Ik hoorde vandaag nog dat zacht heel fijn isquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij zal het niet van een vreemde hebben toch
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*MI heeft*
Oeoeoeoeoeoeoeh!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
I knowquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*MI heeft*
Maak er werk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan heeft hij 2 banen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouquote:
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heeft hij 2 banen!Welke baan zou beter betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nope alleen een dikke pensquote:
geen idee en nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is ze single? Zo ja ga je er werk van maken?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze dat "stevig".
Ergens misschien wel verstandig.quote:
Als je het goed doet nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij aan die tweede alleen geld kwijt raakt
Waar?quote:
Tss, zeurquote:
Oh heet dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen ze dat "stevig".
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.quote:
Ohh, dus DAT was het!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
In Libië ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Boven mijn woonkamer.... net althans
Hoe jong?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
Ik welquote:
Is jouw zusje < 18 dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
nee, 6,5 jaar jonger als ik.quote:
Uhuh, echt niks mis mee hoor, alleen denk ik dat ik flink uit verhouding zou zijn met een big butt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welEn tot nu toe ben ik er blij mee ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |