Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gek... aangezien hij een zeer hoge marine officier is en dus beschikbaar moet zijn voor alle info over de gevangen officieren in Libië
Dat wil toch niemand? Dat Willem daar een praatje over gaat houden?quote:
Nee hoor. Hij zit Stalin te knuffelen. Stalin heeft nog steeds last van luduvudu om Cobraquote:
aaah arm poesje! Cobra doe er wat aan stuur ze een fototje ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zit Stalin te knuffelen. Stalin heeft nog steeds last van luduvudu om Cobra
Nee, dan kunnen we die terugkeer meteen op ozze buik schrijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wil toch niemand? Dat Willem daar een praatje over gaat houden?
Een spuitje kan helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zit Stalin te knuffelen. Stalin heeft nog steeds last van luduvudu om Cobra
Stalin is een rasechte KATER en dus een kasthomoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
aaah arm poesje! Cobra doe er wat aan stuur ze een fototje ofzo
En een ieder die het heeft over een spuitje voor Stalin, kan er zelf eentje krijgenquote:
Nooit gehad, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat het niet gaat redden vergeleken met Alfa of Warsteiner.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan hier ook gewoon Nederlands bier krijgen zelf Hare Koninklijke Hoogheids Oranjeboompje.
quote:
Een feest is geen feest als jij niet bent geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:55 schreef Lotusss het volgende:
Jullie moeten allemaal de groeten hebben van ER trouwens.... hij heeft even geen zin om te FOK!en nu. Maar hij zit wel naast me op de bank met de 2 terroristjes
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin is een rasechte KATER en dus een kasthomo
[..]
En een ieder die het heeft over een spuitje voor Stalin, kan er zelf eentje krijgen
Als ie 'geholpen' is het sowieso een poesje, kater of nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Thaboel het volgende:
Kater of niet voor mij zijn het allemaal snoezige poesjes
Ein Thüringer Weißwurst? mit Paulaner?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Ook dat kan je hier krijgen.Und vor ein paar Wochen hatte ich sogar eine schöne Hefeweizen mit Weißwurst und süßer Senf.
Dat zijn er geloof ik evenveel als ze daar aan bieren hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Paulaner aber mit richtig schöne Bayerische Weißwurst.
Ja zeker weten, toen we nog een Kazerne in Bad Tolz hadden kon je in de stad dan ook heerlijk van de lokale kost genieten, en het wegspoelen met een goed biertje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat zijn er geloof ik evenveel als ze daar aan bieren hebben
Hefeweizenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Ook dat kan je hier krijgen.Und vor ein paar Wochen hatte ich sogar eine schöne Hefeweizen mit Weißwurst und süßer Senf.
Ik doe al vaak zat een privé pinda dansje voor hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@lotusss ik hoorde dat ER een prive pinda dansje voor je wilde doen
Du kulturbanause, Weißwurst Muss gekocht werden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hefeweizen![]()
Weißwurstchen sind gut fur auf der Grill, aber ich hab die noch niemals mit Senf gehabt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |