Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
breng voor mij ook meequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
en nu even naar de bankneed moar cash
ik wilde het perse niet over het stemmen hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat een kut TT zegKon je nou NIKS beters verzinnen?
trevquote:
ik kan nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
Wie heeft z'n burgerplicht al gedaan vandaag?
eerst ff kijken of ze t mij willen gevenquote:
die is niet lekker als ie warm isquote:
dat klinkt me bekend in me orenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eerst ff kijken of ze t mij willen geven
Ik wilde gisteren van die chocokoffie maken in de senseo, dat is zo'n dikke pad. Dus ik in het apparaat geknald met een dubbele padhouder, zuigt ie vacuum.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is niet lekker als ie warm is
Ik ga tegen de avond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
nog geen tijd voor gehad, komt straks wel dat ik het land redquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
Oh dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde het perse niet over het stemmen hebben
Ja hoorquote:
quote:
Heb ik de hele maand de tijd nog voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
Iemand machtigen kan altijdquote:
Dan had je maar niet naar Belgistan moeten vluchtenquote:
Oeh..... Klinkt wel heeeel verleidelijkquote:
Van mij mag jequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh..... Klinkt wel heeeel verleidelijk![]()
....
Het is wel in Limburg MPGquote:
en dan maar dus ook wanneer die feest geeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:13 schreef Toekito het volgende:
MPG maakt de 12de bekend wie hij getrouwd heeft?
Ja, zaterdag, vanaf 11 over 11, Zoepkoel en Parade, Venlo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan maar dus ook wanneer die feest geeft
Zoervleisch er ook bij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zaterdag, vanaf 11 over 11, Zoepkoel en Parade, Venlo.
Als je even naar een friettent buiten de drukte loopt wel. Ik verwacht een man of 30.000 op dat feestjequote:
Dat is dan weer jammer...quote:
Ehm... Nee hoorquote:
Ow great, daar moet ik bij zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
Ik verwacht een man of 30.000 op dat feestje.
Als jij er bent zijn er al zo'n 10.000 ladderzat naar huisquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je even naar een friettent buiten de drukte loopt wel. Ik verwacht een man of 30.000 op dat feestje.
Geef dat eens eerder aan want ik heb zaterdag al een verjaardagquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dan kom je zondag toch? Zondagavond, Parade, Venlo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef dat eens eerder aan want ik heb zaterdag al een verjaardag
Ja, minstensquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij er bent zijn er al zo'n 10.000 ladderzat naar huis
Koude soep is niet lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik zou juist de andere kant op vluchten... weg van de dronken menigte bij dat uit de hand gelopen verkleedpartijtjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, minstens
Zo, in de trein, op naar het zuiden![]()
we gaan naar barretjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou juist de andere kant op vluchten... weg van de dronken menigte bij dat uit de hand gelopen verkleedpartijtje.
Das nog een best end zwemmen.... Als het al 4 dagen duurt met de boot van Friemelquote:
Dat zit er dik in jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar komt die dronken menigte dan net vandaan.
Vandaar dat de tranen in mijn ogen sprongen bij het lezen over die koude soepquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..].
Zoepkoel. Dat is Limburgs. En de 'oe' in het Limburgs, wordt in het ASN heel vaak een 'ui'...
muckies uiensoepquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat de tranen in mijn ogen sprongen bij het lezen over die koude soep.
Op zee?quote:
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?quote:
Joww !quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?
Bijna... nog een half uur...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Maakt Muck geen koffie meer voor jequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?
die is vanavond een snorkel. En is bij MamaMuck tot zaterdag ofzoquote:
Daar ben je vast eerder dan in Limburgquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is vanavond een snorkel. En is bij MamaMuck tot zaterdag ofzo
daaromquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ben je vast eerder dan in Limburg.
Zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Koen straks weer omvalt van de slaap... hihihi die oogjes
vorige keer niet verwacht toen was ik bezig in de keuken en ineens lag hij te slapenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Koen straks weer omvalt van de slaap... hihihi die oogjes
Dan moet je LadyLike even vragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
tyfes ik moet nog wel dat carnavalsbordje van Mestreech. Maar daar ga ik echt niet in het weekend naartoe
Tuuk wel. Veel bier en zulks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
tyfes ik moet nog wel dat carnavalsbordje van Mestreech. Maar daar ga ik echt niet in het weekend naartoe
Ok, je moet je even door die muziek heen worstelen, maar na genoeg bier overleef je dat ook wel weer.quote:
Niks mis met de muziek hoor:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok, je moet je even door die muziek heen worstelen, maar na genoeg bier overleef je dat ook wel weer.
Ik ben nog wakker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de muziek hoor:
LL, Mart, je hoeft niet te klikken, dit is ter illustratie voor Fles, mocht hij naar het zuiden afreizen...
Jawel, ik heb vorig jaar rond carnaval in een Limburgse bus gezeten en die chauffeur had de radio aan op L1 en daar hadden ze de Vasteloavend top 111 (of zo) en dat moet je echt niet nuchter horen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de muziek hoor:
LL, Mart, je hoeft niet te klikken, dit is ter illustratie voor Fles, mocht hij naar het zuiden afreizen...
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, maar dan vind jij jezelf op zondagmorgen een week later om 7 uur terug in de branding van de Noordzee bij Noordwijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, ik heb vorig jaar rond carnaval in een Limburgse bus gezeten en die chauffeur had de radio aan op L1 en daar hadden ze de Vasteloavend top 111 (of zo) en dat moet je echt niet nuchter horen.
Zwemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, maar dan vind jij jezelf op zondagmorgen een week later om 7 uur terug in de branding van de Noordzee bij Noordwijk!
Maandagmorgen 7.00 deze:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?
quote:
Ik ben benieuwd of je dan ook zo juicht... ik kan je natuurlijk ook op een zandbank gooien, maar daar zul je jezelf wel weer te breed voor vindenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dan ook zo juicht... ik kan je natuurlijk ook op een zandbank gooien, maar daar zul je jezelf wel weer te breed voor vinden.
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
moet ik een integratiecursus voor Limburg volgen om in dit topic te mogen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |