stuartquote:
Volgens mij ben jij echt ontzettend handigquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al eens voorzichtig zitten kijken, maar naaimachines zijn duur. En stel nou dat blijkt dat ik alleen maar kussentjes kan maken ofzo, dan staat zo'n ding er maar
trevquote:
Klinkt lekker, vooral de laatstequote:Op woensdag 2 maart 2011 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wel
vooral mijn kipcurrykokossoep ('muckipsoep') pompoensoep en uiensoep zijn befaamd
wa is da?quote:
Met priegelwerkjes zoals taarten bakken en haken enzo wel, maar in het dagelijks leven knal ik overal tegenop en gooi ik alles omquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt ontzettend handig![]()
kun jij ook wel maken hoor, is namelijk zoooooo simpelquote:
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Met priegelwerkjes zoals taarten bakken en haken enzo wel, maar in het dagelijks leven knal ik overal tegenop en gooi ik alles om
Ja. Slopie. Ken je ertegen schuppenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Met priegelwerkjes zoals taarten bakken en haken enzo wel, maar in het dagelijks leven knal ik overal tegenop en gooi ik alles om
Was dat nieuw dan?quote:besloten dat ik naaien erg interessant vind,
werkt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
http://youtube.com/index?(...)blazer&v=9fpTVtsOgao
Dan maar concentreren op de priegelwerkjes dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar een keer proberen danquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
kun jij ook wel maken hoor, is namelijk zoooooo simpel
Daar kan je makkelijk een tredmolentje voor Toek aan vast klussenquote:
Knap als je daarmee kunt werkenquote:
quote:
Neequote:
Nou vooruit, ietsjes nieuwer dan datquote:
Preciesquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan maar concentreren op de priegelwerkjes dus
Wil je het recept?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik het maar een keer proberen dan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je makkelijk een tredmolentje voor Toek aan vast klussen
Ik denk dat mijn tante het wel kanquote:
Klinkt goed. Ben wel benieuwd naar foto's als er al iets moois te zien isquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:53 schreef Muck het volgende:
Precies
Ik ben zoooooo'n leuk vestje aan het maken
Yes pleasequote:Wil je het recept?
werk ze trevquote:
toekquote:
Preciesquote:
Haiquote:
Ga ik zo voor je opzoekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben wel benieuwd naar foto's als er al iets moois te zien is
Ik kook nooit met exacte hoeveelheden, dus euh, het is een muckreceptquote:Yes please![]()
Klinkt goed en makkelijk en snel om te maken. Ga ik een dezer dagen zeker proberenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
Ik kook nooit met exacte hoeveelheden, dus euh, het is een muckrecept
Snipper een paar uien (2 grote of 3 kleintjes) fijn en bak ze glazig
Gooi er dan een snufje suiker bij (ja, nee, echt!) en wat peper en zout
Dan giet je er bouillon bij (vers getrokken, uit een potje, of van een blokkie) en laat de boel even lekker pruttelen
Dan even proeven en eventueel nog wat peper of zout toevoegen.
Erg lekker met een stukje stokbrood met gruyère (of gewoon geraspte kaas voor de arme student) erop dat eeeeven onder de gril heeft gelegen
Ik doe het nog weleens als ik onverwacht visite krijg, of uien heb die eigenlijk op moeten, of of of eh, als ik gewoon zin in soep hebquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed en makkelijk en snel om te maken. Ga ik een dezer dagen zeker proberen
Dankje
Echt knap vind ik datquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
Ah, kijk stu:
patroontje:
[ afbeelding ]
Schouderstuk (inmiddels ben ik wel verder, maar daar zijn nog geen foto's van)
[ afbeelding ]
W-dreej - Vandaagquote:
Ja, uien zijn er bijna altijd wel en lekker makkelijk, snel en simpel. Top ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe het nog weleens als ik onverwacht visite krijg, of uien heb die eigenlijk op moeten, of of of eh, als ik gewoon zin in soep heb
Dank jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt knap vind ik dat
En dan ook gewoon in staat zijn om daar straks een vest van te maken![]()
Ooooooh, zeg dat danquote:
Uienquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, uien zijn er bijna altijd wel en lekker makkelijk, snel en simpel. Top idee
Zal ik even kijken of ik nog een blikje heb staan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ik ben weer door mijn zin heen voor vandaag
Oh dear, en het is nog zo vroegquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, ik ben weer door mijn zin heen voor vandaag
Ik vind uien ook lekker. Ook rauw met mayo bij patatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Muck het volgende:
Uien
even snel chili con carne maken, uiensoep, lekker in de kebab die ik 's zomers maak, mmmmm
mijn pa kweekt ze zelf
Jaaa, of een frikandel speciaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind uien ook lekker. Ook rauw met mayo bij patat![]()
En chili con carne![]()
Allebei lekker inderdaad en al veeeeeeeeeeeeeeel te lang niet meer gegetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaa, of een frikandel speciaal
of patatje oorlog
zullen ze wel niet hebben daarquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allebei lekker inderdaad en al veeeeeeeeeeeeeeel te lang niet meer gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |