Daar heb ik inderdaad, samen met een collega, een borreltje gedronken.quote:
Heb vroegah heul vaak op de camping Rozenhof gestaan. Ook veel gefietst en gelopen dus ken die hele omgeving goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad, samen met een collega, een borreltje gedronken.
Mao gaan we binnenkort niet meer zienquote:
i knowquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mao gaan we binnenkort niet meer zien
ErwinRommel en ik gaan definitief samenwonen!
Tijdens één van de vorige keren hebben we heerlijk zitten eten in hotel "Vijlerhof"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb vroegah heul vaak op de camping Rozenhof gestaan. Ook veel gefietst en gelopen dus ken die hele omgeving goed.
Daar raasde ik altijd snoeihard langs als ik van de berg epen in reed met de racer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijdens één van de vorige keren hebben we heerlijk zitten eten in hotel "Vijlerhof"
Eens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:16 schreef EllaN het volgende:
Lekker, zo'n wijntje voor het slapen gaan.
Truste! Droom zacht over Mao!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga tukken. Moet morgen om 0730 bij het KPU zijn, dus vroeg opstaan. slaapze.
Trustequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga tukken. Moet morgen om 0730 bij het KPU zijn, dus vroeg opstaan. slaapze.
Ja idd... ik had dus al wat dictatornamen klaarstaan voor mijn poezels... maar Stalin en Leena zijn toch de namen waar ik ze spontaan mee associeerde!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Mores het volgende:
[..]
En Khadaffi, Sadam, Mubarak, Castro, en zo ken ik er nog wel een paar
Z'n moederquote:
Bijna alle leiders van Afrika kun je dan wel opnoemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef Mores het volgende:
[..]
En Khadaffi, Sadam, Mubarak, Castro, en zo ken ik er nog wel een paar
Ik heb Thaboel gemeetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja vergeet noch wel eens dat hier (ook op de late avond) tieners meelopen
Dat komt omdat ze zodra ze aan de macht zijn zichzelf over het algemeen een of ander apenpakje met veel bling bling laten aanmeten en dan denken dat ze God zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Bijna alle leiders van Afrika kun je dan wel opnoemen.
Heb zelfs ook nog aan Chavez gedacht... maar mijn kater is hoofdzakelijk grijs.... dus Stalinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zodra ze aan de macht zijn zichzelf over het algemeen een of ander apenpakje met veel bling bling laten aanmeten en dan denken dat ze God zijn.
Ja, ze zijn hier nog veelal nat achter de oren, wij krikken hier de leeftijd nog een beetje op, en na Cobra en Mores, zijn het volgens mij allemaal twintigers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja vergeet noch wel eens dat hier (ook op de late avond) tieners meelopen
Dat dus. Dat ER een jong ding aan de haak heeft geslagen verjongt zijn echte leeftijd nietquote:
Wij zijn nog uit boomstammen gezaagdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja Clan wij zijn het andere uiterste, ouwe lullen.![]()
Hoe oud/jong ben jij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:33 schreef Royyy het volgende:
Zo, dit andere uiterste komt ook nog even meelezen
Dan post ik maar wat meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:34 schreef m.k het volgende:
ik zal de gemiddelde leeftijd ook nog maar eens naar beneden brengen
Dan ben je niet de jongste hierquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de dertig gepasserd bent, dan gaat het ineens snel
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Na de zestig stop je gewoon met tellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
[..]
De jaren of de kaarsjes op de taart?quote:
Daar had Lotuss laatst ook al problemen meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef m.k het volgende:
@ Lotusss: hoe ver zijn de plannen voor de volgende meet? ER heeft de laatste tijd problemen met zijn msn geloof ik
Het aantal biertjes.... DUH!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |