owjah, die bbq's waren altijd wel tofquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook. Heb je alleen bij 2 BBQ's ontmoet
Ja, okee. Daar liggen ook mijn kwaliteiten gelukkig. Ben absoluut geen Nederlandse of Wereldtop. Maar heb best wel een hoog niveau ja.quote:
ja kruiswoordraadsels zijn maar sufquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een raadsel volgens jou. Dan ben ik graag een sudoku of een logikwis. Ipv van een ander soort raadsel. IIg geen kruiswoordraadsel, ofzo graag
Ik moet mijn kwaliteiten nog ontdekken denk ik...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee. Daar liggen ook mijn kwaliteiten gelukkig. Ben absoluut geen Nederlandse of Wereldtop. Maar heb best wel een hoog niveau ja.
we kunnen een andere groep formeren toch? Woon nu vlakbij bij het vroesenpark dus kan binnen kwartier van huis uit aan de BBQ zitten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah, die bbq's waren altijd wel tof![]()
jammer dat dat nu niet echt meer werkt..
Kruiswoordraadsel, Sudoku of Zweeds, ben ik ook aardig goed inquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een raadsel volgens jou. Dan ben ik graag een sudoku of een logikwis. Ipv van een ander soort raadsel. IIg geen kruiswoordraadsel, ofzo graag
t vroesenparkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
we kunnen een andere groep formeren toch? Woon nu vlakbij bij het vroesenpark dus kan binnen kwartier van huis uit aan de BBQ zitten!
komt wel goed. Ken zat mensen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t vroesenpark![]()
weet alleen niet met wie we allemaal moeten bbqen dan
Gitaarspelen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet mijn kwaliteiten nog ontdekken denk ik...
Nee, als jij nou geld gaat stoppen in een grasveld dan kan je het nooit meer stoppen in onderwijs, in zorg, in armoedebestrijding, in veiligheid. Allemaal dingen die belangrijker zijn dan een grasveldquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, als jij nou van een grasveld beton maakt wordt het nooit meer een grasveld.
TOen ik 14 was, kon ik nauwelijks mee op de MAVO. Pas later ontdekte ik dat ik goed was in boekhouden en formules bij WIs en Natuurkunde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet mijn kwaliteiten nog ontdekken denk ik...
ja ik ook wel n bergquote:
Okee. ja dat is pittig inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kruiswoordraadsel, Sudoku of Zweeds, ben ik ook aardig goed in
Zweedse-raadsels ben ik nu bezig met 5 sterren, aardig pittig
Oeh als dat mijn kwaliteit is ben ik zeer blijquote:
Volgens mij heb je daar wel aardig wat talent zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh als dat mijn kwaliteit is ben ik zeer blij
Ik doe niet goed mijn best (VWO) , haal wel goede punten opzich...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOen ik 14 was, kon ik nauwelijks mee op de MAVO. Pas later ontdekte ik dat ik goed was in boekhouden en formules bij WIs en Natuurkunde.
Wat ik wil zeggen is, maak je geen zorgen. Je vind echt wel iets waar je echt goed in bent
ik wilde nooit met mensen werken, vond ik maar suf en voor saaie dozen. Nu ben ik het na een compleet andere studie gedaan te hebben, toch gaan doen en het is echt iets waar ik onwijs goed in ben en waar ik ook verbazingwekkend gelukkig van wordquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOen ik 14 was, kon ik nauwelijks mee op de MAVO. Pas later ontdekte ik dat ik goed was in boekhouden en formules bij WIs en Natuurkunde.
Wat ik wil zeggen is, maak je geen zorgen. Je vind echt wel iets waar je echt goed in bent
Nognooitgedaanvoorlopigooknietvanplandusniksvoormij.quote:
Nahh weet niet, wil niet op les, dan wordt het een soort van 'verplichting' en dat wil ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar wel aardig wat talent zitten
Jij hebt nog nooit geBBQ't?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nognooitgedaanvoorlopigooknietvanplandusniksvoormij.
in de zomer doe ik dat het liefste elke dagquote:
komt wel goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ook wel n bergvraag me alleen af hoe die het doen als ik ze bij elkaar gooi
![]()
nja eerst maar s wachten op de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |