quote:
komt wel als je later groot bentquote:
Maar groot zal ik nooit wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt wel als je later groot bent![]()
![]()
Ik vond er eerst ook geen ruk aan, is echt iets van de laatste twee jaar ofzo ( ben nu bijna 24 )
quote:
Debatten hebben wel grappige stukken en uitspraken, maar het boeit me meer wie er over ons land gaat beslissen en welke invloed dat op NL heeft, wie waar voor staat en wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind politiek wel leukvind die debatten onwijs grappig
allemaal haantjes die oneliners uitkramen en elkaar proberen om te lullen
vind het boeiende tv
Spinazie eten en melk drinkenquote:
veel dansen op blije liedjesquote:
Dansen faaaaaalt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel dansen op blije liedjes![]()
en als je er niet groter van wordt, dan wordt je iig wel vrolijk en dat is ook tof
quote:
wat doe jij dan op muziek?quote:
Uh niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat doe jij dan op muziek?
Ja, als die plannen al door gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben toch ook van die maffe ambitieuze plannen om natuurgebieden weer aan elkaar te verbinden? das ook meer natuur maken waar nu asfalt is
zo oud?? Dacht 22quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt wel als je later groot bent![]()
![]()
Ik vond er eerst ook geen ruk aan, is echt iets van de laatste twee jaar ofzo ( ben nu bijna 24 )
Ja, maar wie draait z'n melk en suiker linksom en wie rechtsom?quote:
dat je ooit op mn verjaardag bent geweest betekent niet dat ik sindsdien niet meer jarig ben geweestquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo oud?? Dacht 22dan is mijn neefje ook ouder dan ik dacht zeker
Ik doe mijn hoofd op en neer bewegen. Helaas heb ik maar kort haar, want anders had je het headbangen kunnen noemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat doe jij dan op muziek?
Oh ja dat doe ik soms ook jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn hoofd op en neer bewegen. Helaas heb ik maar kort haar, want anders had je het headbangen kunnen noemen
ik? op jou verjaardag? wanneer? volgens mij ben je in de war met een ander.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat je ooit op mn verjaardag bent geweest betekent niet dat ik sindsdien niet meer jarig ben geweest
beetje zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn hoofd op en neer bewegen. Helaas heb ik maar kort haar, want anders had je het headbangen kunnen noemen
jij bent toch wel eens bij ons thuis geweest toen lho en ik nog samenwoonden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik? op jou verjaardag? wanneer? volgens mij ben je in de war met een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |