abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93601396
jeuh :).

Het gaat dus niet om mariniers, maar om bemanningsleden van de helikopter.
pi_93601473
JEEJ! opvolgers! hoto! Nog een paar dagen en het zit dr op en kunnen we op kreta bier gaan drinken!
pi_93601510
Ben echt blij voor je :D!
pi_93601929
Ik ook! t is echt mooi zo'n uitzending en ik sta vooraan om weer te gaan, maar thuis zijn is ook niet verkeerd :P
pi_93601979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ook! t is echt mooi zo'n uitzending en ik sta vooraan om weer te gaan, maar thuis zijn is ook niet verkeerd :P
Kan ik me voorstellen na zo'n tijd :) Fijne terugreis alvast, en laat het bier smaken ;)
pi_93602052
http://www.liveleak.com/view?i=9f6_1299131696
wtf... en over een paar jaar voor het echt zeker... :{
pi_93602062
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef EllaN het volgende:
jeuh :).

Het gaat dus niet om mariniers, maar om bemanningsleden van de helikopter.
Excuse.. ik had even iets anders begrepen :@
Er was eens....
pi_93602073
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef Bouke-p het volgende:
JEEJ! opvolgers! hoto! Nog een paar dagen en het zit dr op en kunnen we op kreta bier gaan drinken!
Kreta? :? is dat een soort uitblaasplek voor actieve legereenheden na missies? :@
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93602124
Ja, kreta... grieks eiland, redelijk bekend na de haagse tokkies van oh oh cherso :P

en ja, das een tussenstop van 2 dagen, je hebt wat gesprekken en verder bier drinken, stappen en leuke dingen doen.
pi_93602150
En lekker ruzie met elkaar te maken na zoveel maanden op elkaars lip te hebben gezeten :P.
pi_93602186
Klopt :p maar dat zal bij ons wel meevallen ;) en kreta is ook meer bedoeld voor mensen die gevochten hebben. Wij hebben wel eea meegemaakt, maar niet gevochten gelukkig.
pi_93602267
Laat het eerste biertje je goed smaken ;)!
pi_93602299
En het eiland slopen. ^O^
Owja, er is nu ook niet zoveel te beleven, weet ik uit ervaring. Hoewel ik van een maat begrepen heb dat er clubs en dergelijke speciaal open gaan voor militairen.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_93602389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Bouke-p het volgende:
Ja, kreta... grieks eiland, redelijk bekend na de haagse tokkies van oh oh cherso :P

en ja, das een tussenstop van 2 dagen, je hebt wat gesprekken en verder bier drinken, stappen en leuke dingen doen.
Ah okee! Is dat niet diezelfde plek die je een hele tijd geleden in het nieuws zag(of was dat die documentaire op NED2 van Uruzgan :? ) waar je ook al dansende en hossende militairen zag die ook allerlei ontspannings activiteiten deden zoals karten ed.? :)

iig goed dat men zoiets doet want soldaten die actie hebben gezien die staan natuurlijk stijf vd spanning en voor je het weet krijg je van die Amerikaanse toestanden. }:|
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:04:40 #15
154880 Bolter
Awesomeness
pi_93602686
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef rubje het volgende:

[..]

Ah okee! Is dat niet diezelfde plek die je een hele tijd geleden in het nieuws zag(of was dat die documentaire op NED2 van Uruzgan :? ) waar je ook al dansende en hossende militairen zag die ook allerlei ontspannings activiteiten deden zoals karten ed.? :)

iig goed dat men zoiets doet want soldaten die actie hebben gezien die staan natuurlijk stijf vd spanning en voor je het weet krijg je van die Amerikaanse toestanden. }:|
Ja, want ontspanning na een missie heeft veel te maken met dingen die tijdens een missie gebeuren... :'). Ik ben dan zelf geen militair, heb wel veel affiniteit met het leger maar dit soort domme reacties slaan natuurlijk nergens op.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_93602764
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:04 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ja, want ontspanning na een missie heeft veel te maken met dingen die tijdens een missie gebeuren... :'). Ik ben dan zelf geen militair, heb wel veel affiniteit met het leger maar dit soort domme reacties slaan natuurlijk nergens op.
Ach, het is rubje, we zijn het ondertussen helaas al helemaal gewend :')
pi_93602997
:')
pi_93603284
Ik denk dat ik wel weet welke docu je bedoelt Rubje. Kan me herinneren dat er toen zelfs danseressen waren ingehuurd :P.

En het is inderdaad goed dat de militairen even een brugje tussen het uitzendgebied en thuis krijgen :). Het is toch weer omschakelen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:31:52 #19
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93604006
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef rubje het volgende:

[..]

Maar Amerikanen dienen meestal ook meer dan een jaar in uitzendgebied, daarnaast worden die militairen ook opgeleid als 'killing machine'.

What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,

Zo worden die gasten daar gedrilled.
pi_93605739
Rubje de alleswetende NuKuBu die geneens weet dat we na een uitzending naar Kreta gaan! :faal:

OT: Na 2 dagen klussen straks lekker ff de stad in!
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:15:56 #21
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93606568
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef Mores het volgende:

[..]

Maar Amerikanen dienen meestal ook meer dan een jaar in uitzendgebied, daarnaast worden die militairen ook opgeleid als 'killing machine'.

What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,What is the way of the bayonet? the way of the bayonet is to kill! kill! kill!,

Zo worden die gasten daar gedrilled.
..Overdrijven is ook een kunst.
:|W
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_93606573
Het is altijd jammer dat uit een onbekendheid, danwel bekendheid enkel door tv series cq film er een totaal verkeerd/vertekend beeld heerst over de Amerikaanse defensie. Ook hier is er voor uitzending en na uitzending de nodige hulp, zowel voor de militair als ook voor zijn/haar familie. Net als in NLD gaat ook de Amerikaanse militair voor terug komst door een afbouw fase, enkel is deze in Kuwait in plaats van Kreta. Maar dit heeft veel meer te maken met transport alswel met de kwantiteit van personeel welke uitgezonden, danwel terugkeerd. Ook na terugkomst zijn er diverse verplichte en vrijwillige hulp/afbouw instanties die de militair en zijn/haar familie bij (kunnen) staan. Ook de opleidingen die men hedendaags heeft binnen defensie zijn niet deze die men in filmen en tv series maar graag gebruikt. Een (ziekelijk) voorval als door rubje hier als Amerikaanse toestanden beschreven komt dan ook meer door het steekje wat bij de militair (al) fout zit, dan door een uitzending zelf.

PS. het is natuurlijk makkelijk om rubje hier (elke keer weer opnieuw) over aan te vallen, maar hij weet netzo veel/net zo weinig als de gemiddelde Nederlandse militair wat nu wel of niet binnen de US DOD gaande is. Het is IMHO dan ook jammer dat een niet slecht bedoelde post door hem hier door verschillende leden (enkel) gebruikt word om hem (weer eens) aan te vallen/af te kraken.
Just my two cents.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:17:51 #23
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93606673
Sine, wist je dan niet dat jullie allemaal PTSD hebben en er dagelijks net zoals in First Blood complete dorpen in the middle of nowhere worden aangevallen door veteranen? :o
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:23:15 #24
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93606991
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Bouke-p het volgende:

Doe iig El Mondo's in Chania ff aan, dan ben je de hele avond de muren aan het bekijken.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:30:16 #25
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93607437
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Het is altijd jammer dat uit een onbekendheid, danwel bekendheid enkel door tv series cq film er een totaal verkeerd/vertekend beeld heerst over de Amerikaanse defensie. Ook hier is er voor uitzending en na uitzending de nodige hulp, zowel voor de militair als ook voor zijn/haar familie. Net als in NLD gaat ook de Amerikaanse militair voor terug komst door een afbouw fase, enkel is deze in Kuwait in plaats van Kreta. Maar dit heeft veel meer te maken met transport alswel met de kwantiteit van personeel welke uitgezonden, danwel terugkeerd. Ook na terugkomst zijn er diverse verplichte en vrijwillige hulp/afbouw instanties die de militair en zijn/haar familie bij (kunnen) staan. Ook de opleidingen die men hedendaags heeft binnen defensie zijn niet deze die men in filmen en tv series maar graag gebruikt. Een (ziekelijk) voorval als door rubje hier als Amerikaanse toestanden beschreven komt dan ook meer door het steekje wat bij de militair (al) fout zit, dan door een uitzending zelf.

PS. het is natuurlijk makkelijk om rubje hier (elke keer weer opnieuw) over aan te vallen, maar hij weet netzo veel/net zo weinig als de gemiddelde Nederlandse militair wat nu wel of niet binnen de US DOD gaande is. Het is IMHO dan ook jammer dat een niet slecht bedoelde post door hem hier door verschillende leden (enkel) gebruikt word om hem (weer eens) aan te vallen/af te kraken.
Just my two cents.

Eens. Ook Nukubu's zijn hier welkom, mits ze normaal posten. Maar dat laatste geldt voor iedereen.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_93607528
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Vronsky het volgende:
Sine, wist je dan niet dat jullie allemaal PTSD hebben en er dagelijks net zoals in First Blood complete dorpen in the middle of nowhere worden aangevallen door veteranen? :o
PTSD is veel meer een probleem waar de militair zelf (en zijn/haar directe omgeving) last van hebben dan dat men excessen ziet zoals die maar al te graag door de MSM word afgespiegeld. Daarbij moet men ook zien dat PTSD niet zo vaak voorkomt als men de burger graag laat geloven. Als wel dat niet iedereen die hier zegt PTSD te hebben ook werkelijk PTSD heeft, maar dat er ook een groep is die maar al te graag de vergoeding in ontvangst nemen.
pi_93607741
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Sine_Pari het volgende:

Just my two cents.

Ja daar maak ik mij (helaas) ook schuldig aan. Leerpuntje :)
Wat mij aan dat soort posts (en nu was het toevallig weer een post van rubje, maar er zijn ook vele anderen) zo irriteert is dat er maar allerlei onzin wordt geroepen door mensen die niks van een bepaald onderwerp afweten. Zeg dan gewoon niks, of vraag hoe het zit, in plaats van zo'n (vaak beledigende) onzin te plaatsen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:42:25 #28
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93608260
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Vronsky het volgende:

[..]

..Overdrijven is ook een kunst.
:|W
Kijk maar ens vanaf 2 minuut 50, bij 4 minuut 18 krijg je dat stukje over The spirit of the bayonet.

donderdag 3 maart 2011 @ 20:44:05 #29
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93608364
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Vronsky het volgende:
Als ik die Avatar van jou zie geloof ik best dat jij alleen maar militaire kennis hebt van films.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:47:12 #30
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93608560
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Sine_Pari het volgende:

Just my two cents.
En dat is precies hoe Defensie van de VS onder veel uitkeringen aan militairen met PTSS uikomen, door aan te geven dat ze al psychische problemen hadden voordat ze op uitzending gingen, jij staat gewoon te prediken voor eigen kerk.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:51:12 #31
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93608798
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Mores het volgende:

[..]

Als ik die Avatar van jou zie geloof ik best dat jij alleen maar militaire kennis hebt van films.
....Dus full metal jacket een zwaar amusante film vinden is verboden?
:{w

Verder over dat bayonet ding: :')
Mensen die ik heb ontmoet in de VS die infanterist zijn geweest kwamen nou niet echt anders over dan hier in Nederland..
pi_93608994
Voorschoten veranderd langzaam aan in een anarchie :{
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:56:02 #33
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93609129
....Waar ligt voorschoten? :')
pi_93609182
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Vronsky het volgende:
....Waar ligt voorschoten? :')
onder Leiden
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_93609251
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef Mores het volgende:

[..]

En dat is precies hoe Defensie van de VS onder veel uitkeringen aan militairen met PTSS uikomen, door aan te geven dat ze al psychische problemen hadden voordat ze op uitzending gingen, jij staat gewoon te prediken voor eigen kerk.
Mores je zegt hier iets wat niet klopt. Ook de militair die eventueel voor uitzending al psychische problemen had, kan een uitkering krijgen. Waar ik op aanspeelde is veel meer de militair die de dienst verlaat en dan plotseling PTSD schijnt te hebben ivm de uitkering, dan wel de NG militair die van active terug keert naar drilling zegt dat hij/zij PTSD heeft ivm dezelfde uitkering. Het is net zo een fabeltje dat militaire die voordien psychische probelemen hadden niet geholpen worden als veel andere fabeltjes die de ronden doen.
pi_93609876
http://nos.nl/video/223040-libie-verspreidt-beelden-nederlandse-militairen.html
Kort filmpje van de Libische staatstelevisie, over de heli en bemanning.

Heb het gevoel dat ze hier nog een hoop propaganda mee gaan maken :{
pi_93610062
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef m.k het volgende:
Voorschoten veranderd langzaam aan in een anarchie :{
Wat is er daar dan aan de hand?
pi_93610693
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:42 schreef Mores het volgende:

[..]

Kijk maar ens vanaf 2 minuut 50, bij 4 minuut 18 krijg je dat stukje over The spirit of the bayonet.

Ik hoop dat ook in het Amerikaanse leger de afgelopen dertig jaar het een en ander is veranderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2011 21:19:31 ]
pi_93611032
Wat voor rangen zitten er normaal in zo'n helikopter? Op de beelden van de bemanning zijn twee LTZ2's te zien.
pi_93612254
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Royyy het volgende:

[..]

Wat is er daar dan aan de hand?
Sinds een jaar worden er talloze overvallen gepleegd, mensen beroofd, ingebroken, zelfmoord (was altijd al) ect. vandaag een overval op een juwelier waarbij de kassière is neergestoken zonder reden. En een brand in de life&garden. Kortom, het gaat lekker
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:38:23 #41
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93612351
Met andere woorden:

De Randstad. O+
pi_93612573
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik hoop dat ook in het Amerikaanse leger de afgelopen dertig jaar het een en ander is veranderd.
Het filmpje wat getoond word is uit begin jaren 80'tig toen we nog de oude helm en M16 hadden. En ja er is meer dan het een en ander veranderd sinds die tijd.
pi_93612877
Hm de ramptoeristen zijn begonnen met de identiteit van de bemanningsleden van de heli te proberen te achterhalen... :|W
pi_93612970
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Vronsky het volgende:
Met andere woorden:

De Randstad. O+
voorschoten is een best dure omgeving
pi_93614530
Oh oh tirol :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_93615158
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Thaboel het volgende:
Oh oh tirol :')
"ze het twee pluspunten, eentje hier en eentje hier" _O_
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:22:37 #47
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93616020
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Mores je zegt hier iets wat niet klopt. Ook de militair die eventueel voor uitzending al psychische problemen had, kan een uitkering krijgen. Waar ik op aanspeelde is veel meer de militair die de dienst verlaat en dan plotseling PTSD schijnt te hebben ivm de uitkering, dan wel de NG militair die van active terug keert naar drilling zegt dat hij/zij PTSD heeft ivm dezelfde uitkering. Het is net zo een fabeltje dat militaire die voordien psychische probelemen hadden niet geholpen worden als veel andere fabeltjes die de ronden doen.
Okay, dat is dan wat anders
pi_93616290
Avond. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:28:03 #49
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93616436
Een goede avond Cobra4 :)
pi_93616511
Avond :W
pi_93617381
Misschien inappropriate, maar de dame vlieger (of geen vlieger, daar weet ik niets van) heeft mooie haren.
pi_93617582
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:39 schreef EllaN het volgende:
Misschien inappropriate, maar de dame vlieger (of geen vlieger, daar weet ik niets van) heeft mooie haren.
whut now?
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:43:55 #53
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93617672
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef Royyy het volgende:
http://nos.nl/video/223040-libie-verspreidt-beelden-nederlandse-militairen.html
Kort filmpje van de Libische staatstelevisie, over de heli en bemanning.

Heb het gevoel dat ze hier nog een hoop propaganda mee gaan maken :{
Precies, ik neem aan dat al die Dollars niet standaard aan boord zijn van zo'n Marine helikopter.
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:45:18 #54
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93617768
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:39 schreef EllaN het volgende:
Ik denk niet dat ze het met die mooie haren gaat redden, sowieso dat is een baardmannenland, dat staat sowieso negatief tegenover dat soort westerse 'hoertjes'.
pi_93617788
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef m.k het volgende:

[..]

whut now?
In het filmpje zie je dat 1 van de Nederlandse militairen een vrouw is met lange blonde lokken. Mooie lange blonde lokken in mijn ogen ;).

Maar dat is misschien ongepast om te zeggen met het oog op de nare situatie waarin zij zitten.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Mores het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het met die mooie haren gaat redden, sowieso dat is een baardmannenland, dat staat sowieso negatief tegenover dat soort westerse 'hoertjes'.
Dat denk ik helaas ook. Hopelijk kunnen ze gauw naar huis komen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:49:40 #56
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93618074
Nou, ik zie hier zo'n Sebrinica Scenario, dat ze voor propaganda gebruikt gaan worden, en als daar die burgeroorlog gaat aanhouden komen die net snel vrij.
pi_93618121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef EllaN het volgende:

[..]

In het filmpje zie je dat 1 van de Nederlandse militairen een vrouw is met lange blonde lokken. Mooie lange blonde lokken in mijn ogen ;).

Maar dat is misschien ongepast om te zeggen met het oog op de nare situatie waarin zij zitten.

ah nu zie ik het, eerder niet opgevallen :P
pi_93618235
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Je laat het hier lijken alsof de Marine vliegers totaal geen verstand van zaken zouden hebben, iets waar ik toch zo mijn vraagtekens bij zet. Dit omdat deze ook vaker met ondermeer de BBE/UIM samenwerken. Maarja de beste stuurlui staan natuurlijk altijd aan wal.
Dude...

Ik heb het over het grotere plaatje. Ik heb niks gezegd over de kwaliteit van de Marine vliegers, want ik weet dat ze goed zijn.
Wat ik ook weet is dat de Lynx een verouderd bakkie is zonder goede zelfverdedigingsmogelijkheden. Ook heeft de Marine TOTAAL geen ervaring met dit soort acties. Ook stuur je NOOIT een helikopter in z'n eentje weg voor zo'n actie. En al helemaal niet zonder security team aan boord.
Laat de KLu dit doen, en niet 1 Lynxje.
pi_93618292
Veel vliegverkeer boven Gilze-Rijen de laatste week.
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:54:43 #60
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93618394
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dude...

Ik heb het over het grotere plaatje. Ik heb niks gezegd over de kwaliteit van de Marine vliegers, want ik weet dat ze goed zijn.
Wat ik ook weet is dat de Lynx een verouderd bakkie is zonder goede zelfverdedigingsmogelijkheden. Ook heeft de Marine TOTAAL geen ervaring met dit soort acties. Ook stuur je NOOIT een helikopter in z'n eentje weg voor zo'n actie. En al helemaal niet zonder security team aan boord.
Ik vind het ook een beetje prutswerk, vooral in een stad met alleen maar aanhangers van Khadaffi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mores op 03-03-2011 22:59:52 ]
pi_93618483
Als als als. Eerst maar ff hopen dat ze veilig terug komen he
pi_93618577
Ja, leuk en aardig zo'n reddingsactie. Maar laat het dan doen door lui die er ervaring mee hebben en het materiaal ervoor. En doe niet zo fucking naief en onderschat de situatie eens niet zo.

Nu staat Defensie voor lul en zijn 3 collega's de lul. En ik vraag me af of we die Lynx ooit nog terug gaan zien.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:01:09 #63
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93618779
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja, leuk en aardig zo'n reddingsactie. Maar laat het dan doen door lui die er ervaring mee hebben en het materiaal ervoor. En doe niet zo fucking naief en onderschat de situatie eens niet zo.

Nu staat Defensie voor lul en zijn 3 collega's de lul. En ik vraag me af of we die Lynx ooit nog terug gaan zien.
Ga er maar van uit dat ze die helikopter niet meer teruggeven.
pi_93618996
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dude...

Nogmaals (zeker achteraf) de beste stuurlui staan aan wal. Jij nog ik weten wat er van uit Den Haag besloten is (want een actie als deze word niet maar even door de Kapitein (van in dit geval Hr. Ms. Tromp) besloten, noch door de helicopter bemaning zelf. Ik kan hier ook met een legio punten aankomen welke tot een eventueel beter resultaat hadden kunnen leiden. Maar dacht dat jij als collega vlieger en als officier net als ik toch misschien eventueel wat terughouder had kunnen zijn in je opmerking.
pi_93619090
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef Mores het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat ze die helikopter niet meer teruggeven.
Ze hebben de stoef (S2F No.153) die door Thoe voor een joyride werd gebruikt ook weer terug gekregen, dus wie weet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:11:35 #66
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_93619372
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef EllaN het volgende:
kom je uit die buurt?
pi_93619408
Avond mensen
pi_93619425
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Nogmaals (zeker achteraf) de beste stuurlui staan aan wal. Jij nog ik weten wat er van uit Den Haag besloten is (want een actie als deze word niet maar even door de Kapitein (van in dit geval Hr. Ms. Tromp) besloten, noch door de helicopter bemaning zelf. Ik kan hier ook met een legio punten aankomen welke tot een eventueel beter resultaat hadden kunnen leiden. Maar dacht dat jij als collega vlieger en als officier net als ik toch misschien eventueel wat terughouder had kunnen zijn in je opmerking.
Nee. Ik blijf 100% staan achter wat ik al eerder heb gezegd. Het is een pruts actie. Heeft niks te maken met beste stuurlui aan de wal.
pi_93619428
Ik kom daar wel eens in de buurt :).
pi_93619524
Nu bij Pauw en Witteman over die helikopteractie in Libië

Het is volgens een deskundige in overleg geweest met Mariniers en is er blijkelijk contact geweest met de Amerikanen voor luchtsteun.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:14:07 #71
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_93619546
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef EllaN het volgende:
Ik kom daar wel eens in de buurt :).
owh leuk :P
pi_93619745
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef EllaN het volgende:
Ze doen ook veel vluchten in het donker.. en het gekke is: ik hoor ze wel maar ik zie ze nooit.. :+
pi_93619792
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Ze doen ook veel vluchten in het donker.. en het gekke is: ik hoor ze wel maar ik zie ze nooit.. :+
Laat dat nou nét de bedoeling zijn.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:20:41 #74
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93619899
Ik zit nu ook Pauw en Witteman te kijken en daar zeggen ze ook dat dit als propaganda gebruikt kan worden om zo aan te tonen dat een internationale macht Kadhaffi weg wil.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:21:37 #75
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93619931
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Totdat ze tegen elektriekkabels vliegen :9
pi_93620000
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Laat dat nou nét de bedoeling zijn.
Dat snap ik.. maar ik vind het toch raar. Overdag zie ik ze ook vaak vliegen en dan vind ik het toch altijd knap stom van mezelf dat ik ze in het donker nauwelijks kan ontdekken.
pi_93620070
Trouwens, die heroveringsactie van de Taipan een paar maanden terug, dat werd ook gedaan met een lynx van de Hr Ms Tromp. Met een vrouwelijke vlieger. Zou het dezelfde persoon zijn die nu vast zit in Libie?

link: http://pauwenwitteman.var(...)fbdf0492753a0f4c0bfc
Blood Sugar Sex Magik
pi_93620116
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef Mores het volgende:

[..]

Totdat ze tegen elektriekkabels vliegen :9
bzzzzt knetter knetter (nee lightning, is geen doods verwensing :P )
pi_93620132
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:25 schreef Sunglasses het volgende:

[..]

Dat snap ik.. maar ik vind het toch raar. Overdag zie ik ze ook vaak vliegen en dan vind ik het toch altijd knap stom van mezelf dat ik ze in het donker nauwelijks kan ontdekken.
Amateur.. Oogjes dicht, op je gehoor de heli zoeken, ogen open en BAM daar issie :D.

;)
pi_93620170
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef EllaN het volgende:

[..]

Amateur.. Oogjes dicht, op je gehoor de heli zoeken, ogen open en BAM daar issie :D.

;)
Het geluid van een helikopter kun je eigenlijk nooit lokaliseren. Geen idee hoe dat komt, waarschijnlijk omdat het enorm veel herrie is wat overal tegen weerkaatst.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:35:16 #81
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93620192
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Trouwens, die heroveringsactie van de Taipan een paar maanden terug, dat werd ook gedaan met een lynx van de Hr Ms Tromp. Met een vrouwelijke vlieger. Zou het dezelfde persoon zijn die nu vast zit in Libie?

link: http://pauwenwitteman.var(...)fbdf0492753a0f4c0bfc
Zo, dat jij dat nog kon herinneren
pi_93620237
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Het geluid van een helikopter kun je eigenlijk nooit lokaliseren. Geen idee hoe dat komt, waarschijnlijk omdat het enorm veel herrie is wat overal tegen weerkaatst.
'Men' niet, IK wel :).

donderdag 3 maart 2011 @ 23:38:14 #83
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93620320
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Als die Chinooks of Apaches over mijn stad vliegen kan ik ze meteen lokaliseren, ook in het donker, dus dat is een beetje onzin, en ik merk het helemaal als mijn ruiten trillen.
pi_93620368
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:38 schreef Mores het volgende:

[..]

Als die Chinooks of Apaches over mijn stad vliegen kan ik ze meteen lokaliseren, ook in het donker, dus dat is een beetje onzin, en ik merk het helemaal als mijn ruiten trillen.
Ok, als ze een beetje tactisch vliegen dan. Dan zul je echt niet weten waar ze zitten. Totdat je ze ineens ziet waar je ze niet zou verwachten.
Als ze hoog vliegen kun je ze natuurlijk wel dankzij het geluid lokaliseren.
pi_93620607
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:38 schreef Mores het volgende:

[..]

Net als een sniper kan een helicopter piloot de omgeving gebruiken om door middel van weerkaatsend geluid het te bemoeilijken de locatie van de helicopter te bepalen. Tijdens een tactische vlucht zul je dan vaak wel de helicopter horen, maar niet kunnen lokaliseren (of deze nu voor, achter, rechts of links van je bevind).
pi_93620851
Waarom stuurt Nederland niet een ander schip er naar toe , aangezien er gewoon soldaten zijn gevangenomen en het zal me niets verbazen als die ook niet een hele 'nette' behandeling krijgen.

Laten we eerlijk zijn het is slechts een kwestie van tijd voordat iemand (waarschijnlijk US) de oorlog verklaart , en terecht, het is gewoon een oorlog het volk tegen het leger , plus is er gewoon heel veel olie te halen daaruit ( oorlogen kosten ook geld, het moet wel wat opleveren) en Amerika heeft niets voor niets opeens wat schepen (o.a vliegdekschip) er naar toe gestuurd en mannen.

De kans lijkt mij gewoon helaas zeer groot dat zodra een land invalt, die Nederlandse soldaten vermoord worden om een signaal af te geven en dan zal Nederland ook wel wraak willen nemen daarvoor (en wat olie achteraf wellicht.)

We hebben toch een aardig grote vloot voor een land van onze grootte, ook kwa amfibische schepen?
pi_93620953
Ik denk dat er wel wat standby staat :).
pi_93621059
Frankrijk en GB zijn al accoord om vliegtuigen te leveren om een no fly zone te handhaven.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_93621150
Cobra hoe was je midweekje bos?
pi_93621168
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Waarom stuurt Nederland niet een ander schip er naar toe , aangezien er gewoon soldaten zijn gevangenomen en het zal me niets verbazen als die ook niet een hele 'nette' behandeling krijgen.

Laten we eerlijk zijn het is slechts een kwestie van tijd voordat iemand (waarschijnlijk US) de oorlog verklaart , en terecht, het is gewoon een oorlog het volk tegen het leger , plus is er gewoon heel veel olie te halen daaruit ( oorlogen kosten ook geld, het moet wel wat opleveren) en Amerika heeft niets voor niets opeens wat schepen (o.a vliegdekschip) er naar toe gestuurd en mannen.

De kans lijkt mij gewoon helaas zeer groot dat zodra een land invalt, die Nederlandse soldaten vermoord worden om een signaal af te geven en dan zal Nederland ook wel wraak willen nemen daarvoor (en wat olie achteraf wellicht.)

We hebben toch een aardig grote vloot voor een land van onze grootte, ook kwa amfibische schepen?
De VS verklaart nooit de oorlog aan een land, ze 'gaan' naar een oorlog.

Daarnaast vind ik de idee om wraak te nemen erg barbaars over komen, zo redeneren wij niet.
pi_93621275
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef Thaboel het volgende:
Cobra hoe was je midweekje bos?
Heerlijk. Maar duurt altijd te kort. ;)
pi_93621284
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Welk bos?
pi_93621318
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Welk bos?
Het Vijlerbos. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:02:41 #94
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93621396
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Stalin mist je! ;(
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:04:54 #95
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93621512
Beetje raar om je kat Stalin te noemen
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:05:29 #96
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93621537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:04 schreef Mores het volgende:
Beetje raar om je kat Stalin te noemen
Z'n zusje heet Leena. Maar dat is alleen omdat ze een vrouwtje is. Anders had ik hem/haar Lenin genoemd :D
... and I feel fine.
pi_93621552
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Stalin mist je! ;(
:)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:07:54 #98
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93621659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:05 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Z'n zusje heet Leena. Maar dat is alleen omdat ze een vrouwtje is. Anders had ik hem/haar Lenin genoemd :D
Maar je hebt geen kat die Hitler heet toch? :P
pi_93621677
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het Vijlerbos. :)
ohhh. Bij het Heigend hert?
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:08:52 #100
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93621697
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:07 schreef Mores het volgende:

[..]

Maar je hebt geen kat die Hitler heet toch? :P
Nee. Als ik een poezel had die een illusie van snorretje en/of scheiding had, dan had ik 'm ws wel Adolf genoemd :P
... and I feel fine.
pi_93621730
En Mao niet te vergeten :P
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:09:59 #102
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93621745
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:08 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

ohhh. Bij het Heigend hert?
Daar heb ik inderdaad, samen met een collega, een borreltje gedronken. :)
pi_93621838
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad, samen met een collega, een borreltje gedronken. :)
Heb vroegah heul vaak op de camping Rozenhof gestaan. Ook veel gefietst en gelopen dus ken die hele omgeving goed.
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:12:11 #104
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93621863
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef hoogvlieger het volgende:
Mao gaan we binnenkort niet meer zien ;(
ErwinRommel en ik gaan definitief samenwonen! *;
... and I feel fine.
pi_93621898
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:12 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Mao gaan we binnenkort niet meer zien ;(
ErwinRommel en ik gaan definitief samenwonen! *;
i know
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:12:45 #106
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93621899
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Heb vroegah heul vaak op de camping Rozenhof gestaan. Ook veel gefietst en gelopen dus ken die hele omgeving goed.
Tijdens één van de vorige keren hebben we heerlijk zitten eten in hotel "Vijlerhof" :)
pi_93621953
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:12 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Tijdens één van de vorige keren hebben we heerlijk zitten eten in hotel "Vijlerhof" :)
Daar raasde ik altijd snoeihard langs als ik van de berg epen in reed met de racer.
Blood Sugar Sex Magik
pi_93622001
Ik ga tukken. Moet morgen om 0730 bij het KPU zijn, dus vroeg opstaan. slaapze.
Blood Sugar Sex Magik
pi_93622086
Welterusten Hoogvlieger
pi_93622133
Lekker, zo'n wijntje voor het slapen gaan :).
pi_93622135
Slaap zacht hoogvlieger
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:16:39 #112
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622150
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:16 schreef EllaN het volgende:
Lekker, zo'n wijntje voor het slapen gaan :).
Eens!
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:17:14 #113
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622176
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Truste! Droom zacht over Mao!
... and I feel fine.
pi_93622213
Zou wel een biertje lusten
pi_93622331
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Zou wel een biertje lusten
Ja en wie houd je tegen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:21:41 #116
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93622385
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Truste :W
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:22:34 #117
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93622420
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef hoogvlieger het volgende:
En Khadaffi, Sadam, Mubarak, Castro, en zo ken ik er nog wel een paar ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:23:49 #118
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622474
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Mores het volgende:

[..]

Ja idd... ik had dus al wat dictatornamen klaarstaan voor mijn poezels... maar Stalin en Leena zijn toch de namen waar ik ze spontaan mee associeerde! :P
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:24:13 #119
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622495
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:20 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja en wie houd je tegen?
Z'n moeder _O-
... and I feel fine.
pi_93622601
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Mores het volgende:

[..]

Bijna alle leiders van Afrika kun je dan wel opnoemen.
pi_93622636
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Z'n moeder _O-
Ja vergeet noch wel eens dat hier (ook op de late avond) tieners meelopen
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:28:16 #122
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622698
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik heb Thaboel gemeet ;)
... and I feel fine.
pi_93622745
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Clan het volgende:

[..]

Bijna alle leiders van Afrika kun je dan wel opnoemen.
Dat komt omdat ze zodra ze aan de macht zijn zichzelf over het algemeen een of ander apenpakje met veel bling bling laten aanmeten en dan denken dat ze God zijn.
pi_93622767
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik heb Thaboel gemeet ;)
Ja zag de photos.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:30:02 #125
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622796
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze zodra ze aan de macht zijn zichzelf over het algemeen een of ander apenpakje met veel bling bling laten aanmeten en dan denken dat ze God zijn.
Heb zelfs ook nog aan Chavez gedacht... maar mijn kater is hoofdzakelijk grijs.... dus Stalin ;)
En hij doet zijn naam echt eer aan af en toe :P
... and I feel fine.
pi_93622864
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja, ze zijn hier nog veelal nat achter de oren, wij krikken hier de leeftijd nog een beetje op, en na Cobra en Mores, zijn het volgens mij allemaal twintigers.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:31:56 #127
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93622883
Vergeet AchJa en ER niet. ;)
pi_93622910
Ja Clan wij zijn het andere uiterste, ouwe lullen. ;) :D
pi_93622926
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Maar die zijn er nu niet, dus die trekken vanavond de leeftijd niet omhoog ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:32:47 #130
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622934
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Dat dus. Dat ER een jong ding aan de haak heeft geslagen verjongt zijn echte leeftijd niet :P
... and I feel fine.
pi_93622947
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja Clan wij zijn het andere uiterste, ouwe lullen. ;) :D
Wij zijn nog uit boomstammen gezaagd ;)
pi_93622959
Zo, dit andere uiterste komt ook nog even meelezen :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:33:42 #133
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93622972
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:33 schreef Royyy het volgende:
Zo, dit andere uiterste komt ook nog even meelezen :P
Hoe oud/jong ben jij dan?
... and I feel fine.
pi_93622988
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef Clan het volgende:

[..]

Wij zijn nog uit boomstammen gezaagd ;)
Jawohl aus gutem Eichenholz. ;)
pi_93623018
ik zal de gemiddelde leeftijd ook nog maar eens naar beneden brengen
pi_93623039
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:33 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Je zal bedoelen hoe jong ben je. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:35:28 #137
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623061
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:34 schreef m.k het volgende:
ik zal de gemiddelde leeftijd ook nog maar eens naar beneden brengen
Dan post ik maar wat meer :)
pi_93623095
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:33 schreef Lotusss het volgende:

[..]

19 pas... :o langzaam richting de 20.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:36:54 #139
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623127
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:36 schreef Royyy het volgende:

[..]

Dan ben je niet de jongste hier ;)
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:37:10 #140
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623137
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:36 schreef Royyy het volgende:

[..]

Wacht maar tot je de dertig gepasserd bent, dan gaat het ineens snel
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:37:30 #141
301401 Maxima_Zorreguieta
Jij mag U zeggen.
pi_93623148
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:

[..]

Dat is waar.
Uw nieuwe Koningin
pi_93623152
@ Lotusss: hoe ver zijn de plannen voor de volgende meet? ER heeft de laatste tijd problemen met zijn msn geloof ik :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:37:43 #143
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623157
quote:

[..]

Correct en tevens juist. :{
pi_93623166
quote:

[..]

Na de zestig stop je gewoon met tellen ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:38:22 #145
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623187
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Clan het volgende:

[..]

De jaren of de kaarsjes op de taart? ;)
pi_93623225
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Clan het volgende:

[..]

Hij bedoeld dat hij zo'n beetje de geluidsbarieere doorbreekt. ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:39:37 #147
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623227
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef m.k het volgende:
@ Lotusss: hoe ver zijn de plannen voor de volgende meet? ER heeft de laatste tijd problemen met zijn msn geloof ik :P
Daar had Lotuss laatst ook al problemen mee
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:39:48 #148
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623240
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:38 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Het aantal biertjes.... DUH!!! :P
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:40:29 #149
Jij mag U zeggen.
pi_93623261
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Oranjeboom? :)
Uw nieuwe Koningin
pi_93623265
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:36 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dan ben je niet de jongste hier ;)
Ik gok dat Gerco94 dat is.
Maar ik zit hoe dan ook redelijk ver onderaan wat leeftijd betreft hier schat ik ;)
pi_93623273
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:38 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Taart? Vlaai! en daar zetten we geen kaarsjes op ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:40:46 #152
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623276
quote:

[..]

Dat lukt al niet meer na 20 bier. ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:40:58 #153
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef m.k het volgende:
Doe maar een voorstel, dan doen ik en ER wel weer de "organisatie" :P
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:41:12 #154
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623293
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

Oranjeboom? :)
:r :r :r
Je zou voor die opmerking eigenlijk direct een ban moeten krijgen :P
... and I feel fine.
pi_93623296
quote:

[..]

Naja Alzheimer is noch niet zo erg als Parkinson, want je kan beter vergeten dat je een biertje hebt, dan er eentje verschudden. ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:41:54 #156
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623321
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Naja Alzheimer is noch niet zo erg als Parkinson, want je kan beter vergeten dat je een biertje hebt, dan er eentje verschudden. ;)
So very true! O+
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:42:00 #157
Jij mag U zeggen.
pi_93623325
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:41 schreef Lotusss het volgende:

[..]

:r :r :r
Je zou voor die opmerking eigenlijk direct een ban moeten krijgen :P
Even de familie naam promoten. ;)
Uw nieuwe Koningin
pi_93623327
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

_O-
pi_93623333
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Lotusss het volgende:

[..]

ER en ik hadden eerder het idee om de Nijmeegse 4 dagen te gaan lopen met een groep. Maar ik weet niet of dat nog mogelijk is
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:42:29 #160
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623343
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

Even de familie naam promoten. ;)
Hé Max. Jij hier!?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:42:30 #161
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623344
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat lukt al niet meer na 20 bier. ;)
Ja maar Clan is al oud en "wijs" en heeft veel meer tijd gehad om zijn lever te trainen :{w
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:42:39 #162
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623349
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Was die organisatie de laatste x niet een beetje in de soep gelopen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:43:02 #163
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623366
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Mores het volgende:

[..]

Nee hoor. We hebben een leuke avond en nacht gehad. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:43:17 #164
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef m.k het volgende:

[..]

ER en ik hadden eerder het idee om de Nijmeegse 4 dagen te gaan lopen met een groep. Maar ik weet niet of dat nog mogelijk is
Ik ga dat niet redden.... vandaag 5 km gelopen (met sportschool tussendoor) en ik was KAPOT! Nu nog last van mijn kuiten :')
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:43:21 #165
Jij mag U zeggen.
pi_93623386
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hé Max. Jij hier!?
:Y Alles goed?
Uw nieuwe Koningin
pi_93623398
Ik organiseer volgend weekend ook een tref, wie die komen wil is van harte uitgenodigd. _O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:43:35 #167
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623399
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Mores het volgende:

[..]

Nope. Was errug gezellig!!!!
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:43:47 #168
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623404
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik ga dat niet redden.... vandaag 5 km gelopen (met sportschool tussendoor) en ik was KAPOT! Nu nog last van mijn kuiten :')
})
pi_93623412
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik organiseer volgend weekend ook een tref, wie die komen wil is van harte uitgenodigd. _O-
is goed, is er bier?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:44:03 #170
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623415
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Als jij de tickets betaalt..... ;)
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:44:06 #171
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623420
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

Zekers. Met jou ook?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:44:33 #172
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623442
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

Stel je eens voor :)
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:44:35 #173
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623444
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nee hoor. We hebben een leuke avond en nacht gehad. :)
Dat was dan een mini- meet ;)
pi_93623445
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef m.k het volgende:

[..]

is goed, is er bier?
Is the pope catholic?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:44:54 #175
Jij mag U zeggen.
pi_93623451
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zekers. Met jou ook?
Alex ligt al te slapen. Het is dus een beetje saai hier.
Uw nieuwe Koningin
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:45:11 #176
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623454
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Mores het volgende:

[..]

Dat was dan een mini- meet ;)
Nee nee, de DEF meet in Utrecht was ook errug gezellig ;)
Alleen de terugreis had een klein communicatieprobleempje :P
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:45:13 #177
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623455
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

De lul. ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:45:29 #178
Jij mag U zeggen.
pi_93623472
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

De lul. ;)
Ja. Een beetje dom. :)
Uw nieuwe Koningin
pi_93623480
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Is the pope catholic?
ze zeggen van wel
pi_93623481
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Is the pope catholic?
Sine, wat voor een bier hebben ze in de VS eigenlijk? Een beetje vergelijkbaar met NL?
pi_93623482
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Als jij de tickets betaalt..... ;)
Heb vanmorgen tijdens de gebruikelijke shit shower en shave nog geen green backs op m'n rug zien groeien, dus neen en negative
pi_93623483
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ja maar Clan is al oud en "wijs" en heeft veel meer tijd gehad om zijn lever te trainen :{w
Ja maar dat gaat toch niet meer zo snel hoor ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:47:01 #183
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

Ja. Een beetje dom. :)
Ik zou het wel weten. :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:47:28 #184
Jij mag U zeggen.
pi_93623526
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik zou het wel weten. :P
Nou, hou je het wel netjes!? ~O>
Uw nieuwe Koningin
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:47:32 #185
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623529
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Royyy het volgende:

[..]

Sine, wat voor een bier hebben ze in de VS eigenlijk? Een beetje vergelijkbaar met NL?
Heineken, Grolsch, Amstel
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:47:40 #186
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623536
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

Nou, hou je het wel netjes!? ~O>
Nee. })
pi_93623555
Ik ga slapen lieve DEF'ers :)
pi_93623567
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef EllaN het volgende:
trusten
pi_93623577
Truste :W
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:48:31 #190
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623578
quote:
Weltrusten. :W
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:48:33 #191
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623580
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:

[..]

Gek... aangezien hij een zeer hoge marine officier is en dus beschikbaar moet zijn voor alle info over de gevangen officieren in Libië :{w
... and I feel fine.
pi_93623585
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Royyy het volgende:

[..]

Je kan hier ook gewoon Nederlands bier krijgen zelf Hare Koninklijke Hoogheids Oranjeboompje.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:48:51 #193
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623592
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nee. })
Cool..... })
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:49:16 #194
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623614
Trusten EllaN
pi_93623646
Welterusten EllaN
pi_93623647
Slaap lekker EllaN
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:50:34 #197
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623681
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Je kan hier ook gewoon Nederlands bier krijgen zelf Hare Koninklijke Hoogheids Oranjeboompje.
Zelfs als ik dat krijg drink ik die zooi niet. Ranzig. :r
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:50:44 #198
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623686
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Cool..... })
*)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:50:53 #199
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623692
quote:
Truste EllaN!!!
... and I feel fine.
pi_93623693
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nee nee, de DEF meet in Utrecht was ook errug gezellig ;)
Was idd erg gezellig! Volgende x doe ik zeker weer mn best om erbij te zijn!

@sine wat houd mij tegen? Dat er heineken twistdoppen zijn en ik ziek ben. Van het weekend maar weer vol aan het bier
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:51:51 #201
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623721
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Gek... aangezien hij een zeer hoge marine officier is en dus beschikbaar moet zijn voor alle info over de gevangen officieren in Libië :{w
Dat wilde ik net zeggen
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:52:11 #202
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623736
Ligt ER al zijn bed uit in te stinken?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:53:14 #203
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93623760
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:51 schreef Mores het volgende:

[..]

Dat wilde ik net zeggen
Dat wil toch niemand? Dat Willem daar een praatje over gaat houden?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:53:15 #204
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623762
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:52 schreef Mores het volgende:
Ligt ER al zijn bed uit in te stinken?
Nee hoor. Hij zit Stalin te knuffelen. Stalin heeft nog steeds last van luduvudu om Cobra -O-
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:55:24 #205
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623833
Jullie moeten allemaal de groeten hebben van ER trouwens.... hij heeft even geen zin om te FOK!en nu. Maar hij zit wel naast me op de bank met de 2 terroristjes O+
... and I feel fine.
pi_93623847
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij zit Stalin te knuffelen. Stalin heeft nog steeds last van luduvudu om Cobra -O-
aaah arm poesje! Cobra doe er wat aan stuur ze een fototje ofzo
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:55:59 #207
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623852
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat wil toch niemand? Dat Willem daar een praatje over gaat houden?
Nee, dan kunnen we die terugkeer meteen op ozze buik schrijven.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:56:34 #208
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623864
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Een spuitje kan helpen :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:57:32 #209
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93623891
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:

[..]

aaah arm poesje! Cobra doe er wat aan stuur ze een fototje ofzo
Stalin is een rasechte KATER en dus een kasthomo :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Mores het volgende:

[..]

En een ieder die het heeft over een spuitje voor Stalin, kan er zelf eentje krijgen :(
... and I feel fine.
pi_93623897
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Nooit gehad, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat het niet gaat redden vergeleken met Alfa of Warsteiner.
pi_93623916
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 00:56 schreef Mores het volgende:

[..]

@lotusss ik hoorde dat ER een prive pinda dansje voor je wilde doen :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 00:58:40 #212
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623921
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:55 schreef Lotusss het volgende:
Jullie moeten allemaal de groeten hebben van ER trouwens.... hij heeft even geen zin om te FOK!en nu. Maar hij zit wel naast me op de bank met de 2 terroristjes O+
Een feest is geen feest als jij niet bent geweest

vrijdag 4 maart 2011 @ 00:59:52 #213
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93623948
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Stalin is een rasechte KATER en dus een kasthomo :P

[..]

En een ieder die het heeft over een spuitje voor Stalin, kan er zelf eentje krijgen :(
;)
pi_93623978
Kater of niet voor mij zijn het allemaal snoezige poesjes
pi_93624035
Ook dat kan je hier krijgen. ;) Und vor ein paar Wochen hatte ich sogar eine schöne Hefeweizen mit Weißwurst und süßer Senf. ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:02:43 #216
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624037
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Thaboel het volgende:
Kater of niet voor mij zijn het allemaal snoezige poesjes
Als ie 'geholpen' is het sowieso een poesje, kater of niet ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:04:00 #217
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Ook dat kan je hier krijgen. ;) Und vor ein paar Wochen hatte ich sogar eine schöne Hefeweizen mit Weißwurst und süßer Senf. ;)
Ein Thüringer Weißwurst? mit Paulaner?
pi_93624114
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:04 schreef Mores het volgende:

[..]

Ein Thüringer Weißwurst? mit Paulaner?
Ja Paulaner aber mit richtig schöne Bayerische Weißwurst.
pi_93624131
Bin ja kein Ossi ;) :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:06:09 #220
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624139
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja Paulaner aber mit richtig schöne Bayerische Weißwurst.
Dat zijn er geloof ik evenveel als ze daar aan bieren hebben
pi_93624189
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:06 schreef Mores het volgende:

[..]

Dat zijn er geloof ik evenveel als ze daar aan bieren hebben
Ja zeker weten, toen we nog een Kazerne in Bad Tolz hadden kon je in de stad dan ook heerlijk van de lokale kost genieten, en het wegspoelen met een goed biertje.
pi_93624234
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Hefeweizen :9~
Weißwurstchen sind gut fur auf der Grill, aber ich hab die noch niemals mit Senf gehabt.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:10:54 #223
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93624267
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:58 schreef Thaboel het volgende:

[..]

@lotusss ik hoorde dat ER een prive pinda dansje voor je wilde doen :P
Ik doe al vaak zat een privé pinda dansje voor hem ;)
En die dansjes van hem werken me alleen maar op de lachspieren... wel ideaal als hij me een keertje moet opvrolijken ofzo :P
... and I feel fine.
pi_93624285
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:09 schreef Royyy het volgende:

[..]

Hefeweizen :9~
Weißwurstchen sind gut fur auf der Grill, aber ich hab die noch niemals mit Senf gehabt.
Du kulturbanause, Weißwurst Muss gekocht werden.
pi_93624291
Hm m'n Duitse grammatica is een beetje heel erg achteruit gegaan :P Duits verstaan is geen enkel probleem, maar ben na een paar jaar eigenlijk niks meer in het Duits te hebben geschreven bijna al die naamvallen enzo vergeten.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:13:24 #226
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624330
Altijd dat optimisme van het Amerikaanse leger ;)

pi_93624338
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Royyy het volgende:
Hm m'n Duitse grammatica is een beetje heel erg achteruit gegaan :P Duits verstaan is geen enkel probleem, maar ben na een paar jaar eigenlijk niks meer in het Duits te hebben geschreven bijna al die naamvallen enzo vergeten.
Gewoon Sesamstraße op NDR kijken, Der, Die Das... :D
pi_93624346
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Du kulturbanause, Weißwurst Muss gekocht werden.
Dann werde das warscheinlich keine Weißwurstchen gewesen sein die ich gegessen hab :P
pi_93624368
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 01:10 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik doe al vaak zat een privé pinda dansje voor hem ;)
En die dansjes van hem werken me alleen maar op de lachspieren... wel ideaal als hij me een keertje moet opvrolijken ofzo :P
jij bent geen pinda dus dan kunnen het nooit pinda dansjes zijn...
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:15:23 #230
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93624386
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:14 schreef Thaboel het volgende:

[..]

jij bent geen pinda dus dan kunnen het nooit pinda dansjes zijn...
Whatever :{w
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:15:27 #231
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624387
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Royyy het volgende:
Moet je vaker naar Duitsland gaan, ik ga in het weekend wel eens de grens over om boodschappen te doen, en dan kan ik weer eens oefenen met Duits praten, schrijven ben ik ook niet altijd goed in, maar ik heb ook maar twee jaar Duits op school gehad.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:16:32 #232
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93624416
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:15 schreef Mores het volgende:

[..]

Moet je vaker naar Duitsland gaan, ik ga in het weekend wel eens de grens over om boodschappen te doen, en dan kan ik weer eens oefenen met Duits praten, schrijven ben ik ook niet altijd goed in, maar ik heb ook maar twee jaar Duits op school gehad.
Ja maar jij bent Limbo. Dan heb je sowieso al een voorsprong :{w
... and I feel fine.
pi_93624424
quote:

[..]

Waar ga je dan boodschappen doen, Köln-Bonn ecke Ecke? (die Ecke)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:18:45 #234
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624461
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:13 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Gewoon Sesamstraße op NDR kijken, Der, Die Das... :D
Ik keek vroeger altijd Duitse tv, in het zuiden had je weinig Nederlandse tv en juist meer Duitse, maar duitse muziek luisteren helpt ook wel;

vrijdag 4 maart 2011 @ 01:19:56 #235
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93624490
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Mores het volgende:

[..]

Ik keek vroeger altijd Duitse tv, in het zuiden had je weinig Nederlandse tv en juist meer Duitse, maar duitse muziek luisteren helpt ook wel;

Geniaal nummer idd :Y
... and I feel fine.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:20:18 #236
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624503
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Waar ga je dan boodschappen doen, Köln-Bonn ecke Ecke? (die Ecke)
Emmerik, Kleve, wat in de buurt ligt en wat ik zelfs op de fiets kan afleggen
pi_93624533
quote:

[..]

Zo'n tweederde van de mensen op mijn opleiding is Duits, maar de hele opleiding is in het Engels.
Over de grens gaan... eigenlijk alleen als ik op stap ga in Aachen (kwartiertje rijden), maar dat is de laatste tijd ook nog maar heel af en toe.

Een paar jaar geleden sprak ik op mijn werk echt veel Duits, bijna de helft van de klanten is Duits. Maar werk ondertussen alweer zo'n 2 jaar op een logistieke afdeling, dus bijna geen contact met de klanten meer. Gelukkig :)
Maar als ik zo af en toe nog eens Duits spreek, merk ik wel echt dat dat qua grammatica flink achteruit gaat als je het niet geregeld doet..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:22:06 #238
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93624554
ER en ik gaan slapen.... truste iedereen! :*
... and I feel fine.
pi_93624561
Trusten :W
pi_93624573
Slaap lekker Lotusss en de groenten aan ER
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:22:45 #241
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624577
Truste ER en Lotusss
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:23:35 #242
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_93624595
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan slapen.... truste iedereen! :*
:W :*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:24:01 #243
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624600
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Slaap lekker Lotusss en de groenten aan ER
Ja precies, Das ist auch das letste stuk dreck was mir jemals weggelaufen ist
pi_93624740
Heb maar 3maanden duits gehad. Toen zat die vrouw ineens overspannen thuis ofzo vage hippy was het
pi_93624751
Ook een goede manier is om bv. Jürgen von der Lippe, Otto Waalkes, etc. kijken. ;) :D :D :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:37:24 #246
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93624891
Hitler was vroeger ook een caberetier, kijk maar, één van zijn beste shows;

pi_93624970
Gerhard Polt der alter Bayer ist schön geil. :D
pi_93625074
Zo, ik ga ook eens slapen, allemaal goede nachtrust toegewenst.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:47:20 #249
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93625084
Truste paps
pi_93625088
Welterusten :W
pi_93625115
Slaap lekker Clan. En niet weer vergeten dat je tanden in het glas water naast je bed zitten, anders verslik je je weer.
pi_93625148
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Slaap lekker Clan. En niet weer vergeten dat je tanden in het glas water naast je bed zitten, anders verslik je je weer.
Spreek je uit ervaring? :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 01:52:37 #253
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93625185
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:49 schreef Sine_Pari het volgende:
_O-

Moet ik trouwens aan deze clip denken, vooral het einde;

Trouwens Sine_Pari, hadden ze in de VS nog veel aandacht aan Reagan besteed met zijn 100 jarige geboortedag?
pi_93625204
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Mores het volgende:
Hitler was vroeger ook een caberetier, kijk maar, één van zijn beste shows;

pi_93625229
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:52 schreef Mores het volgende:

[..]

_O-

Moet ik trouwens aan deze clip denken, vooral het einde;

Trouwens Sine_Pari, hadden ze in de VS nog veel aandacht aan Reagan besteed met zijn 100 jarige geboortedag?
Enkel een beetje op tv etc.
pi_93625402
Geweldig, dat die vent ook gewoon aan de telefoon blijft _O-
pi_93625434
Ja lache, had ook niet door dat het fragmenten uit (de Duitse) FMJ waren. _O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 02:09:49 #259
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_93625458
Die is wel lachen ja,

Ik ga ook eens slapen, ik heb bijna luciferstokjes nodig;

Ik sluit af met dit leuke filmpje;

we missen hem toch wel een beetje, al was het maar om zijn uitspraken...

pi_93625483
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 02:09 schreef Mores het volgende:
Die is wel lachen ja,

Ik ga ook eens slapen, ik heb bijna luciferstokjes nodig;

Ik sluit af met dit leuke filmpje;

we missen hem toch wel een beetje, al was het maar om zijn uitspraken...

_O- _O-

Slaap ze Mores
pi_93625500
Truste Mores.

Deze vind ik ook altijd geweldig :)
pi_93625536
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 02:12 schreef Royyy het volgende:
Truste Mores.

Deze vind ik ook altijd geweldig :)
_O-

pi_93625583
_O-

Geweldig ook weer, diegene die dat online heeft gezet, Taliban in Irak :')
pi_93625623
Ja sommige weten niet beter dan dat elke camel jockey een taliban is.

pi_93625673
Het beste vond ik nog die live-opname in 2003 van de Iraakse minister van Informatie, die tegen de verslaggevers stond te verkondigen dat er absoluut geen Amerikanen in de buurt van Baghdad waren, terwijl je op de achtergrond een hele colonne Abrams tanks voorbij zag rijden _O- Kan het fragment helaas nergens meer vinden.

Ik ga ook maar eens, fijne avond nog Sine.
pi_93625703
Bedankt, snurk ze
pi_93625747
Te verkouden om te slapen
pi_93626416
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Doe iig El Mondo's in Chania ff aan, dan ben je de hele avond de muren aan het bekijken.
*check* ik ga mn best doen :P

@Sine

Ik heb mn mening over yanks wel moeten bijstellen hier, maar dan wel op 2 manieren. Over het algemeen zijn amerikanen tegenover ons altijd positief, tegen oude commie landen al een stuk minder. En tegenover tolken/ana's zijn ze gewoon ronduit onbeschoft en hoe lager in rang(de amerikaan) hoe erger.

En dat van opgeleid als killing machine, tsja geloof ik ook niet echt :P maar het is gewoon anders dan wat wij nederlanders gewend zijn. Ik heb ook wel wat met amerikaanse officieren te maken gehad en die moeten wel wennen aan de omgang onder nederlandse militairen(rangen/standen etc).
Zo hebben we een paar keer een kolonel op bezoek gehad en die is ook een paar nachten blijven slapen. Die vond het erg vreemd dat ik als kpl mn kapitein bij zn voornaam aansprak. niet verkeerd, maar wel vreemd.

*voor de beeldvorming en om Klu toestanden te voorkomen, we zijn hier met 9 man en omdat we zoń kleine groep zijn werken we met voornamen.
pi_93626765
@bouke

Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal dat al gelezen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:51:32 #270
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_93627786
Goeiemorgen! Het is vrijdag!! :D
Er was eens....
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:49:15 #271
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93629267
Goeiemoggel!
... and I feel fine.
pi_93629843
De Britten snappen wél hoe je een reddingsactie doet.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:00:56 #273
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_93632064
Mogguh
pi_93634015
Vrijdag :).
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:51:13 #275
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_93634094
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef EllaN het volgende:
Vrijdag :).
Correct.

Tijd voor koffie c_/
pi_93634136
Goede morgen. Staan hier wat stratenmakers te zingen :')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:11:58 #277
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_93634858
Wat zingen ze dan? :P
pi_93635936
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef Erasmo het volgende:
Wat zingen ze dan? :P
"begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach" :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:39:51 #279
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_93635948
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef m.k het volgende:

[..]

3FM op :P
pi_93636035
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

3FM op :P
Ik niet, staat iets klassiek's op hier
pi_93636792
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef m.k het volgende:

[..]

Evers staat op is al afgelopen :P

Leek op dit nummer :P

En dan alleen het 'vieze' regeltje .. :')
pi_93637136
heb je die brief al bijna?
pi_93637196
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef m.k het volgende:
heb je die brief al bijna?
Nog niets. Heb gebelt en werd gezegt: Als je woensdag nog niets heb moet je nog eens bellen:')
pi_93637219
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Nog niets. Heb gebelt en werd gezegt: Als je woensdag nog niets heb moet je nog eens bellen:')
wtf, die test is al bijna :')

Edit: en dat is waarschijnlijk nog maar de brief die zegt dat je nog een kopie van je ID en twee pasfoto's moet sturen
pi_93637556
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:10 schreef m.k het volgende:

[..]

wtf, die test is al bijna :')
21-24 maart ja :') jij al een datum?
pi_93637707
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Thaboel het volgende:

[..]

21-24 maart ja :') jij al een datum?
Nope, maar check de edit van mijn vorige post even. misschien is het handig om dat sowieso al even die richting in te sturen, ook al heb je de brief nog niet die er om vraagt
pi_93638164
Ga ik zo ff doen ;)

Yey morgen lekkah 2 uur in de trein :X
pi_93639815
Drie keer raden wie er nu in zn brand new GVT achter de PC zit. :P

Nee ff zonder dolle. KPU doet weer goede zaken vind ik. Echt een ontiegelijke hoeveelheid spul mee mogen nemen. 3 (!!!) paar GVT, 2 paar kisten, parka en bila + voering, slaza, shitload aan shirts en onderbroeken, sportspullen en ga nog maar ff door. Zelfs mn DT/GLT spullen kreeg ik gelijk. En de schappen zagen er ook gewoon weer vol uit. Kan natuurlijk ook komen omdat er nu al ff geen lichtingen meer zijn. Alleen wel jammer dat ik het met het bokketuig en oude daypack moet doen, ipv van Ops-vest dat ik toch wel ideaal vond.
Blood Sugar Sex Magik
pi_93639912
Had je op de KMA geen 3 gvt's? :o
pi_93640357
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef Thaboel het volgende:
Had je op de KMA geen 3 gvt's? :o
Nee, 2 stuks jas en 2 stuks broek. Maar ik heb er eerlijk gezegd altijd genoeg aan gehad. Als we een lesweek hadden deed ik de hele week met 1 set. Wel gewoon dagelijks onderkleding wisselen dan gaat het prima. Alleen op bivak nam ik ze alle twee mee, en dat was altijd wel nodig.
Blood Sugar Sex Magik
pi_93640658
3 vond ik al weinig :P maja met het jasje deed ik wel een hele week alleen de broek om de dag wisselen.

Ff Bob marley hard op en zo naar het werk
pi_93640739
pi_93640865
pers conferentie over militairen in Libië zo meteen hier http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
pi_93640889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Thaboel het volgende:
3 vond ik al weinig :P maja met het jasje deed ik wel een hele week alleen de broek om de dag wisselen.

Ff Bob marley hard op en zo naar het werk
maar deden jullie ook sport/hiba in basisbroek? Dan kan ik het wel voorstellen. Ik vond het niet echt nodig om, als je de ganse week in een klaslokaal zit om vaak een schone broek aan te trekken.
Blood Sugar Sex Magik
pi_93640914
begint nu dus
pi_93640973
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

maar deden jullie ook sport/hiba in basisbroek? Dan kan ik het wel voorstellen. Ik vond het niet echt nodig om, als je de ganse week in een klaslokaal zit om vaak een schone broek aan te trekken.
Nope, Overal en kisten. Alleen de FIT in gvt gelopen.

Kazerne weken tja wel vaak broek wisselen. bivak 1gvt aan en 1 in de tas nummertje 3 in de kast voor terugkomst.
pi_93641298
Rutten kan niks zeggen
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:46:31 #298
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_93641634
Tijdje geleden van de sportinstructeur gehoord dat de hiba nemen in overall bijna niet meer gedaan word. 'Train as you fight' was een beetje het motto. :)

Opzich ook wel begrijpelijk, van die vaardigheidswedstrijden (TMPT bijvoorbeeld) worden ook allemaal in gvt gedaan.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:11:58 #299
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_93642740
Weekend!
Er was eens....
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:12:25 #300
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_93642755
lapo
Er was eens....
pi_93642758
Nou bij ons op de kazerne doet iedereen de hiba nog gewoon in overall hoge schoenen.

En das maar goed ook, mn broeken gaan al snel kapot door oefening etc. als ik nu ook de hiba nog in gvt moet doen, heb ik binnen een maand geen broeken meer met dat hoerige kpu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')