Seriously? Er zijn zoveel goede violisten die beter zijn. Van andre rieu bewonder ik eigenlik vooral zijn commercieel inzicht. Maar al die strauss versies zijn níet bepaald uitdagend of verrassend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat viool heel moeilijk is en goed gespeekd in combinatie met de juiste andere instrumenten het een heel bijzonder iets opleverd. Daarnaast is hij een geweldig showman.
Dikke reetquote:
Homo! (Ja, nu welquote:
Maar wel door die dikke reet? Dan ben je iig geen echte kerelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Gelukkig voel ik mij daar niet op aangesproken
Hi Tal! Hoe is het nou?quote:
Vind dat wel knap zonder ook maar iets te hebben gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wel door die dikke reet? Dan ben je iig geen echte kerel
STINGquote:
Ja goed! En met jou?quote:
Ik word gedwongen morgen mij te verkleden en leuk te gaan doen met bier, vrouwen en tering herriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef rival het volgende:
Goedemorgen vrienden en andere fokkers
Was gezellig gisteren, leuk feestje van gemaakt
Druk weekend voor de boeg! Volgende week maar 2 daagjes werken... life's good
Jullie leuke weekendplannen?
Ach schatje wat lief. Je trekt het je echt aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:50 schreef Wicked-Game het volgende:
Vind dat wel knap zonder ook maar iets te hebben gezien
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach schatje wat lief. Je trekt het je echt aan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:51 schreef rival het volgende:
Goedemorgen vrienden en andere fokkers
Was gezellig gisteren, leuk feestje van gemaakt
Druk weekend voor de boeg! Volgende week maar 2 daagjes werken... life's good
Jullie leuke weekendplannen?
Gaat goed! Nu verlof? Hoe is het met de beeb?quote:
morgen naar Fran Healy in Amsterdam met m'n zusjequote:
Nog 3 uurtjes dan heb ik verlof!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
Gaat goed! Nu verlof? Hoe is het met de beeb?
Zusje? Hoe oud is je zusje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgen naar Fran Healy in Amsterdam met m'n zusje
Wow, hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:57 schreef Tally het volgende:
Nog 3 uurtjes dan heb ik verlof!
Ja goed! Al kreeg ik wel nare steken gistermiddag. Maar kan ook zijn dat ik me te druk maakte op dat moment. Kreeg slecht nieuws te horen.
Daarna de baby ook wel voelen bewegen maar anders dan normaal.. Niet zo druk.
Dus misschien zo maar even verloskundige bellen om te vragen of het normaal is
Maandag heb ik al een afspraak dus ik hoef niet zo nodig langs ik wil alleen even gerustgesteld worden
quote:
Voelt goed. Voelt alsof ik ook die 3 uurtjes beter in bed had blijven liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow, hoe voelt dat?
Ooh dat zal inderdaad wel met elkaar te maken hebben ja.. Maar kan me voorstellen dat elke hik die dan anders voelt, ineens je doet nadenken.. Gewoon lekker bellen inderdaad, geruststelling kan ze vast geven!
Aan de meds en rust nemen dit weekendquote:
Voetbal gekeken in de Arena, was leuke sfeer!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gisteren gedaan?![]()
Ik heb niet zoveel plannen. Beetje verven in huis, alweerVerder relaxen, want keelpijn en verkouden
Waar ga je carnaval vieren? Zelfde als vorig jaar?
wasdat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgen naar Fran Healy in Amsterdam met m'n zusje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |