Zo heb ik ook eens door een weiland gelopen. Alleen dan wel netjes geschorenquote:
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.quote:
Oh, idd. Ik lees de OP nooit, dus het is me tot nu nog niet opgevallenquote:
Maar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.
Niks te jamaar...quote:
Da's beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Ik kan dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de dop los zit
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zittenquote:
Heb ik gisteravond niet gedaan..... Zo goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zitten
Maar ook geen seks in het donker dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aan
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond niet gedaan..... Zo goed
Met een lekkere vent hoeft van mij het licht niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ook geen seks in het donker dan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamen
Dan zit je dus alsnog de hele avond achter een computer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamen
Niet echt, consolequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit je dus alsnog de hele avond achter een computer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat denk je dat er in een console zit?
Dan moet je maar net een lekkere kerel zien te vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
Met een lekkere vent hoeft van mij het licht niet uit
Dat moet niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je maar net een lekkere kerel zien te vinden.
Jij denkt fysiek en qua techniek in staat te zijn om Samzz alles te bieden voor een nacht briljante seks?quote:
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt fysiek en qua techniek in staat te zijn om Samzz alles te bieden voor een nacht briljante seks?
Ik ook niet, daarom vraag ik het.quote:
Ik snapte al niet waarom Air met prestaties kwam, daar ging het ook niet over..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Het is meer de vraag of ie aan het plaatje "lekker" voldoet.
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Dat viel voor mij onder 'fysiek'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Kusjekroel doen we met iedereen. Geile neuksecks met een select gezelschap.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enhe
He wat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enhe
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kusjekroel doen we met iedereen. Geile neuksecks met een select gezelschap.
Toch... dat was toch zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je meer dan ik, vertel...
Heet jij Techno?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He wat!
Dan zit ik hier verkeerd...
Jij hoort niet tot het selecte gezelschap?quote:
Nee... volgens mij niet....quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hoort niet tot het selecte gezelschap?
Naarquote:
Ja... doe er wat aan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... doe er wat aan....Je hebt kansen zat jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Toch... dat was toch zo?
Oe ben je weer vrij![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Ja... doe er wat aan....Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat sla je er wel uit jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.quote:
OEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.
Stimmt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
hehehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.
Ja..... eeeeeeeeeeeeeeeeeeuwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duurt even he, switchen tussen twee accounts
Ik wens wel een klik ja....quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je ze niet aanneemt is wat anders
Iets met scheren en een kamquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
allo.... die smoes gebruiken jullie ook....
Nee niks hier lul je je niet onderuit, september verwacht ik een kusje nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan alvast bij dezen![]()
(hehehe, kan je niet zeggen dat ik er niet 'n keer aangedacht heb
)
Tegen die tijd ben je dat allang weer vergeten opaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niks hier lul je je niet onderuit, september verwacht ik een kusje nu![]()
Als het goed is, ga ik het nu onthouden, maar dat kusje krijgt ie pas als ie mij ook op zijn verjaardag vraagt... en ik weet niet wanneer die is en daarbij dat onthou ik niet.... zo goed ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je dat allang weer vergeten opa
Das heul nie waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mag alle mannen waar ik geen klik mee voel best over een kam scheren.... doen mannen ook
Mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als het goed is, ga ik het nu onthouden, maar dat kusje krijgt ie pas als ie mij ook op zijn verjaardag vraagt... en ik weet niet wanneer die is en daarbij dat onthou ik niet.... zo goed ...
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik gelijk al een leuk kadootje
KadootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal het in de agenda zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar op tijd mij uitnodigen.... anders kan ik het niet regelen
Uhuquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We will see...
Naar bed ... morgen ...en dan WEEEEEKEND!!!
I should goquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |