quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zei je nog van niet dus tja, nu is het ook niet meer duidelijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Daar heb ik meer informatie voor nodig
Wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoende
Met alle info die ik heb ga ik er vanuit dat jij een vrouw bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoende
Oké dan. Zal eraan denken als ik weer wat bier insla. Bock is trouwens ook niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
Tot nu toe heb vooral de Dubbel & Dwars gedronken en die durf ik wel te bombarderen tot lekkerste bier die ik ooit gedronken heb. Ook de Arkbock is okay maar ik ben niet zo'n heel erge bockliefhebber. De Man & Macht staat hier nog klaar, nog niet aangezeten.
Maar het is heel "diep", echt heel erg lekker. Zeker een aanrader.
Overigens zijn er ook veel (imperial) stouts tussen. Laat ik dat nu net niet lekker vinden.
True ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach een mooi decolleté vraagt daar gewoon om
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Moet ik het nog gaan uitleggen ook nog ...Nee maar je bent een vrouw dus ik vergeef het jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WT is een nette jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan wil je zeggen?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je bent een vrouw dus ik vergeef het je
Waar is Air als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan wil je zeggen?
Dit is trouwens ook een imperial stout, maar die fles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké dan. Zal eraan denken als ik weer wat bier insla. Bock is trouwens ook niet echt mijn ding.
Edit: Oh ja, en stouts evenmin.
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Pratende decolletés... waar vind ik die?
Die fles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Dit is trouwens ook een imperial stout, maar die fles.
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je hem (door de ingelakte kurk) 25 jaar bewaren.
Oh, ze hoeven niet zo groot te zijn hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....sommige van ons dames hebben een aardige theetafel
(o Man dat klinkt eigenlijk best slecht
)
Meer dan een handvol?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....sommige van ons dames hebben een aardige theetafel
(o Man dat klinkt eigenlijk best slecht
)
Oe... dan heb je die hier ook alquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ze hoeven niet zo groot te zijn hoor.
Hij is vast druk met het bezoek in zijn keldertje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
die is iig wel online, maar misschien is ie afgeleid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |