Nee nee, de DEF meet in Utrecht was ook errug gezelligquote:
De lul.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Alex ligt al te slapen. Het is dus een beetje saai hier.
ze zeggen van welquote:
Heb vanmorgen tijdens de gebruikelijke shit shower en shave nog geen green backs op m'n rug zien groeien, dus neen en negativequote:
Ja maar dat gaat toch niet meer zo snel hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar Clan is al oud en "wijs" en heeft veel meer tijd gehad om zijn lever te trainen
Ik zou het wel weten.quote:
Heineken, Grolsch, Amstelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sine, wat voor een bier hebben ze in de VS eigenlijk? Een beetje vergelijkbaar met NL?
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:47 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Nou, hou je het wel netjes!?
trustenquote:
Weltrusten.quote:
Gek... aangezien hij een zeer hoge marine officier is en dus beschikbaar moet zijn voor alle info over de gevangen officieren in Libiëquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Alex ligt al te slapen. Het is dus een beetje saai hier.
Je kan hier ook gewoon Nederlands bier krijgen zelf Hare Koninklijke Hoogheids Oranjeboompje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sine, wat voor een bier hebben ze in de VS eigenlijk? Een beetje vergelijkbaar met NL?
Cool.....quote:
Zelfs als ik dat krijg drink ik die zooi niet. Ranzig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan hier ook gewoon Nederlands bier krijgen zelf Hare Koninklijke Hoogheids Oranjeboompje.
quote:
Truste EllaN!!!quote:
Was idd erg gezellig! Volgende x doe ik zeker weer mn best om erbij te zijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee nee, de DEF meet in Utrecht was ook errug gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |