SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste paar topics:
Huizenmarkt # 101: Waar 'de complexe factoren' de markt bepalen
Huizenmarkt # 102: Waar we lekker op de HRA aftrekken.
Huizenmarkt # 103: Waar de huizenmarkt-zeepbel wordt ontkend
Huizenmarkt # 104: Waar de huizenmarkt voorlopig op slot blijft
Huizenmarkt #105: Waar huurders wachten op de val... en wachten...
Huizenmarkt # 106: Waar soms gewoon even niet betaald wordt
Huizenmarkt # 107: Nederland zit op lenen
Huizenmarkt # 108: Krimpregio's leidend in woningmarkt
Huizenmarkt # 109: Waar de banksters -2% voorspellen voor 2011
Huizenmarkt # 110: huizenkopers, van hero to zero en weer terug?Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
We moeten nog research doen, buurt verkennen.. vind 't een beetje raar dat hij al 16 maanden te koop staatquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een ton zou nog een misdadige vraagprijs zijn imo
Niet zo raar toch voor die prijs? Ik vind het een erg kleine woning, jaren 60 woning met een bitumen dak, kleine achtertuin en de buurt lijkt me ook geen pareltje..... nee.... 160k voor zoveel ellende is echt misdadig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef MellaBella het volgende:
[..]
We moeten nog research doen, buurt verkennen.. vind 't een beetje raar dat hij al 16 maanden te koop staat
Tuurlijk mag dat... echter dit is ook het topic van die hard huurders die wachten op de ineenstorting van de woningmarkt en die hard huiseigenaren die hun woning niet kwijt willenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Chilled het volgende:
Is dit ook het topic om een link te plaatsen van je eigen woning op Funda? Of is die er niet?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat... echter dit is ook het topic van die hard huurders die wachten op de ineenstorting van de woningmarkt en die hard huiseigenaren die hun woning niet kwijt willen
Vééééééééél te duur!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef Chilled het volgende:
[..]
Haha naja, het kan in ieder geval nooit kwaad.. Aangezien we het huis zsm kwijt moeten is het natuurlijk altijd het proberen waard. Daarnaast is 't natuurlijk ook handig om te weten wat de eerlijke mening van Fok is
Dit is em iig;
http://www.funda.nl/koop/brunssum/huis-47941931-oelovenstraat-10/
Goed gezien. Wat een krot. En dan ook nog in fokking Tilburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef xenobinol het volgende:
Asfyxia zou zo'n pandje niet eens willen kraken
En dus is de daadwerkelijke prijs wederom niet gedaald. Voor de zoveelste keer: mensen verkopen niet voor een prijs die ze niet zint tenzij ze gedwongen worden. Die ineenstorting van de prijs waar je zo op hoopt gebeurt gewoon niet tenzij er een diepe crisis die de arbeidsmarkt raakt bij komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 06:12 schreef Asfyxia het volgende:
Het gaat momenteel rap naar beneden. Mijn rijke oom (type ondernemer, X5 etc.) kreeg vorige week van een makeleugenaar te horen dat zijn vrijstaande villa nog maar maximaal 8 ton op gaat brengen, in plaats van de 1,2 miljoen waarvoor deze nu al bijna 3 jaar te koop staat.
Overigens heeft hij die makeleugenaar maar weer weggestuurd, want hij gaat toch voor die 1,2 miljoen. Veel succes oom!
De omschrijving mag wel wat aantrekkelijker op Funda. Als ik mijn auto verkoop begin ik ook niet met:quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef Chilled het volgende:
[..]
Haha naja, het kan in ieder geval nooit kwaad.. Aangezien we het huis zsm kwijt moeten is het natuurlijk altijd het proberen waard. Daarnaast is 't natuurlijk ook handig om te weten wat de eerlijke mening van Fok is
Dit is em iig;
http://www.funda.nl/koop/brunssum/huis-47941931-oelovenstraat-10/
Ook brunssum hoort tot de krimregio's . Ik kan alleen op het plaatje in de OP niet goed zien in welke groep deze regio valt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:25 schreef Whuzz het volgende:
De prijs vind ik iets aan de hoge kant voor de regio. Hetzelfde huis in een wat populairdere regio (Eindhoven, Utrecht, randstad, veluwe, etc), dan was het een mooie prijs geweest. Maar Limburg, zo dicht op schinveld?
De prijs niet... de waarde wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:16 schreef Whuzz het volgende:
En dus is de daadwerkelijke prijs wederom niet gedaald.
Zet je maar schrap Whuzz.quote:Voor de zoveelste keer: mensen verkopen niet voor een prijs die ze niet zint tenzij ze gedwongen worden. Die ineenstorting van de prijs waar je zo op hoopt gebeurt gewoon niet tenzij er een diepe crisis die de arbeidsmarkt raakt bij komt.
Werkelijk? Nou.... ik maak nog even wat popcorn want die honden vechten elkaar de pan wel uit.quote:Voor wat betreft de provinciale staten, nu heb je naast een extreme PVV ook een extreme SGP om rekening mee te houden...
Het kabinetsbeleid komt er op de extreme punten dus gewoon doorheen, aangevuld met vermindering van koopzondagen, in stand houding van aanrechtsubsidies enz enz. De jubelaars op links hebben nog niet zo door dat het nóg rechtser wordt.
Bij mij in de buurt mag je daar minimaal 3,5 ton voor neertellen. Woonoppervlakte is alleen wat klein. Dus garage ombouwen tot woonruimte en de vliering ombouwen tot extra zolderverdieping met een vaste trap. Kosten 35.000 euro. Maarja, dan woon je nog steeds in Geerts Limboland en dat zal nooit veranderen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De prijs vind ik iets aan de hoge kant voor de regio. Hetzelfde huis in een wat populairdere regio (Eindhoven, Utrecht, randstad, veluwe, etc), dan was het een mooie prijs geweest. Maar Limburg, zo dicht op schinveld?
Tja, location, location. Als dat huis in mijn straat stond, dan was die prijs best redelijk. Als dat huis midden in Eindhoven stond was het goedkoop. Als het in Amsterdam stond spotgoedkoop. Maar het staat in Limburg en dan ook nog eens in één van de minst geliefde delen. Dan lijkt het me vrij duur.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:35 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt mag je daar minimaal 3,5 ton voor neertellen. Woonoppervlakte is alleen wat klein. Dus garage ombouwen tot woonruimte en de vliering ombouwen tot extra zolderverdieping met een vaste trap. Kosten 35.000 euro. Maarja, dan woon je nog steeds in Geerts Limboland en dat zal nooit veranderen.
Jawel hoor. Want hij wil er toch echt tussen nu en een half jaar vanaf. En dat gaat voor die 1,2 miljoen natuurlijk nooit lukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dus is de daadwerkelijke prijs wederom niet gedaald.
Ik vind het wel een aardig huis maar heb ook geen idee wat huizen in limboland doen, hier (regio Utrecht) zat je met dat huis al snel richting de 3,5 of 4 ton.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, location, location. Als dat huis in mijn straat stond, dan was die prijs best redelijk. Als dat huis midden in Eindhoven stond was het goedkoop. Als het in Amsterdam stond spotgoedkoop. Maar het staat in Limburg en dan ook nog eens in één van de minst geliefde delen. Dan lijkt het me vrij duur.hebben we allemaal geen idee wat het huis zou moeten kosten
Ja precies.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef Asfyxia het volgende:
Een comment van Asfixia is natuurlijk per definitie een troll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |