wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.quote:
Ohh, dus DAT was het!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
In Libië ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Boven mijn woonkamer.... net althans
Hoe jong?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wss wel ja, maar dat is niet eens de reden: ze is jonger dan m'n zusje en daar heb ik de grens getrokken.
Ik welquote:
Is jouw zusje < 18 dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
nee, 6,5 jaar jonger als ik.quote:
Uhuh, echt niks mis mee hoor, alleen denk ik dat ik flink uit verhouding zou zijn met een big butt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welEn tot nu toe ben ik er blij mee ook
Nou, het komt vooral omdat ik altijd op m'n kont terecht kom als ik van m'n paard stuiterquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, echt niks mis mee hoor, alleen denk ik dat ik flink uit verhouding zou zijn met een big butt.
wat een vreselijke foto van d'r!quote:
Het riekt naar amateurisme deze actie. Fucking telletubby legerquote:
owja, en reden 2: eerst een woning kasteelquote:
Als je zo veel reden kan verzinnen moet ze wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, en reden 2: eerst een woning kasteel
kan maar één ding tegelijk, dus ik moet keuzes maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het riekt naar amateurisme deze actie. Fucking telletubby leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ja... een eigen huis wel handig inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef JoeBravo het volgende:
owja, en reden 2: eerst een woning kasteel
kan maar één ding tegelijk, dus ik moet keuzes maken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schade inhalen van mijn jeugdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pas een week echt serieus aan het zoeken en sinds een paar uur ook de zekerheid dat het überhaupt zin heeft (zonder werkgeversverklaring begin ik niks).quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ja... een eigen huis wel wel handig inderdaad.
Nog geen succes gehad dus op de huizenmarkt?
Is dat leuk dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet de teletubby's gaan kijken
Nee teddy ruckspinofzo
ben vooral erg goed in het verzinnen van uitvluchtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo veel reden kan verzinnen moet ze wel erg leuk zijn
Bewijs maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel "Lijken" ...
![]()
ik BEN 'n vrouw
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben vooral erg goed in het verzinnen van uitvluchten
Beter dan LAlaquote:
Goeie keuzequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter dan LAlaen consorten....
![]()
![]()
Eens denken ik was vroeger gek op de A-team, vrouwtje Theelepel
en de smurfen natuurlijk
Net zei je nog van niet dus tja, nu is het ook niet meer duidelijk hequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel "Lijken" ...
![]()
ik BEN 'n vrouw
Daar heb ik meer informatie voor nodigquote:
Tot nu toe heb vooral de Dubbel & Dwars gedronken en die durf ik wel te bombarderen tot lekkerste bier die ik ooit gedronken heb. Ook de Arkbock is okay maar ik ben niet zo'n heel erge bockliefhebber. De Man & Macht staat hier nog klaar, nog niet aangezeten.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zei je nog van niet dus tja, nu is het ook niet meer duidelijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Daar heb ik meer informatie voor nodig
Wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoende
Met alle info die ik heb ga ik er vanuit dat jij een vrouw bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kent de foto's... je hebt op een meet in mijn shirt lopen staren dat lijkt mij voldoende
Oké dan. Zal eraan denken als ik weer wat bier insla. Bock is trouwens ook niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Watertornado het volgende:
Tot nu toe heb vooral de Dubbel & Dwars gedronken en die durf ik wel te bombarderen tot lekkerste bier die ik ooit gedronken heb. Ook de Arkbock is okay maar ik ben niet zo'n heel erge bockliefhebber. De Man & Macht staat hier nog klaar, nog niet aangezeten.
Maar het is heel "diep", echt heel erg lekker. Zeker een aanrader.
Overigens zijn er ook veel (imperial) stouts tussen. Laat ik dat nu net niet lekker vinden.
True ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach een mooi decolleté vraagt daar gewoon om
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Moet ik het nog gaan uitleggen ook nog ...Nee maar je bent een vrouw dus ik vergeef het jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WT is een nette jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan wil je zeggen?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je bent een vrouw dus ik vergeef het je
Waar is Air als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan wil je zeggen?
Dit is trouwens ook een imperial stout, maar die fles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Oké dan. Zal eraan denken als ik weer wat bier insla. Bock is trouwens ook niet echt mijn ding.
Edit: Oh ja, en stouts evenmin.
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Pratende decolletés... waar vind ik die?
Die fles.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Dit is trouwens ook een imperial stout, maar die fles.
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je hem (door de ingelakte kurk) 25 jaar bewaren.
Oh, ze hoeven niet zo groot te zijn hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....sommige van ons dames hebben een aardige theetafel
(o Man dat klinkt eigenlijk best slecht
)
Meer dan een handvol?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op het verjaardagen van mijn fam. vast wel....sommige van ons dames hebben een aardige theetafel
(o Man dat klinkt eigenlijk best slecht
)
Oe... dan heb je die hier ook alquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, ze hoeven niet zo groot te zijn hoor.
Hij is vast druk met het bezoek in zijn keldertje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
die is iig wel online, maar misschien is ie afgeleid
Dat was dus ook mijn reactie in de slijterij. En toen moest ik het hebben. En nu ben ik verslaafd.quote:
Net zoals aan Döner?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn reactie in de slijterij. En toen moest ik het hebben. En nu ben ik verslaafd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die van mijn moeder en zussen niet weeg...., maar zo op het oog Hell Yeahquote:
Zo te horen ben je trots op ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die van mijn moeder en zussen niet weeg...., maar zo op het oog Hell Yeah
Dat zou raar zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Döner zit niet in een fles. Maar morgen weer.
Mijn maat heeft als grap de computermuis van zijn toenmalige stagebegeleider in een wijnfles gedaan. Ik kijk nergens meer van op.quote:
coolquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maat heeft als grap de computermuis van zijn toenmalige stagebegeleider in een wijnfles gedaan. Ik kijk nergens meer van op.
Oe klinkt als een plan......quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maat heeft als grap de computermuis van zijn toenmalige stagebegeleider in een wijnfles gedaan. Ik kijk nergens meer van op.
Stagebegeleider was een weekje weg en maat is glasblazer. Het gezicht van die stagebegeleider toen hij terug was was prijsloos, moet ik geloven.quote:
Iedereen is er stil van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Stagebegeleider was een weekje weg en maat is glasblazer. Het gezicht van die stagebegeleider toen hij terug was was prijsloos, moet ik geloven.
Wie is dat dan? En wat moet hij met mijn boobs?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef -Engel- het volgende:
we waren aan het wachten tot onze Boob-man langs zou komen
Helemaal mee eens. Maar dan maar met 2 familieleden...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben sowieso trots op mijn fam. het is een maf zooitje, maar ik hoor er wel bij
Heb jij boobs?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is dat dan? En wat moet hij met mijn boobs?
Jij ...Skatje.... en onze boobies.... (naja die van de dames dan)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is dat dan? En wat moet hij met mijn boobs?
Ik beschouw o.a. die van jou als van mij.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
Jij ...Skatje.... en onze boobies.... (naja die van de dames dan)
kan toch prima...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
Helemaal mee eens. Maar dan maar met 2 familieleden...
Ja, zeker, relaxed hoor. Mijn zusje en pa zijn op sommige vlakken nog gekker dan ik.quote:
Oh, okequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw o.a. die van jou als van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |