quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... doe er wat aan....Je hebt kansen zat jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
Toch... dat was toch zo?
Oe ben je weer vrij![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
Ja... doe er wat aan....Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat sla je er wel uit jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.quote:
OEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben alweer heel wat maanden single ja.
Stimmt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te braaf voor mij bent.
hehehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar het effect daarvan moet zijn dat het vocht tussen d'r benen loopt, niet uit haar ogen.
Ja..... eeeeeeeeeeeeeeeeeeuwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duurt even he, switchen tussen twee accounts
Ik wens wel een klik ja....quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je ze niet aanneemt is wat anders
Iets met scheren en een kamquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
allo.... die smoes gebruiken jullie ook....
Nee niks hier lul je je niet onderuit, september verwacht ik een kusje nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan alvast bij dezen![]()
(hehehe, kan je niet zeggen dat ik er niet 'n keer aangedacht heb
)
Tegen die tijd ben je dat allang weer vergeten opaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee niks hier lul je je niet onderuit, september verwacht ik een kusje nu![]()
Als het goed is, ga ik het nu onthouden, maar dat kusje krijgt ie pas als ie mij ook op zijn verjaardag vraagt... en ik weet niet wanneer die is en daarbij dat onthou ik niet.... zo goed ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je dat allang weer vergeten opa
Das heul nie waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mag alle mannen waar ik geen klik mee voel best over een kam scheren.... doen mannen ook
Mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als het goed is, ga ik het nu onthouden, maar dat kusje krijgt ie pas als ie mij ook op zijn verjaardag vraagt... en ik weet niet wanneer die is en daarbij dat onthou ik niet.... zo goed ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |