tja, dat heb ik gemerkt..het duurd super lang tot mijn post erdoor kwamquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt erop, Fok lag net ook even plat.
Just like old times!quote:
De tragiek!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
Hoi mensen
Ik haat t ovniemand wilde stappen
anders had ik lekker met de auto op en neer gekunt...
Ja erg hequote:
Hoe laat is die klaar? Dan weet ik hoe laat ik uit DTC weg moet rijden. Choco taartquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Morgenochtend ga ik weer chocoladetaart maken. Nu al zin in.
We vinden het allemaal eng, je bent heus niet alleen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Rifoki het volgende:
One way or another, ik heb me er dan wel overheen gezet om hier weer te durven posten maar ik vind 't 'n beetje eng en mijn bed roept.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Rifoki het volgende:
One way or another, ik heb me er dan wel overheen gezet om hier weer te durven posten maar ik vind 't 'n beetje eng en mijn bed roept.
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
We vinden het allemaal eng, je bent heus niet alleen.
Ja, ga dat eens gauw doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |