Sarcasmequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang je de vertraging nog heerlijk noemt, is er nog geen probleem
Ik vind carnaval ook leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
Nou kraken jullie het maar lekker af, ik kan niet wachten tot ik de pocahonta's, roodkapjes, zusters, engeltjes en duiveltjes voor me heb
Wijze woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
Nou kraken jullie het maar lekker af, ik kan niet wachten tot ik de pocahonta's, roodkapjes, zusters, engeltjes en duiveltjes voor me heb
Nog maar 3 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar nu konden ze in elk geval verkleed als boer.
Dan nog een bekentenis: mijn vader is ooit prins carnaval geweest van die carnavalsvereniging.
Jweetzquote:
begint het straks al? damn... ik ben er veels te laat..quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
eens, zat weer met hele vreemde dromen
jij enge?
Ik zie 'm zelf net jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
En niemand stuurt mij ff een PM?
Zo heb ik jullie NIET opgevoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jweetz
[..]
begint het straks al? damn... ik ben er veels te laat..
tot wanneer ben je daar nog aan het feesten?
Artic komt hier al heel lang?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
Ik moet niet vergeten mijn telefoon op stil te zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ik
Waar moet ik dan aan denken, ik ken verkleden alleen van carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ga wel verkleed naar n ander soort feesten.
Daar is de muziek in elk geval beter, verkleden vind ik nl wel best leuk op zijn tijd.
OK, dat is inderdaad spijtig. Mijn vader zat namelijk ook bij de schuttersvereniging en dat was ook al zo'n trieste boel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ooit schuttersprinses geweest, dat vond ik al erg genoeg.
*duwt miss van d;'r stoel af*quote:
Nee tettertje, die mystiknogietsquote:
En ik heb nog wel een compleet dweilorkest geregeld om mijn gezang muzikaal te ondersteunenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten mijn telefoon op stil te zetten
Ik welquote:
Ik krijg een hoge mate van "Take Me Out' flashback bij jou opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt miss van d;'r stoel af*
Move over, bitch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |