Koude soep is niet lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zaterdag, vanaf 11 over 11, Zoepkoel en Parade, Venlo.
quote:
quote:
Ik zou juist de andere kant op vluchten... weg van de dronken menigte bij dat uit de hand gelopen verkleedpartijtjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, minstens
Zo, in de trein, op naar het zuiden![]()
we gaan naar barretjequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou juist de andere kant op vluchten... weg van de dronken menigte bij dat uit de hand gelopen verkleedpartijtje.
Das nog een best end zwemmen.... Als het al 4 dagen duurt met de boot van Friemelquote:
Dat zit er dik in jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar komt die dronken menigte dan net vandaan.
Vandaar dat de tranen in mijn ogen sprongen bij het lezen over die koude soepquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..].
Zoepkoel. Dat is Limburgs. En de 'oe' in het Limburgs, wordt in het ASN heel vaak een 'ui'...
muckies uiensoepquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat de tranen in mijn ogen sprongen bij het lezen over die koude soep.
Op zee?quote:
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?quote:
Joww !quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?
Bijna... nog een half uur...quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Maakt Muck geen koffie meer voor jequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
is goed, ben er rond uur of 21:00 ok?
die is vanavond een snorkel. En is bij MamaMuck tot zaterdag ofzoquote:
Daar ben je vast eerder dan in Limburgquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
die is vanavond een snorkel. En is bij MamaMuck tot zaterdag ofzo
daaromquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ben je vast eerder dan in Limburg.
Zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat Koen straks weer omvalt van de slaap... hihihi die oogjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |