Prima, maar dan vind jij jezelf op zondagmorgen een week later om 7 uur terug in de branding van de Noordzee bij Noordwijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, ik heb vorig jaar rond carnaval in een Limburgse bus gezeten en die chauffeur had de radio aan op L1 en daar hadden ze de Vasteloavend top 111 (of zo) en dat moet je echt niet nuchter horen.
Zwemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, maar dan vind jij jezelf op zondagmorgen een week later om 7 uur terug in de branding van de Noordzee bij Noordwijk!
Maandagmorgen 7.00 deze:quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, zondagmorgen, 7 uur deze weer doen?
quote:
Ik ben benieuwd of je dan ook zo juicht... ik kan je natuurlijk ook op een zandbank gooien, maar daar zul je jezelf wel weer te breed voor vindenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dan ook zo juicht... ik kan je natuurlijk ook op een zandbank gooien, maar daar zul je jezelf wel weer te breed voor vinden.
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef Toekito het volgende:
moet ik een integratiecursus voor Limburg volgen om in dit topic te mogen komen?
Wat zeg je me nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Niks mis met die muziek. Ik heb 'slechts' 2,5 GB, ofwel ca. 700 nummers....
Welke muzieksmaak?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.
Mag ik komen meewaaien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 waait een beetje uit hier
gelukkig is 53 graden N nog flink ver van limburg af
Owja, het complete oeuvre van o.a. Rowwen Heze en Neet oet Lottum is daar nog niet bijgeteld he...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.
als je het voor elkaar krijgt dat de heli vliegtquote:
Hij kan best zwemmen vanaf zandvoortquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je het voor elkaar krijgt dat de heli vliegt
Noordoostenwind, dus zuidwestelijke stroming... dan kan ik ook gewoon in een rubberboot die kant op drijvenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noordoostenwind, dus zuidwestelijke stroming... dan kan ik ook gewoon in een rubberboot die kant op drijven.
Wowquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hier was het 29 graden, dus ik heb de airco maar aangezet.
prima idee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!
tis dat ik moet werken anders had ik op een terras achter een bier gezetenquote:
Ik heb het echt ontzettend koudquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
tis dat ik moet werken anders had ik op een terras achter een bier gezeten
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gastenquote:
Groot raam plus zon die daardoor naar binnenschijnt en de serverruimte is hiernaast... dan krijg je datquote:
Ohh dat had ik vanmorgen ook in het Nederlands lokaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot raam plus zon die daardoor naar binnenschijnt en de serverruimte is hiernaast... dan krijg je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |