Dat lukt al niet meer na 20 bier.quote:
Doe maar een voorstel, dan doen ik en ER wel weer de "organisatie"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef m.k het volgende:
@ Lotusss: hoe ver zijn de plannen voor de volgende meet? ER heeft de laatste tijd problemen met zijn msn geloof ik
quote:
Naja Alzheimer is noch niet zo erg als Parkinson, want je kan beter vergeten dat je een biertje hebt, dan er eentje verschudden.quote:
So very true!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Naja Alzheimer is noch niet zo erg als Parkinson, want je kan beter vergeten dat je een biertje hebt, dan er eentje verschudden.
Even de familie naam promoten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zou voor die opmerking eigenlijk direct een ban moeten krijgen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Naja Alzheimer is noch niet zo erg als Parkinson, want je kan beter vergeten dat je een biertje hebt, dan er eentje verschudden.
ER en ik hadden eerder het idee om de Nijmeegse 4 dagen te gaan lopen met een groep. Maar ik weet niet of dat nog mogelijk isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe maar een voorstel, dan doen ik en ER wel weer de "organisatie"
Hé Max. Jij hier!?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Even de familie naam promoten.
Ja maar Clan is al oud en "wijs" en heeft veel meer tijd gehad om zijn lever te trainenquote:
Was die organisatie de laatste x niet een beetje in de soep gelopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe maar een voorstel, dan doen ik en ER wel weer de "organisatie"
Nee hoor. We hebben een leuke avond en nacht gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Was die organisatie de laatste x niet een beetje in de soep gelopen?
Ik ga dat niet redden.... vandaag 5 km gelopen (met sportschool tussendoor) en ik was KAPOT! Nu nog last van mijn kuitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef m.k het volgende:
[..]
ER en ik hadden eerder het idee om de Nijmeegse 4 dagen te gaan lopen met een groep. Maar ik weet niet of dat nog mogelijk is
Nope. Was errug gezellig!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Was die organisatie de laatste x niet een beetje in de soep gelopen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga dat niet redden.... vandaag 5 km gelopen (met sportschool tussendoor) en ik was KAPOT! Nu nog last van mijn kuiten
is goed, is er bier?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik organiseer volgend weekend ook een tref, wie die komen wil is van harte uitgenodigd.
Als jij de tickets betaalt.....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik organiseer volgend weekend ook een tref, wie die komen wil is van harte uitgenodigd.
Zekers. Met jou ook?quote:
Stel je eens voorquote:
Dat was dan een mini- meetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. We hebben een leuke avond en nacht gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |