Wat zeg je me nou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Niks mis met die muziek. Ik heb 'slechts' 2,5 GB, ofwel ca. 700 nummers....
Welke muzieksmaak?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.
Mag ik komen meewaaien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 waait een beetje uit hier
gelukkig is 53 graden N nog flink ver van limburg af
Owja, het complete oeuvre van o.a. Rowwen Heze en Neet oet Lottum is daar nog niet bijgeteld he...quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zegt best veel over jouw muzieksmaak.
als je het voor elkaar krijgt dat de heli vliegtquote:
Hij kan best zwemmen vanaf zandvoortquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je het voor elkaar krijgt dat de heli vliegt
Noordoostenwind, dus zuidwestelijke stroming... dan kan ik ook gewoon in een rubberboot die kant op drijvenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noordoostenwind, dus zuidwestelijke stroming... dan kan ik ook gewoon in een rubberboot die kant op drijven.
Wowquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hier was het 29 graden, dus ik heb de airco maar aangezet.
prima idee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, die Limburgers integreren zelf maar!
tis dat ik moet werken anders had ik op een terras achter een bier gezetenquote:
Ik heb het echt ontzettend koudquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
tis dat ik moet werken anders had ik op een terras achter een bier gezeten
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gastenquote:
Groot raam plus zon die daardoor naar binnenschijnt en de serverruimte is hiernaast... dan krijg je datquote:
Ohh dat had ik vanmorgen ook in het Nederlands lokaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot raam plus zon die daardoor naar binnenschijnt en de serverruimte is hiernaast... dan krijg je dat.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb SP gestemd trouwens, to those who care
Het zonnetje doet een beetje aan de verkeerde kant schijnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Heerlijk, ZOnnetje erbij, windstil
![]()
Prima ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef crv het volgende:
[..]
limburgers kunnen/willen niet integreren dus gewoon land uitzetten die gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |