder ook maar iets te hebben gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wel door die dikke reet? Dan ben je iig geen echte kerel
STINGquote:
Ja goed! En met jou?quote:
Ik word gedwongen morgen mij te verkleden en leuk te gaan doen met bier, vrouwen en tering herriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef rival het volgende:
Goedemorgen vrienden en andere fokkers
Was gezellig gisteren, leuk feestje van gemaakt
Druk weekend voor de boeg! Volgende week maar 2 daagjes werken... life's good
Jullie leuke weekendplannen?
Ach schatje wat lief. Je trekt het je echt aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef Wicked-Game het volgende:
Vind dat wel knap zonder ook maar iets te hebben gezien
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach schatje wat lief. Je trekt het je echt aan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef rival het volgende:
Goedemorgen vrienden en andere fokkers
Was gezellig gisteren, leuk feestje van gemaakt
Druk weekend voor de boeg! Volgende week maar 2 daagjes werken... life's good
Jullie leuke weekendplannen?
Gaat goed! Nu verlof? Hoe is het met de beeb?quote:
morgen naar Fran Healy in Amsterdam met m'n zusjequote:
Nog 3 uurtjes dan heb ik verlof!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat goed! Nu verlof? Hoe is het met de beeb?
Zusje? Hoe oud is je zusje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgen naar Fran Healy in Amsterdam met m'n zusje
Wow, hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef Tally het volgende:
Nog 3 uurtjes dan heb ik verlof!
Ja goed! Al kreeg ik wel nare steken gistermiddag. Maar kan ook zijn dat ik me te druk maakte op dat moment. Kreeg slecht nieuws te horen.
Daarna de baby ook wel voelen bewegen maar anders dan normaal.. Niet zo druk.
Dus misschien zo maar even verloskundige bellen om te vragen of het normaal is
Maandag heb ik al een afspraak dus ik hoef niet zo nodig langs ik wil alleen even gerustgesteld worden
quote:
Voelt goed. Voelt alsof ik ook die 3 uurtjes beter in bed had blijven liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow, hoe voelt dat?
Ooh dat zal inderdaad wel met elkaar te maken hebben ja.. Maar kan me voorstellen dat elke hik die dan anders voelt, ineens je doet nadenken.. Gewoon lekker bellen inderdaad, geruststelling kan ze vast geven!
Aan de meds en rust nemen dit weekendquote:
Voetbal gekeken in de Arena, was leuke sfeer!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gisteren gedaan?![]()
Ik heb niet zoveel plannen. Beetje verven in huis, alweerVerder relaxen, want keelpijn en verkouden
Waar ga je carnaval vieren? Zelfde als vorig jaar?
wasdat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgen naar Fran Healy in Amsterdam met m'n zusje
quote:
quote:
Ik werd er niet door vermaakt hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Toen werden we nog grenzeloos vermaakt door sterke verhalen.
zanger van Travis. Google/YT verder zelf maar.quote:
Haha, lekker veel slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:02 schreef Tally het volgende:
Voelt goed. Voelt alsof ik ook die 3 uurtjes beter in bed had blijven liggen
Mijn directe collega's komen niet opdagen lijktMaar ach.. Ben ik niet zo rouwig om
En ik bel zo even. Dat wanneer ik terecht kan, ook langs kan komen. Thuis even man ophalen en dan richting hullies
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:05 schreef rival het volgende:
Voetbal gekeken in de Arena, was leuke sfeer!
klusmuts ben je geworden
Ik denk Eindhoven dit jaar... hangt er vanaf waar we betaalbare hotels kunnen vinden geloof ik
Ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er ook nog mensen die zich niet volkomen voor lul gaan zetten in een dom pakkie dit weekend?.
Ja heerlijk slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, lekker veel slapenOoh, fijne collega's dan
![]()
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er ook nog mensen die zich niet volkomen voor lul gaan zetten in een dom pakkie dit weekend?.
Eindhoven is altijd wel gezellig, maar kan me niet herinneren daar Carnaval te hebben gedaan..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hoor, haha.
Eindhoven, ook leuk. (Denk ik) Volgens mij zitten veel hotels al vol hoor
Vriendinnetje gaat ook naar Eindhoven
Yep, boven de rivieren hè? Daar doen we vooral normaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga me niet volkomen voor lul zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ooh geen idee, ik heb zelf niet gekeken maar dat begreep ik..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef rival het volgende:
Eindhoven is altijd wel gezellig, maar kan me niet herinneren daar Carnaval te hebben gedaan..
Er waren nog wel wat kamers beschikbaar zag ik toen ik even snel op booking.com keek...
Leuk vriendinnetje?
Doable vriendinnetjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh geen idee, ik heb zelf niet gekeken maar dat begreep ik..
Zeker leuk, kijk maar in m'n fobo
Precies, dat pak heb ik er helemaal niet voor nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is óf jezelf volkomen voor lul zetten in een dom pakkie, óf jezelf volkomen voor lul zetten omdat je dronken bent. Either way; jezelf volkomen voor lul zetten gaat lukken dit weekend voor de meesten hier!
M.a.w. voor de meeste mensen de normaalste gang van zaken in het weekend. Alleen dan nu in een apenpakkie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is óf jezelf volkomen voor lul zetten in een dom pakkie, óf jezelf volkomen voor lul zetten omdat je dronken bent. Either way; jezelf volkomen voor lul zetten gaat lukken dit weekend voor de meesten hier!
ik heb geen dom pakkie, ik ga in pak!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Met apenkop?quote:
Jah, geen zin om wat nieuws te zoekenquote:
zo HW heeft ook eens iets gelezen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval is de enige tijd voorop de limbo/brabo zijn masker AF doet...
Ik kom liever bij opsporing verzochtquote:
Ik zou ook niet op tv willen komen in een item wat met carnaval geassocieerd wordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom liever bij opsporing verzocht.
ik had een masker op, niemand die me herkentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een makserquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een masker op, niemand die me herkent
Als je maar niets zegt, de enige niet-boer valt al snel op hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een masker op, niemand die me herkent
een item? pfffff... live verslag van DE optochtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook niet op tv willen komen in een item wat met carnaval geassocieerd word
Dan helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
een item? pfffff... live verslag van DE optocht
Opsporing verzocht:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee ze filmen de optocht en dan zie je mij voorbij komen, ik deel wat flyers uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je maar niets zegt, de enige niet-boer valt al snel op he.
Hier in 'Poelgilderdam' wordt ook carnaval gevierd. Wat een mongolenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval is de enige tijd voorop de limbo/brabo zijn masker AF doet...
Die namen alleen al, hoe zwakzinnig wil je overkomen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier in 'Poelgilderdam' wordt ook carnaval gevierd. Wat een mongolenCompleet met optocht, die mij waarschijnlijk uit mijn bed trilt met die hoerenmuziek. Carnavalsvereniging de 'Pretpeurders' (WTF
) is ook al enige tijd actief en alle plaatsnaam bordje zijn afgelopen tijd vervangen.
Daar hebben boeren toch ook helemaal geen carnaval voor nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
Hier in de buurt doet men ook aan carnaval, in een paar rooms-katholieke enclaves hier tussen de Veluwe en de Achterhoek in. In de praktijk waren het alleen maar boeren die zich lam kwamen zuipen.
Carnaval moeten ze hier gewoon niet proberen.
Zolang je de vertraging nog heerlijk noemt, is er nog geen probleemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik had weer heerlijk vertragingMurphy's law he!
Nee, maar nu konden ze in elk geval verkleed als boer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hebben boeren toch ook helemaal geen carnaval voor nodig?
Sarcasmequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang je de vertraging nog heerlijk noemt, is er nog geen probleem
Ik vind carnaval ook leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
Nou kraken jullie het maar lekker af, ik kan niet wachten tot ik de pocahonta's, roodkapjes, zusters, engeltjes en duiveltjes voor me heb
Wijze woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
Nou kraken jullie het maar lekker af, ik kan niet wachten tot ik de pocahonta's, roodkapjes, zusters, engeltjes en duiveltjes voor me heb
Nog maar 3 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar nu konden ze in elk geval verkleed als boer.
Dan nog een bekentenis: mijn vader is ooit prins carnaval geweest van die carnavalsvereniging.
Jweetzquote:
begint het straks al? damn... ik ben er veels te laat..quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
eens, zat weer met hele vreemde dromen
jij enge?
Ik zie 'm zelf net jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
En niemand stuurt mij ff een PM?
Zo heb ik jullie NIET opgevoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jweetz
[..]
begint het straks al? damn... ik ben er veels te laat..
tot wanneer ben je daar nog aan het feesten?
Artic komt hier al heel lang?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
Ik moet niet vergeten mijn telefoon op stil te zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ik
Waar moet ik dan aan denken, ik ken verkleden alleen van carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ga wel verkleed naar n ander soort feesten.
Daar is de muziek in elk geval beter, verkleden vind ik nl wel best leuk op zijn tijd.
OK, dat is inderdaad spijtig. Mijn vader zat namelijk ook bij de schuttersvereniging en dat was ook al zo'n trieste boel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ooit schuttersprinses geweest, dat vond ik al erg genoeg.
*duwt miss van d;'r stoel af*quote:
Nee tettertje, die mystiknogietsquote:
En ik heb nog wel een compleet dweilorkest geregeld om mijn gezang muzikaal te ondersteunenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten mijn telefoon op stil te zetten
Ik welquote:
Ik krijg een hoge mate van "Take Me Out' flashback bij jou opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt miss van d;'r stoel af*
Move over, bitch!
Blondheidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
Waarom is het toch altijd zo dat als je hier een week niet post, je de helft niet meer kent.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken, ik ken verkleden alleen van carnaval
[..]
OK, dat is inderdaad spijtig. Mijn vader zat namelijk ook bij de schuttersvereniging en dat was ook al zo'n trieste boel.
Maarre, was dat vrijwillig?
EDIT: Mijn vader is overigens een hele aardige man. Voordat men denkt dat ik hem alleen maar af zit te zeiken. Alleen zijn vrijetijdsbesteding komt niet overeen met de mijne
Ik vat dit niet op als comliment, Klutsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
Waarom is het toch altijd zo dat als je hier een week niet post, je de helft niet meer kent.
Je kent mij gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
Als je graag je foto geplastificeerd wilt zien worden, en dan als rukmateriaal aan een muur komt te hangen dan zeg ik DOEN!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ohja, nou moet ik natuurlijk een fobo maken
Ja, want ik ben ook zo blond.quote:
Te langquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zolang jij maar mag schieten heb je er veel voor over he.
Ik werd door jullie ook genegeerd hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vat dit niet op als comliment, Kluts
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd door jullie ook genegeerd hoor!
Take me... wellik?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik krijg een hoge mate van "Take Me Out' flashback bij jou opmerking.
oh tijd zat nog dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ik
halloween, is hier elk jaar een groot feest dat door vrienden georganiseerd wordt en ben ooit bij een fetish feestje geweest met als thema superhelden. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken, ik ken verkleden alleen van carnaval
[..]
Het begint morgen pas officieelquote:
Die ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Take me... wellik?
Dat met dinges, hoe heet ie, van BNN, dinges.... Eddy Zoey?
Ik zat gisteren in de kroeg en toen werd ik ineens van achteren bij mijn borst gegrepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je graag je foto geplastificeerd wilt zien worden, en dan als rukmateriaal aan een muur komt te hangen dan zeg ik DOEN!
Zie je Ang3l ben best aardig voor jou
Daar zou ik dus al helemaal nooit heengaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
halloween, is hier elk jaar een groot feest dat door vrienden georganiseerd wordt en ben ooit bij een fetish feestje geweest met als thema superhelden. Bijvoorbeeld.
Jij wast je lange haar dus met wijven shampooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in de kroeg en toen werd ik ineens van achteren bij mijn borst gegrepen.
Zegt die gast: 'Ik dacht dat je iemand anders was'.
Blijkbaar zag hij me aan voor een vrouw ofzo....Maar ben dus wel wat gewend.
Ja. Precies.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ohja, nou moet ik natuurlijk een fobo maken
Zo wilden mijn maten gaan, allemaal als andere superheld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |