Gewoon Sesamstraße op NDR kijken, Der, Die Das...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Royyy het volgende:
Hm m'n Duitse grammatica is een beetje heel erg achteruit gegaanDuits verstaan is geen enkel probleem, maar ben na een paar jaar eigenlijk niks meer in het Duits te hebben geschreven bijna al die naamvallen enzo vergeten.
Dann werde das warscheinlich keine Weißwurstchen gewesen sein die ich gegessen habquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Du kulturbanause, Weißwurst Muss gekocht werden.
jij bent geen pinda dus dan kunnen het nooit pinda dansjes zijn...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe al vaak zat een privé pinda dansje voor hem
En die dansjes van hem werken me alleen maar op de lachspieren... wel ideaal als hij me een keertje moet opvrolijken ofzo
Whateverquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jij bent geen pinda dus dan kunnen het nooit pinda dansjes zijn...
Moet je vaker naar Duitsland gaan, ik ga in het weekend wel eens de grens over om boodschappen te doen, en dan kan ik weer eens oefenen met Duits praten, schrijven ben ik ook niet altijd goed in, maar ik heb ook maar twee jaar Duits op school gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:11 schreef Royyy het volgende:
Hm m'n Duitse grammatica is een beetje heel erg achteruit gegaanDuits verstaan is geen enkel probleem, maar ben na een paar jaar eigenlijk niks meer in het Duits te hebben geschreven bijna al die naamvallen enzo vergeten.
Ja maar jij bent Limbo. Dan heb je sowieso al een voorsprongquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:15 schreef Mores het volgende:
[..]
Moet je vaker naar Duitsland gaan, ik ga in het weekend wel eens de grens over om boodschappen te doen, en dan kan ik weer eens oefenen met Duits praten, schrijven ben ik ook niet altijd goed in, maar ik heb ook maar twee jaar Duits op school gehad.
Waar ga je dan boodschappen doen, Köln-Bonn ecke Ecke? (die Ecke)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:15 schreef Mores het volgende:
[..]
Moet je vaker naar Duitsland gaan, ik ga in het weekend wel eens de grens over om boodschappen te doen, en dan kan ik weer eens oefenen met Duits praten, schrijven ben ik ook niet altijd goed in, maar ik heb ook maar twee jaar Duits op school gehad.
Ik keek vroeger altijd Duitse tv, in het zuiden had je weinig Nederlandse tv en juist meer Duitse, maar duitse muziek luisteren helpt ook wel;quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gewoon Sesamstraße op NDR kijken, Der, Die Das...
Geniaal nummer iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik keek vroeger altijd Duitse tv, in het zuiden had je weinig Nederlandse tv en juist meer Duitse, maar duitse muziek luisteren helpt ook wel;
Emmerik, Kleve, wat in de buurt ligt en wat ik zelfs op de fiets kan afleggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Waar ga je dan boodschappen doen, Köln-Bonn ecke Ecke? (die Ecke)
Zo'n tweederde van de mensen op mijn opleiding is Duits, maar de hele opleiding is in het Engels.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:15 schreef Mores het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan slapen.... truste iedereen!
Ja precies, Das ist auch das letste stuk dreck was mir jemals weggelaufen istquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Slaap lekker Lotusss en de groenten aan ER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |