Ja, ze zijn hier nog veelal nat achter de oren, wij krikken hier de leeftijd nog een beetje op, en na Cobra en Mores, zijn het volgens mij allemaal twintigers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja vergeet noch wel eens dat hier (ook op de late avond) tieners meelopen
Dat dus. Dat ER een jong ding aan de haak heeft geslagen verjongt zijn echte leeftijd nietquote:
Wij zijn nog uit boomstammen gezaagdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:32 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja Clan wij zijn het andere uiterste, ouwe lullen.![]()
Hoe oud/jong ben jij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:33 schreef Royyy het volgende:
Zo, dit andere uiterste komt ook nog even meelezen
Dan post ik maar wat meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:34 schreef m.k het volgende:
ik zal de gemiddelde leeftijd ook nog maar eens naar beneden brengen
Dan ben je niet de jongste hierquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de dertig gepasserd bent, dan gaat het ineens snel
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Na de zestig stop je gewoon met tellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef Mores het volgende:
[..]
De jaren of de kaarsjes op de taart?quote:
Daar had Lotuss laatst ook al problemen meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:37 schreef m.k het volgende:
@ Lotusss: hoe ver zijn de plannen voor de volgende meet? ER heeft de laatste tijd problemen met zijn msn geloof ik
Het aantal biertjes.... DUH!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |