wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.quote:
Ohh, dus DAT was het!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
In Libië ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Boven mijn woonkamer.... net althans
Hoe jong?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
Ik welquote:
Is jouw zusje < 18 dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
nee, 6,5 jaar jonger als ik.quote:
Uhuh, echt niks mis mee hoor, alleen denk ik dat ik flink uit verhouding zou zijn met een big butt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welEn tot nu toe ben ik er blij mee ook
Nou, het komt vooral omdat ik altijd op m'n kont terecht kom als ik van m'n paard stuiterquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, echt niks mis mee hoor, alleen denk ik dat ik flink uit verhouding zou zijn met een big butt.
wat een vreselijke foto van d'r!quote:
Het riekt naar amateurisme deze actie. Fucking telletubby legerquote:
owja, en reden 2: eerst een woning kasteelquote:
Als je zo veel reden kan verzinnen moet ze wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, en reden 2: eerst een woning kasteel
kan maar één ding tegelijk, dus ik moet keuzes maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het riekt naar amateurisme deze actie. Fucking telletubby leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ja... een eigen huis wel handig inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
owja, en reden 2: eerst een woning kasteel
kan maar één ding tegelijk, dus ik moet keuzes maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schade inhalen van mijn jeugdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pas een week echt serieus aan het zoeken en sinds een paar uur ook de zekerheid dat het überhaupt zin heeft (zonder werkgeversverklaring begin ik niks).quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ja... een eigen huis wel wel handig inderdaad.
Nog geen succes gehad dus op de huizenmarkt?
Is dat leuk dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet de teletubby's gaan kijken
Nee teddy ruckspinofzo
ben vooral erg goed in het verzinnen van uitvluchtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo veel reden kan verzinnen moet ze wel erg leuk zijn
Bewijs maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel "Lijken" ...
![]()
ik BEN 'n vrouw
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben vooral erg goed in het verzinnen van uitvluchten
Beter dan LAlaquote:
Goeie keuzequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter dan LAlaen consorten....
![]()
![]()
Eens denken ik was vroeger gek op de A-team, vrouwtje Theelepel
en de smurfen natuurlijk
Net zei je nog van niet dus tja, nu is het ook niet meer duidelijk hequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel "Lijken" ...
![]()
ik BEN 'n vrouw
Daar heb ik meer informatie voor nodigquote:
Tot nu toe heb vooral de Dubbel & Dwars gedronken en die durf ik wel te bombarderen tot lekkerste bier die ik ooit gedronken heb. Ook de Arkbock is okay maar ik ben niet zo'n heel erge bockliefhebber. De Man & Macht staat hier nog klaar, nog niet aangezeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |