quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb SP gestemd trouwens, to those who care
Het zonnetje doet een beetje aan de verkeerde kant schijnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Heerlijk, ZOnnetje erbij, windstil
![]()
Prima ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gasten
held!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Land uitzetten? Moeten ze eerst Nederlander wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gasten
Zonnuh grottuh tomoat jonguh! BAM! Bovenop diejene zun smoel!quote:
oh dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnuh grottuh tomoat jonguh! BAM! Bovenop diejene zun smoel!
BAM!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnuh grottuh tomoat jonguh! BAM! Bovenop diejene zun smoel!
Ik normaal ook, maar ik heb nu maar strategisch PvdA gestemd in de hoop dat ze groter worden dan die patjepeeërs van de VVD. Laatstgenoemde heeft namelijk als leus:"Liever meer banen dan meer bomen." , maar ik voel er niet zo veel voor dat deze provincie verstedelijkt wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En precies dat kortetermijndenken is wat ik zo haat aan bestuurders/managers en leidinggevenden. Het milieu is wel degelijk belangrijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat slecht met het land. We moeten allemaal inbinden, en we hebben helemaal geen tijd voor rechts geklier. Dat doen we wel weer als het goed gaat.
En het milieu is op dit moment echt HELEMAAL niet belangrijk
DE KSC is gewoon de KSCquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Is deze KSC eigenlijk links, rechts, of recht doorzee?
HoiHOi
Ja. Ander keertje weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het milieu is wel degelijk belangrijk.
Nee, als jij nou van een grasveld beton maakt wordt het nooit meer een grasveld.quote:
ze hebben toch ook van die maffe ambitieuze plannen om natuurgebieden weer aan elkaar te verbinden? das ook meer natuur maken waar nu asfalt isquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, als jij nou van een grasveld beton maakt wordt het nooit meer een grasveld.
Dat gaan ze bij ons doen met 2 duingebieden door middel van een ecoductquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben toch ook van die maffe ambitieuze plannen om natuurgebieden weer aan elkaar te verbinden? das ook meer natuur maken waar nu asfalt is
minder roadkill op je motorkapquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaan ze bij ons doen met 2 duingebieden door middel van een ecoduct.
Ja, was nieuwsgierigquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Partij voor de Dieren
SP
PvdA
GroenLinks
D66
ChristenUnie
Platform Lokale partijen Utrecht
50plus
CDA
SGP
Mooi Utrecht
VVD
Partij voor de Vrijheid
En bijna precies die volgorde had ik ook verwacht
Via: http://www.stemwijzer.nl/(...)/index.html#/uitslag
Interessert politiek je nou ook al?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Partij voor de Dieren
SP
PvdA
GroenLinks
D66
ChristenUnie
Platform Lokale partijen Utrecht
50plus
CDA
SGP
Mooi Utrecht
VVD
Partij voor de Vrijheid
En bijna precies die volgorde had ik ook verwacht
Via: http://www.stemwijzer.nl/(...)/index.html#/uitslag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Interessert politiek je nou ook al?![]()
![]()
en ja, best wel, om eerlijk te zijn.quote:
Mij intereseert het echt niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
en ja, best wel, om eerlijk te zijn.
en toen bleef het angstvallig stil....quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
en ja, best wel, om eerlijk te zijn.
Ik zie er geen humor inquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind politiek wel leukvind die debatten onwijs grappig
allemaal haantjes die oneliners uitkramen en elkaar proberen om te lullen
vind het boeiende tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |