Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
breng voor mij ook meequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
en nu even naar de bankneed moar cash
ik wilde het perse niet over het stemmen hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat een kut TT zegKon je nou NIKS beters verzinnen?
trevquote:
ik kan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
Wie heeft z'n burgerplicht al gedaan vandaag?
eerst ff kijken of ze t mij willen gevenquote:
die is niet lekker als ie warm isquote:
dat klinkt me bekend in me orenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eerst ff kijken of ze t mij willen geven
Ik wilde gisteren van die chocokoffie maken in de senseo, dat is zo'n dikke pad. Dus ik in het apparaat geknald met een dubbele padhouder, zuigt ie vacuum.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is niet lekker als ie warm is
Ik ga tegen de avond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
nog geen tijd voor gehad, komt straks wel dat ik het land redquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
Oh dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde het perse niet over het stemmen hebben
Ja hoorquote:
quote:
Heb ik de hele maand de tijd nog voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
Iemand machtigen kan altijdquote:
Dan had je maar niet naar Belgistan moeten vluchtenquote:
Oeh..... Klinkt wel heeeel verleidelijkquote:
Van mij mag jequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh..... Klinkt wel heeeel verleidelijk![]()
....
Het is wel in Limburg MPGquote:
en dan maar dus ook wanneer die feest geeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
MPG maakt de 12de bekend wie hij getrouwd heeft?
Ja, zaterdag, vanaf 11 over 11, Zoepkoel en Parade, Venlo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan maar dus ook wanneer die feest geeft
Zoervleisch er ook bij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zaterdag, vanaf 11 over 11, Zoepkoel en Parade, Venlo.
Als je even naar een friettent buiten de drukte loopt wel. Ik verwacht een man of 30.000 op dat feestjequote:
Dat is dan weer jammer...quote:
Ehm... Nee hoorquote:
Ow great, daar moet ik bij zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
Ik verwacht een man of 30.000 op dat feestje.
Als jij er bent zijn er al zo'n 10.000 ladderzat naar huisquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je even naar een friettent buiten de drukte loopt wel. Ik verwacht een man of 30.000 op dat feestje.
Geef dat eens eerder aan want ik heb zaterdag al een verjaardagquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dan kom je zondag toch? Zondagavond, Parade, Venlo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef dat eens eerder aan want ik heb zaterdag al een verjaardag
Ja, minstensquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij er bent zijn er al zo'n 10.000 ladderzat naar huis
Koude soep is niet lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik zou juist de andere kant op vluchten... weg van de dronken menigte bij dat uit de hand gelopen verkleedpartijtjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, minstens
Zo, in de trein, op naar het zuiden![]()
we gaan naar barretjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou juist de andere kant op vluchten... weg van de dronken menigte bij dat uit de hand gelopen verkleedpartijtje.
Das nog een best end zwemmen.... Als het al 4 dagen duurt met de boot van Friemelquote:
Dat zit er dik in jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar komt die dronken menigte dan net vandaan.
Vandaar dat de tranen in mijn ogen sprongen bij het lezen over die koude soepquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..].
Zoepkoel. Dat is Limburgs. En de 'oe' in het Limburgs, wordt in het ASN heel vaak een 'ui'...
muckies uiensoepquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat de tranen in mijn ogen sprongen bij het lezen over die koude soep.
Op zee?quote:
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?quote:
Joww !quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?
Bijna... nog een half uur...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Maakt Muck geen koffie meer voor jequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?
die is vanavond een snorkel. En is bij MamaMuck tot zaterdag ofzoquote:
Daar ben je vast eerder dan in Limburgquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is vanavond een snorkel. En is bij MamaMuck tot zaterdag ofzo
daaromquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ben je vast eerder dan in Limburg.
Zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Koen straks weer omvalt van de slaap... hihihi die oogjes
vorige keer niet verwacht toen was ik bezig in de keuken en ineens lag hij te slapenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Koen straks weer omvalt van de slaap... hihihi die oogjes
Dan moet je LadyLike even vragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
tyfes ik moet nog wel dat carnavalsbordje van Mestreech. Maar daar ga ik echt niet in het weekend naartoe
Tuuk wel. Veel bier en zulks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
tyfes ik moet nog wel dat carnavalsbordje van Mestreech. Maar daar ga ik echt niet in het weekend naartoe
Ok, je moet je even door die muziek heen worstelen, maar na genoeg bier overleef je dat ook wel weer.quote:
Niks mis met de muziek hoor:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok, je moet je even door die muziek heen worstelen, maar na genoeg bier overleef je dat ook wel weer.
Ik ben nog wakker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de muziek hoor:
LL, Mart, je hoeft niet te klikken, dit is ter illustratie voor Fles, mocht hij naar het zuiden afreizen...
Jawel, ik heb vorig jaar rond carnaval in een Limburgse bus gezeten en die chauffeur had de radio aan op L1 en daar hadden ze de Vasteloavend top 111 (of zo) en dat moet je echt niet nuchter horen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de muziek hoor:
LL, Mart, je hoeft niet te klikken, dit is ter illustratie voor Fles, mocht hij naar het zuiden afreizen...
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, maar dan vind jij jezelf op zondagmorgen een week later om 7 uur terug in de branding van de Noordzee bij Noordwijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, ik heb vorig jaar rond carnaval in een Limburgse bus gezeten en die chauffeur had de radio aan op L1 en daar hadden ze de Vasteloavend top 111 (of zo) en dat moet je echt niet nuchter horen.
Zwemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, maar dan vind jij jezelf op zondagmorgen een week later om 7 uur terug in de branding van de Noordzee bij Noordwijk!
Maandagmorgen 7.00 deze:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?
quote:
Ik ben benieuwd of je dan ook zo juicht... ik kan je natuurlijk ook op een zandbank gooien, maar daar zul je jezelf wel weer te breed voor vindenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dan ook zo juicht... ik kan je natuurlijk ook op een zandbank gooien, maar daar zul je jezelf wel weer te breed voor vinden.
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
moet ik een integratiecursus voor Limburg volgen om in dit topic te mogen komen?
Wat zeg je me nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Niks mis met die muziek. Ik heb 'slechts' 2,5 GB, ofwel ca. 700 nummers....
Welke muzieksmaak?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.
Mag ik komen meewaaien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 waait een beetje uit hier
gelukkig is 53 graden N nog flink ver van limburg af
Owja, het complete oeuvre van o.a. Rowwen Heze en Neet oet Lottum is daar nog niet bijgeteld he...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.
als je het voor elkaar krijgt dat de heli vliegtquote:
Hij kan best zwemmen vanaf zandvoortquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je het voor elkaar krijgt dat de heli vliegt
Noordoostenwind, dus zuidwestelijke stroming... dan kan ik ook gewoon in een rubberboot die kant op drijvenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noordoostenwind, dus zuidwestelijke stroming... dan kan ik ook gewoon in een rubberboot die kant op drijven.
Wowquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hier was het 29 graden, dus ik heb de airco maar aangezet.
prima idee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!
tis dat ik moet werken anders had ik op een terras achter een bier gezetenquote:
Ik heb het echt ontzettend koudquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
tis dat ik moet werken anders had ik op een terras achter een bier gezeten
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gastenquote:
Groot raam plus zon die daardoor naar binnenschijnt en de serverruimte is hiernaast... dan krijg je datquote:
Ohh dat had ik vanmorgen ook in het Nederlands lokaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot raam plus zon die daardoor naar binnenschijnt en de serverruimte is hiernaast... dan krijg je dat.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb SP gestemd trouwens, to those who care
Het zonnetje doet een beetje aan de verkeerde kant schijnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Heerlijk, ZOnnetje erbij, windstil
![]()
Prima ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gasten
held!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Land uitzetten? Moeten ze eerst Nederlander wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gasten
Zonnuh grottuh tomoat jonguh! BAM! Bovenop diejene zun smoel!quote:
oh dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnuh grottuh tomoat jonguh! BAM! Bovenop diejene zun smoel!
BAM!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnuh grottuh tomoat jonguh! BAM! Bovenop diejene zun smoel!
Ik normaal ook, maar ik heb nu maar strategisch PvdA gestemd in de hoop dat ze groter worden dan die patjepeeërs van de VVD. Laatstgenoemde heeft namelijk als leus:"Liever meer banen dan meer bomen." , maar ik voel er niet zo veel voor dat deze provincie verstedelijkt wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En precies dat kortetermijndenken is wat ik zo haat aan bestuurders/managers en leidinggevenden. Het milieu is wel degelijk belangrijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat slecht met het land. We moeten allemaal inbinden, en we hebben helemaal geen tijd voor rechts geklier. Dat doen we wel weer als het goed gaat.
En het milieu is op dit moment echt HELEMAAL niet belangrijk
DE KSC is gewoon de KSCquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Is deze KSC eigenlijk links, rechts, of recht doorzee?
HoiHOi
Ja. Ander keertje weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het milieu is wel degelijk belangrijk.
Nee, als jij nou van een grasveld beton maakt wordt het nooit meer een grasveld.quote:
ze hebben toch ook van die maffe ambitieuze plannen om natuurgebieden weer aan elkaar te verbinden? das ook meer natuur maken waar nu asfalt isquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, als jij nou van een grasveld beton maakt wordt het nooit meer een grasveld.
Dat gaan ze bij ons doen met 2 duingebieden door middel van een ecoductquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben toch ook van die maffe ambitieuze plannen om natuurgebieden weer aan elkaar te verbinden? das ook meer natuur maken waar nu asfalt is
minder roadkill op je motorkapquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaan ze bij ons doen met 2 duingebieden door middel van een ecoduct.
Ja, was nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Partij voor de Dieren
SP
PvdA
GroenLinks
D66
ChristenUnie
Platform Lokale partijen Utrecht
50plus
CDA
SGP
Mooi Utrecht
VVD
Partij voor de Vrijheid
En bijna precies die volgorde had ik ook verwacht
Via: http://www.stemwijzer.nl/(...)/index.html#/uitslag
Interessert politiek je nou ook al?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Partij voor de Dieren
SP
PvdA
GroenLinks
D66
ChristenUnie
Platform Lokale partijen Utrecht
50plus
CDA
SGP
Mooi Utrecht
VVD
Partij voor de Vrijheid
En bijna precies die volgorde had ik ook verwacht
Via: http://www.stemwijzer.nl/(...)/index.html#/uitslag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Interessert politiek je nou ook al?![]()
![]()
en ja, best wel, om eerlijk te zijn.quote:
Mij intereseert het echt niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
en ja, best wel, om eerlijk te zijn.
en toen bleef het angstvallig stil....quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
en ja, best wel, om eerlijk te zijn.
Ik zie er geen humor inquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind politiek wel leukvind die debatten onwijs grappig
allemaal haantjes die oneliners uitkramen en elkaar proberen om te lullen
vind het boeiende tv
quote:
komt wel als je later groot bentquote:
Maar groot zal ik nooit wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt wel als je later groot bent![]()
![]()
Ik vond er eerst ook geen ruk aan, is echt iets van de laatste twee jaar ofzo ( ben nu bijna 24 )
quote:
Debatten hebben wel grappige stukken en uitspraken, maar het boeit me meer wie er over ons land gaat beslissen en welke invloed dat op NL heeft, wie waar voor staat en wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind politiek wel leukvind die debatten onwijs grappig
allemaal haantjes die oneliners uitkramen en elkaar proberen om te lullen
vind het boeiende tv
Spinazie eten en melk drinkenquote:
veel dansen op blije liedjesquote:
Dansen faaaaaalt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel dansen op blije liedjes![]()
en als je er niet groter van wordt, dan wordt je iig wel vrolijk en dat is ook tof
quote:
wat doe jij dan op muziek?quote:
Uh niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat doe jij dan op muziek?
Ja, als die plannen al door gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben toch ook van die maffe ambitieuze plannen om natuurgebieden weer aan elkaar te verbinden? das ook meer natuur maken waar nu asfalt is
zo oud?? Dacht 22quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt wel als je later groot bent![]()
![]()
Ik vond er eerst ook geen ruk aan, is echt iets van de laatste twee jaar ofzo ( ben nu bijna 24 )
Ja, maar wie draait z'n melk en suiker linksom en wie rechtsom?quote:
dat je ooit op mn verjaardag bent geweest betekent niet dat ik sindsdien niet meer jarig ben geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo oud?? Dacht 22dan is mijn neefje ook ouder dan ik dacht zeker
Ik doe mijn hoofd op en neer bewegen. Helaas heb ik maar kort haar, want anders had je het headbangen kunnen noemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat doe jij dan op muziek?
Oh ja dat doe ik soms ook jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn hoofd op en neer bewegen. Helaas heb ik maar kort haar, want anders had je het headbangen kunnen noemen
ik? op jou verjaardag? wanneer? volgens mij ben je in de war met een ander.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je ooit op mn verjaardag bent geweest betekent niet dat ik sindsdien niet meer jarig ben geweest
beetje zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn hoofd op en neer bewegen. Helaas heb ik maar kort haar, want anders had je het headbangen kunnen noemen
jij bent toch wel eens bij ons thuis geweest toen lho en ik nog samenwoonden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik? op jou verjaardag? wanneer? volgens mij ben je in de war met een ander.
Dat zie ik Bos echt niet doenquote:
Nee, mijn broer kan dat wel, maar die heeft ook echt lang haarquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik soms ook jaMaar het is niet echt headbangen hoor
![]()
ik ken bos verder nietquote:
nee hoor lieverd. Wel uitgenodigd geweest maar was toen naar Feyenoord dacht ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent toch wel eens bij ons thuis geweest toen lho en ik nog samenwoonden?
Zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, mijn broer kan dat wel, maar die heeft ook echt lang haar
Ik ook niet echt, maar toch...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken bos verder nietdus ik roep maar wat
Alleen dan op heel andere muziekquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor lieverd. Wel uitgenodigd geweest maar was toen naar Feyenoord dacht ik.
Hij is een wandelend enigma.quote:
Ongeveer zolang ja. Hij staat ook bij mijn Hyves Vrienden onder de S.quote:
* littledrummergirl surft naar vandale.nlquote:
zeg dan gewoon raadsel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl surft naar vandale.nl
Oh dat komt wel op hetzelfde neer jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ongeveer zolang ja. Hij staat ook bij mijn Hyves Vrienden onder de S.
Kan ookquote:
Toch wel een Sudoku of anders een logikwis, hoop ikquote:
Ojaa ik moest logikwis nog googelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel een Sudoku of anders een logikwis, hoop ik
ik ook. Heb je alleen bij 2 BBQ's ontmoetquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dan vraag ik me af met wie ik dan in de war ben
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel een Sudoku of anders een logikwis, hoop ik
Ik moest het maandag uitleggen aan een begeleidster, kende ze ook nog niet. VOnd het knap dat ik zoiets snel kon oplossenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ojaa ik moest logikwis nog googelen
Edit: Nee wacht, dat had ik al gedaan
Is ook knap hoor!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest het maandag uitleggen aan een begeleidster, kende ze ook nog niet. VOnd het knap dat ik zoiets snel kon oplossen
Oja,dat wist ikquote:
Ik ben een raadsel volgens jou. Dan ben ik graag een sudoku of een logikwis. Ipv van een ander soort raadsel. IIg geen kruiswoordraadsel, ofzo graagquote:
owjah, die bbq's waren altijd wel tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook. Heb je alleen bij 2 BBQ's ontmoet
Ja, okee. Daar liggen ook mijn kwaliteiten gelukkig. Ben absoluut geen Nederlandse of Wereldtop. Maar heb best wel een hoog niveau ja.quote:
ja kruiswoordraadsels zijn maar sufquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een raadsel volgens jou. Dan ben ik graag een sudoku of een logikwis. Ipv van een ander soort raadsel. IIg geen kruiswoordraadsel, ofzo graag
Ik moet mijn kwaliteiten nog ontdekken denk ik...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee. Daar liggen ook mijn kwaliteiten gelukkig. Ben absoluut geen Nederlandse of Wereldtop. Maar heb best wel een hoog niveau ja.
we kunnen een andere groep formeren toch? Woon nu vlakbij bij het vroesenpark dus kan binnen kwartier van huis uit aan de BBQ zitten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah, die bbq's waren altijd wel tof![]()
jammer dat dat nu niet echt meer werkt..
Kruiswoordraadsel, Sudoku of Zweeds, ben ik ook aardig goed inquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een raadsel volgens jou. Dan ben ik graag een sudoku of een logikwis. Ipv van een ander soort raadsel. IIg geen kruiswoordraadsel, ofzo graag
t vroesenparkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
we kunnen een andere groep formeren toch? Woon nu vlakbij bij het vroesenpark dus kan binnen kwartier van huis uit aan de BBQ zitten!
komt wel goed. Ken zat mensen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t vroesenpark![]()
weet alleen niet met wie we allemaal moeten bbqen dan
Gitaarspelen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet mijn kwaliteiten nog ontdekken denk ik...
Nee, als jij nou geld gaat stoppen in een grasveld dan kan je het nooit meer stoppen in onderwijs, in zorg, in armoedebestrijding, in veiligheid. Allemaal dingen die belangrijker zijn dan een grasveldquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, als jij nou van een grasveld beton maakt wordt het nooit meer een grasveld.
TOen ik 14 was, kon ik nauwelijks mee op de MAVO. Pas later ontdekte ik dat ik goed was in boekhouden en formules bij WIs en Natuurkunde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet mijn kwaliteiten nog ontdekken denk ik...
ja ik ook wel n bergquote:
Okee. ja dat is pittig inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kruiswoordraadsel, Sudoku of Zweeds, ben ik ook aardig goed in
Zweedse-raadsels ben ik nu bezig met 5 sterren, aardig pittig
Oeh als dat mijn kwaliteit is ben ik zeer blijquote:
Volgens mij heb je daar wel aardig wat talent zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh als dat mijn kwaliteit is ben ik zeer blij
Ik doe niet goed mijn best (VWO) , haal wel goede punten opzich...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOen ik 14 was, kon ik nauwelijks mee op de MAVO. Pas later ontdekte ik dat ik goed was in boekhouden en formules bij WIs en Natuurkunde.
Wat ik wil zeggen is, maak je geen zorgen. Je vind echt wel iets waar je echt goed in bent
ik wilde nooit met mensen werken, vond ik maar suf en voor saaie dozen. Nu ben ik het na een compleet andere studie gedaan te hebben, toch gaan doen en het is echt iets waar ik onwijs goed in ben en waar ik ook verbazingwekkend gelukkig van wordquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOen ik 14 was, kon ik nauwelijks mee op de MAVO. Pas later ontdekte ik dat ik goed was in boekhouden en formules bij WIs en Natuurkunde.
Wat ik wil zeggen is, maak je geen zorgen. Je vind echt wel iets waar je echt goed in bent
Nognooitgedaanvoorlopigooknietvanplandusniksvoormij.quote:
Nahh weet niet, wil niet op les, dan wordt het een soort van 'verplichting' en dat wil ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar wel aardig wat talent zitten
Jij hebt nog nooit geBBQ't?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nognooitgedaanvoorlopigooknietvanplandusniksvoormij.
in de zomer doe ik dat het liefste elke dagquote:
komt wel goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ook wel n bergvraag me alleen af hoe die het doen als ik ze bij elkaar gooi
![]()
nja eerst maar s wachten op de zomer
snap ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh weet niet, wil niet op les, dan wordt het een soort van 'verplichting' en dat wil ik niet
quote:
Oh daar speelt Mike Dirnt ook mee toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
snap ik
Ik ga er binnenkort een precisionbass erbij kopen.
Enfinitiefquote:
Woaaah dat vind ik echt zeer vreemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook geen behoefte aan, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere dagMaar als het zou kunnen zou ik het zeker iedere week wel doen ja
Volgens mij wel, ook met een Telecaster en een Gibson.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar speelt Mike Dirnt ook mee toch?
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer de originele Red Special van Brian May willen aanraken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
V
[..]
Volgens mij wel, ook met een Telecaster en een Gibson.
Dat wil iedereen wel, [die 'm kent iig]quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer de originele Red Special van Brian May willen aanraken.
hihihiquote:
haiquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer Brian May willen aanraken.
Ik weet echt niet veel van een basquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
V
[..]
Volgens mij wel, ook met een Telecaster en een Gibson.
Netjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik genoeg geld over heb koop ik deze om mee te leren gitaarspelendenk volgende maand ofzo
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/ibanez/v-50-jp-pack
Unieke gitaar natuurlijk. Nu speelt hij volgens mij wel op een replica. Maar het heeft wel lang geduurd voor hij vond dat het geluid gelijkwaardig was aan zijn eigen gitaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat wil iedereen wel, [die 'm kent iig]
gauw oefenen en dan BBQenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik genoeg geld over heb koop ik deze om mee te leren gitaarspelendenk volgende maand ofzo
Oeh dat zou ik ook wel leuk vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer de originele Red Special van Brian May willen aanraken.
Die moet je gewoon kennenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat wil iedereen wel, [die 'm kent iig]
ik wilde eigenlijk gaan gitaarspelen en zingen met mn stagekids, maar dat ga ik niet meer redden binnen 15 weken denk ikquote:
Niet iedereen weet, wat die gitaar zo speciaal maaktquote:
Akoestisch om te beginnen kan veel goedkoper hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh ik vind het ook geweldig hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben gek op het sfeertje. Wat vrienden optrommelen, flesjes wijn mee, beetje vlees, bbqtje, gitaartje
Maar maar maar dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet, wat die gitaar zo speciaal maakt
zone grote bbq-vlam jonge BAMquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook geweldig hoorbeetje vleesje braaje fikkie stoke biertje zuipe en kut roepe
ja daaromquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Akoestisch om te beginnen kan veel goedkoper hoorMaar dit is wel een goeie volgens mij
Omdat Ibanez
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja daaromik spaar liever wat meer voor n goeie basic gitaar dan zon 40 euro oefen dingetje
Hij heeft hem zelf gemaakt met zijn vader. Gewoon eigen productie. Geen fabrieksgitaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar dat weet ik ook niet![]()
Iiiikke welquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet, wat die gitaar zo speciaal maakt
Marijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Hoe is het hier?
Iemand een idee wat ik eens als avondeten zal gaan eten?
Spare-ribs ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Hoe is het hier?
Iemand een idee wat ik eens als avondeten zal gaan eten?
Wooootquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf gemaakt met zijn vader. Gewoon eigen productie. Geen fabrieksgitaar
Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Iiiikke wel
[..]
Marijke
stukje bourgondische rollade?
Heb een beetje last van m'n maag, dus dat durf ik niet aanquote:
tuurlijk wel johquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk gaan gitaarspelen en zingen met mn stagekids, maar dat ga ik niet meer redden binnen 15 weken denk ik
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hai meisje
[..]
Heb een beetje last van m'n maag, dus dat durf ik niet aan
quote:
Ja, ineens ook gewoonquote:
Deze vuist op deze vuist is ook heel makkelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja wel toffe liedjes he
gister nog een prachtige versie van "de grote banaan uit afrika" gezongen en gespeeldmet als instrumenten alles wat we in huis hadden aan potten en pannenwerk
Hij was inderdaad vreselijk lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hai meisje
[..]
Heb een beetje last van m'n maag, dus dat durf ik niet aan
Hmm, die ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja wel toffe liedjes he
gister nog een prachtige versie van "de grote banaan uit afrika" gezongen en gespeeldmet als instrumenten alles wat we in huis hadden aan potten en pannenwerk
Eetzequote:
Hey Marijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ineens ook gewoonDus misschien maar gewoon sla en een broodje ofzo...
En hai Toek![]()
En merelmeisje
![]()
Nu eerst maar even stemmen, voor ik het vergeet![]()
ja maar dat vinden ze echt "zoooooo on-coolquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze vuits op deze vuist is ook heel makkelijk
Laturquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
Uitstappen, fietsen en stemmen. Tot straks dus.
jakkie, hutspotquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef Koen66 het volgende:
hutspot en een hamburger staan op
Vrouw niet thuis dus ff lekker rustig
Over welke leeftijd gaat het? Metallica leren binnen 15 weken zal lastig wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dat vinden ze echt "zoooooo on-cool"
ach ieder z'n smaak hequote:
vanallesquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over welke leeftijd gaat het? Metallica leren binnen 15 weken zal lastig worden
Het Smurfenlied FTWquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanallestussen de 6 en de 18 maar wel met n beperking
dus soms vinden ze k3 het einde en de volgende dag is dat "meeeh das voor kleuters
" dus n grappig liedje met leuke tekst ofzo werkt het beste
ik ook, behalve hutspotquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ieder z'n smaak he
Ik vind eigenlijk zowat alles lekker, da's ook een probleem
Vader Abrahamquote:
Smakelijk nijnerquote:
cowboy billie boem vinden ze ook altijd wel leukquote:
Mwoa reken er maar niet opquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
kwam jij nou toch nog naar Noordwijk volgende week Fles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |