snap ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh weet niet, wil niet op les, dan wordt het een soort van 'verplichting' en dat wil ik niet
quote:
Oh daar speelt Mike Dirnt ook mee toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
snap ik
Ik ga er binnenkort een precisionbass erbij kopen.
Enfinitiefquote:
Woaaah dat vind ik echt zeer vreemdquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook geen behoefte aan, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere dagMaar als het zou kunnen zou ik het zeker iedere week wel doen ja
Volgens mij wel, ook met een Telecaster en een Gibson.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh daar speelt Mike Dirnt ook mee toch?
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer de originele Red Special van Brian May willen aanraken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
V
[..]
Volgens mij wel, ook met een Telecaster en een Gibson.
Dat wil iedereen wel, [die 'm kent iig]quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer de originele Red Special van Brian May willen aanraken.
hihihiquote:
haiquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer Brian May willen aanraken.
Ik weet echt niet veel van een basquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
V
[..]
Volgens mij wel, ook met een Telecaster en een Gibson.
Netjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik genoeg geld over heb koop ik deze om mee te leren gitaarspelendenk volgende maand ofzo
http://www.feedback.nl/akoestische-gitaren/ibanez/v-50-jp-pack
Unieke gitaar natuurlijk. Nu speelt hij volgens mij wel op een replica. Maar het heeft wel lang geduurd voor hij vond dat het geluid gelijkwaardig was aan zijn eigen gitaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat wil iedereen wel, [die 'm kent iig]
gauw oefenen en dan BBQenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik genoeg geld over heb koop ik deze om mee te leren gitaarspelendenk volgende maand ofzo
Oeh dat zou ik ook wel leuk vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik speel geen gitaar en kan het dus ook niet. Maar ik zou best wel graag een keer de originele Red Special van Brian May willen aanraken.
Die moet je gewoon kennenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat wil iedereen wel, [die 'm kent iig]
ik wilde eigenlijk gaan gitaarspelen en zingen met mn stagekids, maar dat ga ik niet meer redden binnen 15 weken denk ikquote:
Niet iedereen weet, wat die gitaar zo speciaal maaktquote:
Akoestisch om te beginnen kan veel goedkoper hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |