Oh ik vind het ook geweldig hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ben gek op het sfeertje. Wat vrienden optrommelen, flesjes wijn mee, beetje vlees, bbqtje, gitaartje
Maar maar maar dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet, wat die gitaar zo speciaal maakt
zone grote bbq-vlam jonge BAMquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook geweldig hoorbeetje vleesje braaje fikkie stoke biertje zuipe en kut roepe
ja daaromquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Akoestisch om te beginnen kan veel goedkoper hoorMaar dit is wel een goeie volgens mij
Omdat Ibanez
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja daaromik spaar liever wat meer voor n goeie basic gitaar dan zon 40 euro oefen dingetje
Hij heeft hem zelf gemaakt met zijn vader. Gewoon eigen productie. Geen fabrieksgitaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar dat weet ik ook niet![]()
Iiiikke welquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet, wat die gitaar zo speciaal maakt
Marijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Hoe is het hier?
Iemand een idee wat ik eens als avondeten zal gaan eten?
Spare-ribs ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Hoe is het hier?
Iemand een idee wat ik eens als avondeten zal gaan eten?
Wooootquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf gemaakt met zijn vader. Gewoon eigen productie. Geen fabrieksgitaar
Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Iiiikke wel
[..]
Marijke
stukje bourgondische rollade?
Heb een beetje last van m'n maag, dus dat durf ik niet aanquote:
tuurlijk wel johquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk gaan gitaarspelen en zingen met mn stagekids, maar dat ga ik niet meer redden binnen 15 weken denk ik
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hai meisje
[..]
Heb een beetje last van m'n maag, dus dat durf ik niet aan
quote:
Ja, ineens ook gewoonquote:
Deze vuist op deze vuist is ook heel makkelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja wel toffe liedjes he
gister nog een prachtige versie van "de grote banaan uit afrika" gezongen en gespeeldmet als instrumenten alles wat we in huis hadden aan potten en pannenwerk
Hij was inderdaad vreselijk lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hai meisje
[..]
Heb een beetje last van m'n maag, dus dat durf ik niet aan
Hmm, die ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja wel toffe liedjes he
gister nog een prachtige versie van "de grote banaan uit afrika" gezongen en gespeeldmet als instrumenten alles wat we in huis hadden aan potten en pannenwerk
Eetzequote:
Hey Marijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ineens ook gewoonDus misschien maar gewoon sla en een broodje ofzo...
En hai Toek![]()
En merelmeisje
![]()
Nu eerst maar even stemmen, voor ik het vergeet![]()
ja maar dat vinden ze echt "zoooooo on-coolquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze vuits op deze vuist is ook heel makkelijk
Laturquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef DaMart het volgende:
Uitstappen, fietsen en stemmen. Tot straks dus.
jakkie, hutspotquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:00 schreef Koen66 het volgende:
hutspot en een hamburger staan op
Vrouw niet thuis dus ff lekker rustig
Over welke leeftijd gaat het? Metallica leren binnen 15 weken zal lastig wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar dat vinden ze echt "zoooooo on-cool"
ach ieder z'n smaak hequote:
vanallesquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over welke leeftijd gaat het? Metallica leren binnen 15 weken zal lastig worden
Het Smurfenlied FTWquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanallestussen de 6 en de 18 maar wel met n beperking
dus soms vinden ze k3 het einde en de volgende dag is dat "meeeh das voor kleuters
" dus n grappig liedje met leuke tekst ofzo werkt het beste
ik ook, behalve hutspotquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ieder z'n smaak he
Ik vind eigenlijk zowat alles lekker, da's ook een probleem
Vader Abrahamquote:
Smakelijk nijnerquote:
cowboy billie boem vinden ze ook altijd wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |