Zo heb ik ook eens door een weiland gelopen. Alleen dan wel netjes geschorenquote:
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.quote:
Oh, idd. Ik lees de OP nooit, dus het is me tot nu nog niet opgevallenquote:
Maar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een 'en terecht, zo is het ook' had beter geweest.
Niks te jamaar...quote:
Da's beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
LET OP!!!!!!...Geen idee of ik deze hier mag posten trouwens?
Ik kan dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de dop los zit
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar ziet er een beetje nep uit. En die gast geeft licht.
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zittenquote:
Heb ik gisteravond niet gedaan..... Zo goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ik het volgehouden heb eens niet de hele avond aan de pc te zitten
Maar ook geen seks in het donker dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
Boeit me niet.... en handig toch.... dan hoeft er ook geen lampje meer aan
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond niet gedaan..... Zo goed
Met een lekkere vent hoeft van mij het licht niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ook geen seks in het donker dan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamen
Dan zit je dus alsnog de hele avond achter een computer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hele avond zitten gamen in plaats daarvan, en ik wilde maar een uurtje gamen
Niet echt, consolequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit je dus alsnog de hele avond achter een computer.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
En wat denk je dat er in een console zit?
Dan moet je maar net een lekkere kerel zien te vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
Met een lekkere vent hoeft van mij het licht niet uit
Dat moet niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je maar net een lekkere kerel zien te vinden.
Jij denkt fysiek en qua techniek in staat te zijn om Samzz alles te bieden voor een nacht briljante seks?quote:
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt fysiek en qua techniek in staat te zijn om Samzz alles te bieden voor een nacht briljante seks?
Ik ook niet, daarom vraag ik het.quote:
Ik snapte al niet waarom Air met prestaties kwam, daar ging het ook niet over..quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Het is meer de vraag of ie aan het plaatje "lekker" voldoet.
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Dat viel voor mij onder 'fysiek'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Techno het volgende:
Kusjekroel doen we met iedereen. Geile neuksecks met een select gezelschap.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enhe
He wat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Techno, toch.... we doen hier alleen aan kusjekroel enhe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |