Spreek je uit ervaring?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Slaap lekker Clan. En niet weer vergeten dat je tanden in het glas water naast je bed zitten, anders verslik je je weer.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Slaap lekker Clan. En niet weer vergeten dat je tanden in het glas water naast je bed zitten, anders verslik je je weer.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Mores het volgende:
Hitler was vroeger ook een caberetier, kijk maar, één van zijn beste shows;
Enkel een beetje op tv etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:52 schreef Mores het volgende:
[..]
![]()
Moet ik trouwens aan deze clip denken, vooral het einde;
Trouwens Sine_Pari, hadden ze in de VS nog veel aandacht aan Reagan besteed met zijn 100 jarige geboortedag?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:09 schreef Mores het volgende:
Die is wel lachen ja,
Ik ga ook eens slapen, ik heb bijna luciferstokjes nodig;
Ik sluit af met dit leuke filmpje;
we missen hem toch wel een beetje, al was het maar om zijn uitspraken...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:12 schreef Royyy het volgende:
Truste Mores.
Deze vind ik ook altijd geweldig
*check* ik ga mn best doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe iig El Mondo's in Chania ff aan, dan ben je de hele avond de muren aan het bekijken.
"begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach"quote:
3FM opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef m.k het volgende:
[..]
"begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach"
Ik niet, staat iets klassiek's op hierquote:
Evers staat op is al afgelopenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef m.k het volgende:
[..]
"begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach"
Nog niets. Heb gebelt en werd gezegt: Als je woensdag nog niets heb moet je nog eens bellen:')quote:
wtf, die test is al bijnaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nog niets. Heb gebelt en werd gezegt: Als je woensdag nog niets heb moet je nog eens bellen:')
21-24 maart jaquote:
Nope, maar check de edit van mijn vorige post even. misschien is het handig om dat sowieso al even die richting in te sturen, ook al heb je de brief nog niet die er om vraagtquote:
Nee, 2 stuks jas en 2 stuks broek. Maar ik heb er eerlijk gezegd altijd genoeg aan gehad. Als we een lesweek hadden deed ik de hele week met 1 set. Wel gewoon dagelijks onderkleding wisselen dan gaat het prima. Alleen op bivak nam ik ze alle twee mee, en dat was altijd wel nodig.quote:
maar deden jullie ook sport/hiba in basisbroek? Dan kan ik het wel voorstellen. Ik vond het niet echt nodig om, als je de ganse week in een klaslokaal zit om vaak een schone broek aan te trekken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Thaboel het volgende:
3 vond ik al weinigmaja met het jasje deed ik wel een hele week alleen de broek om de dag wisselen.
Ff Bob marley hard op en zo naar het werk
Nope, Overal en kisten. Alleen de FIT in gvt gelopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
maar deden jullie ook sport/hiba in basisbroek? Dan kan ik het wel voorstellen. Ik vond het niet echt nodig om, als je de ganse week in een klaslokaal zit om vaak een schone broek aan te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |