tja, dat heb ik gemerkt..het duurd super lang tot mijn post erdoor kwamquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt erop, Fok lag net ook even plat.
Just like old times!quote:
De tragiek!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
Hoi mensen
Ik haat t ovniemand wilde stappen
anders had ik lekker met de auto op en neer gekunt...
Ja erg hequote:
Hoe laat is die klaar? Dan weet ik hoe laat ik uit DTC weg moet rijden. Choco taartquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Morgenochtend ga ik weer chocoladetaart maken. Nu al zin in.
We vinden het allemaal eng, je bent heus niet alleen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Rifoki het volgende:
One way or another, ik heb me er dan wel overheen gezet om hier weer te durven posten maar ik vind 't 'n beetje eng en mijn bed roept.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Rifoki het volgende:
One way or another, ik heb me er dan wel overheen gezet om hier weer te durven posten maar ik vind 't 'n beetje eng en mijn bed roept.
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
We vinden het allemaal eng, je bent heus niet alleen.
Ja, ga dat eens gauw doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.
Het is serious shit dit keer hoor, ik heb zelfs een kwastje gekocht om de bakvorm mee in te vetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat is die klaar? Dan weet ik hoe laat ik uit DTC weg moet rijden. Choco taart
ik schaam met je meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben wel een van de weinige uit Limburg. Links en rechts las ik dat ik me kapot moet schamen nu.
Mestreech he? Leuke stad vind ik dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
MeMo komt uit Limbo land! (al is ze import)
Sooooo! Dan MOET ik komen proeven!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is serious shit dit keer hoor, ik heb zelfs een kwastje gekocht om de bakvorm mee in te vetten.
Mestreech jaquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ga dat eens gauw doen.
Heb je ook gelezen hoe ik mijn liefde voor Limburg heb geuit?
Ik schaam me niet.quote:
Lang geleden dat k er ben geweest, dus weet er niet zoveel meer van. Wilde er met Evie heen, maar toen ging dat over. Misschien binnenkort, wil nog een weekendtripje doen voor ik wegga.quote:
Ik voel me vereerd *kleine buiging maakt*quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef L-E het volgende:
Op mijn werk hebben we een André Rieu-dvd, 'Live in Maastricht'. Hij praat daar zoooo plat Limburgs, en ik kan m gewoon helemaal verstaan! He-le-maal!
Ik versta lang niet alles, maar wel mooie DVD. Overigens is die van t weense podium wat die toen de wereld over sleepte, nog gaverquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef L-E het volgende:
Op mijn werk hebben we een André Rieu-dvd, 'Live in Maastricht'. Hij praat daar zoooo plat Limburgs, en ik kan m gewoon helemaal verstaan! He-le-maal!
Geen idee, maar ben over 15-20min thuis, dan gaat google me dat vast vertellenquote:
Het is niet helemaal mijn genre, maar de mensen die er wonen kijken er graag naar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik versta lang niet alles, maar wel mooie DVD. Overigens is die van t weense podium wat die toen de wereld over sleepte, nog gaver
Omdat viool heel moeilijk is en goed gespeekd in combinatie met de juiste andere instrumenten het een heel bijzonder iets opleverd. Daarnaast is hij een geweldig showman.quote:
De manier waarop hij het doet is geweldig. Daarnaast is het prima muziek om op te werken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn genre, maar de mensen die er wonen kijken er graag naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |