quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kusjekroel doen we met iedereen. Geile neuksecks met een select gezelschap.
Toch... dat was toch zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je meer dan ik, vertel...
Heet jij Techno?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He wat!
Dan zit ik hier verkeerd...
Jij hoort niet tot het selecte gezelschap?quote:
Nee... volgens mij niet....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hoort niet tot het selecte gezelschap?
Naarquote:
Ja... doe er wat aan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... doe er wat aan....Je hebt kansen zat jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Toch... dat was toch zo?
Oe ben je weer vrij![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Ja... doe er wat aan....Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat sla je er wel uit jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.quote:
OEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.
Stimmt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
hehehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.
Ja..... eeeeeeeeeeeeeeeeeeuwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duurt even he, switchen tussen twee accounts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |