quote:
Ik werd er niet door vermaakt hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Toen werden we nog grenzeloos vermaakt door sterke verhalen.
zanger van Travis. Google/YT verder zelf maar.quote:
Haha, lekker veel slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:02 schreef Tally het volgende:
Voelt goed. Voelt alsof ik ook die 3 uurtjes beter in bed had blijven liggen
Mijn directe collega's komen niet opdagen lijktMaar ach.. Ben ik niet zo rouwig om
En ik bel zo even. Dat wanneer ik terecht kan, ook langs kan komen. Thuis even man ophalen en dan richting hullies
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:05 schreef rival het volgende:
Voetbal gekeken in de Arena, was leuke sfeer!
klusmuts ben je geworden
Ik denk Eindhoven dit jaar... hangt er vanaf waar we betaalbare hotels kunnen vinden geloof ik
Ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er ook nog mensen die zich niet volkomen voor lul gaan zetten in een dom pakkie dit weekend?.
Ja heerlijk slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, lekker veel slapenOoh, fijne collega's dan
![]()
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er ook nog mensen die zich niet volkomen voor lul gaan zetten in een dom pakkie dit weekend?.
Eindhoven is altijd wel gezellig, maar kan me niet herinneren daar Carnaval te hebben gedaan..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hoor, haha.
Eindhoven, ook leuk. (Denk ik) Volgens mij zitten veel hotels al vol hoor
Vriendinnetje gaat ook naar Eindhoven
Yep, boven de rivieren hè? Daar doen we vooral normaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga me niet volkomen voor lul zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ooh geen idee, ik heb zelf niet gekeken maar dat begreep ik..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef rival het volgende:
Eindhoven is altijd wel gezellig, maar kan me niet herinneren daar Carnaval te hebben gedaan..
Er waren nog wel wat kamers beschikbaar zag ik toen ik even snel op booking.com keek...
Leuk vriendinnetje?
Doable vriendinnetjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh geen idee, ik heb zelf niet gekeken maar dat begreep ik..
Zeker leuk, kijk maar in m'n fobo
Precies, dat pak heb ik er helemaal niet voor nodig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is óf jezelf volkomen voor lul zetten in een dom pakkie, óf jezelf volkomen voor lul zetten omdat je dronken bent. Either way; jezelf volkomen voor lul zetten gaat lukken dit weekend voor de meesten hier!
M.a.w. voor de meeste mensen de normaalste gang van zaken in het weekend. Alleen dan nu in een apenpakkie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is óf jezelf volkomen voor lul zetten in een dom pakkie, óf jezelf volkomen voor lul zetten omdat je dronken bent. Either way; jezelf volkomen voor lul zetten gaat lukken dit weekend voor de meesten hier!
ik heb geen dom pakkie, ik ga in pak!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Met apenkop?quote:
Jah, geen zin om wat nieuws te zoekenquote:
zo HW heeft ook eens iets gelezen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval is de enige tijd voorop de limbo/brabo zijn masker AF doet...
Ik kom liever bij opsporing verzochtquote:
Ik zou ook niet op tv willen komen in een item wat met carnaval geassocieerd wordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom liever bij opsporing verzocht.
ik had een masker op, niemand die me herkentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een makserquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een masker op, niemand die me herkent
Als je maar niets zegt, de enige niet-boer valt al snel op hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een masker op, niemand die me herkent
een item? pfffff... live verslag van DE optochtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou ook niet op tv willen komen in een item wat met carnaval geassocieerd word
Dan helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
een item? pfffff... live verslag van DE optocht
Opsporing verzocht:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee ze filmen de optocht en dan zie je mij voorbij komen, ik deel wat flyers uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je maar niets zegt, de enige niet-boer valt al snel op he.
Hier in 'Poelgilderdam' wordt ook carnaval gevierd. Wat een mongolenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Carnaval is de enige tijd voorop de limbo/brabo zijn masker AF doet...
Die namen alleen al, hoe zwakzinnig wil je overkomen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier in 'Poelgilderdam' wordt ook carnaval gevierd. Wat een mongolenCompleet met optocht, die mij waarschijnlijk uit mijn bed trilt met die hoerenmuziek. Carnavalsvereniging de 'Pretpeurders' (WTF
) is ook al enige tijd actief en alle plaatsnaam bordje zijn afgelopen tijd vervangen.
Daar hebben boeren toch ook helemaal geen carnaval voor nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
Hier in de buurt doet men ook aan carnaval, in een paar rooms-katholieke enclaves hier tussen de Veluwe en de Achterhoek in. In de praktijk waren het alleen maar boeren die zich lam kwamen zuipen.
Carnaval moeten ze hier gewoon niet proberen.
Zolang je de vertraging nog heerlijk noemt, is er nog geen probleemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik had weer heerlijk vertragingMurphy's law he!
Nee, maar nu konden ze in elk geval verkleed als boer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hebben boeren toch ook helemaal geen carnaval voor nodig?
Sarcasmequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang je de vertraging nog heerlijk noemt, is er nog geen probleem
Ik vind carnaval ook leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
Nou kraken jullie het maar lekker af, ik kan niet wachten tot ik de pocahonta's, roodkapjes, zusters, engeltjes en duiveltjes voor me heb
Wijze woordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
Nou kraken jullie het maar lekker af, ik kan niet wachten tot ik de pocahonta's, roodkapjes, zusters, engeltjes en duiveltjes voor me heb
Nog maar 3 uur en 10 minutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar nu konden ze in elk geval verkleed als boer.
Dan nog een bekentenis: mijn vader is ooit prins carnaval geweest van die carnavalsvereniging.
Jweetzquote:
begint het straks al? damn... ik ben er veels te laat..quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
eens, zat weer met hele vreemde dromen
jij enge?
Ik zie 'm zelf net jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
En niemand stuurt mij ff een PM?
Zo heb ik jullie NIET opgevoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jweetz
[..]
begint het straks al? damn... ik ben er veels te laat..
tot wanneer ben je daar nog aan het feesten?
Artic komt hier al heel lang?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
Ik moet niet vergeten mijn telefoon op stil te zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ik
Waar moet ik dan aan denken, ik ken verkleden alleen van carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik ga wel verkleed naar n ander soort feesten.
Daar is de muziek in elk geval beter, verkleden vind ik nl wel best leuk op zijn tijd.
OK, dat is inderdaad spijtig. Mijn vader zat namelijk ook bij de schuttersvereniging en dat was ook al zo'n trieste boel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ooit schuttersprinses geweest, dat vond ik al erg genoeg.
*duwt miss van d;'r stoel af*quote:
Nee tettertje, die mystiknogietsquote:
En ik heb nog wel een compleet dweilorkest geregeld om mijn gezang muzikaal te ondersteunenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten mijn telefoon op stil te zetten
Ik welquote:
Ik krijg een hoge mate van "Take Me Out' flashback bij jou opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Wat?
Een nieuwe man?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt miss van d;'r stoel af*
Move over, bitch!
Blondheidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
Waarom is het toch altijd zo dat als je hier een week niet post, je de helft niet meer kent.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken, ik ken verkleden alleen van carnaval
[..]
OK, dat is inderdaad spijtig. Mijn vader zat namelijk ook bij de schuttersvereniging en dat was ook al zo'n trieste boel.
Maarre, was dat vrijwillig?
EDIT: Mijn vader is overigens een hele aardige man. Voordat men denkt dat ik hem alleen maar af zit te zeiken. Alleen zijn vrijetijdsbesteding komt niet overeen met de mijne
Ik vat dit niet op als comliment, Klutsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
Waarom is het toch altijd zo dat als je hier een week niet post, je de helft niet meer kent.
Je kent mij gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
Als je graag je foto geplastificeerd wilt zien worden, en dan als rukmateriaal aan een muur komt te hangen dan zeg ik DOEN!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ohja, nou moet ik natuurlijk een fobo maken
Ja, want ik ben ook zo blond.quote:
Te langquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zolang jij maar mag schieten heb je er veel voor over he.
Ik werd door jullie ook genegeerd hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vat dit niet op als comliment, Kluts
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werd door jullie ook genegeerd hoor!
Take me... wellik?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik krijg een hoge mate van "Take Me Out' flashback bij jou opmerking.
oh tijd zat nog dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop dinsdag nacht rond een uurtje of 6 denk ik
halloween, is hier elk jaar een groot feest dat door vrienden georganiseerd wordt en ben ooit bij een fetish feestje geweest met als thema superhelden. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken, ik ken verkleden alleen van carnaval
[..]
Het begint morgen pas officieelquote:
Die ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Take me... wellik?
Dat met dinges, hoe heet ie, van BNN, dinges.... Eddy Zoey?
Ik zat gisteren in de kroeg en toen werd ik ineens van achteren bij mijn borst gegrepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je graag je foto geplastificeerd wilt zien worden, en dan als rukmateriaal aan een muur komt te hangen dan zeg ik DOEN!
Zie je Ang3l ben best aardig voor jou
Daar zou ik dus al helemaal nooit heengaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
halloween, is hier elk jaar een groot feest dat door vrienden georganiseerd wordt en ben ooit bij een fetish feestje geweest met als thema superhelden. Bijvoorbeeld.
Jij wast je lange haar dus met wijven shampooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zat gisteren in de kroeg en toen werd ik ineens van achteren bij mijn borst gegrepen.
Zegt die gast: 'Ik dacht dat je iemand anders was'.
Blijkbaar zag hij me aan voor een vrouw ofzo....Maar ben dus wel wat gewend.
Ja. Precies.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ohja, nou moet ik natuurlijk een fobo maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |