Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
water met amoniak, lekker met een natte lap/spons en goed nadrogen met oude theedoek of kussensloop
je kan ook gewoon een sopje maken met cillet bang is ook goed spul, en anders schilder je gewoon je deuren een ander kleurtje.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?
Ik zal er eentje laten doen met ammonia, eerst maar eens zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een sopje maken met cillet bang is ook goed spul, en anders schilder je gewoon je deuren een ander kleurtje.
maar gebruik je amoniak heel klein beetje hoor maar doe dan maar cillet bang die paarse fles.
idd, wat staat die man te hakkelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ongelooflijk hoe die PVVgast kneiterhard getraind is als debater, zonder enige ervaring. Kunnen ze bij de PvdA nog wat van leren.
Micro vezel doekjes na het schoonmaken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?
Maar wel twee zwembadenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
Opleiding voor kids opvoeden ook niet.
Schoonmaken doe ik nooit.
Politiek, mag niet stemmen in buitenland.
Kutleven heb jij hondjes!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
Wel 't publiek meequote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denigrerend hoor van Pechtold, honden en kattenpolitie
ik kwam het tegen in me keukenkastjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwam ik op i-net al tegen Heks
En in mijn badkamerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam het tegen in me keukenkastje
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwam ik op i-net al tegen Heks
Oh shitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.
oh dat wist ik niet, nou Teun wordt dus overschilderen of nieuwe deurenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.
Klein scheutje en ik laat haar eerst één deur doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel-quote:
Het is volgend mij jaaaaaaaaaaren geleden gekocht voor het ontvetten voor het schilderen, maar ik heb het in de wasmachine gemikt toen ik de hoezen van de banken ging wassen.quote:
Krijgt zij dan op d'r lazerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klein scheutje en ik laat haar eerst één deur doen
Heb geen zin om weer alle deuren langs te gaan met de kwast.
En gewoon een drupje chloor in wat water? Als het trouwens echt aanslag van jaren is gaat het niet meer weg, als het echt vergeeld is. Gewone rookaanslag gaat ook wel weg met glassex, spuit op je deur en je ziet het naar beneden druipen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klein scheutje en ik laat haar eerst één deur doen
Heb geen zin om weer alle deuren langs te gaan met de kwast.
ja en nu dan maar de andere tip, je hebt bij de wibra die gele ontvetter, vlekken ergens in, spuit erop en dan in de wasmachine topspulquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is volgend mij jaaaaaaaaaaren geleden gekocht voor het ontvetten voor het schilderen, maar ik heb het in de wasmachine gemikt toen ik de hoezen van de banken ging wassen.
daarom doe eens gek en maak het weer mooi met een likje verf.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alhoewel, 't zijn ook maar vijf deuren, die heb ik ook binnen drie uur weer spik en span
Ik heb vorige jaar wel wat zitten mopperen, dat klopt. En ik heb haar verteld dat ze een appeltaart moest bakkenquote:
Vorig jaar alle deuren opnieuw moeten schilderen vanwege strepen door ammoniak.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En gewoon een drupje chloor in wat water? Als het trouwens echt aanslag van jaren is gaat het niet meer weg, als het echt vergeeld is. Gewone rookaanslag gaat ook wel weg met glassex, spuit op je deur en je ziet het naar beneden druipen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef hondjes het volgende:
Ik spuit met glassex en dan met wonderdoekje erover heen.
van glassex vaak krijg je blauwe aanslag, maar gebruik het ook wel hoor. Voor pietje laysa en D-K voor de glazen tafel leeg spuitflesje water en drup amoniak en wrijven maar.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef hondjes het volgende:
Ik spuit met glassex en dan met wonderdoekje erover heen.
ik was en ben ook altijd thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Marrije het volgende:
En ik ben de enige die thuiszit en daar wel zelf voor heeft gekozen?
denk het, maar ach lekker toch zo bij je jongensquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Marrije het volgende:
En ik ben de enige die thuiszit en daar wel zelf voor heeft gekozen?
SPquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PVV en de SP hebben het debat gewonnen
Daar kun je dan alles wel aan ophangenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is niet schoonmaken Teun.
Dat is schade beperken.
oke ben benieuwd !quote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
@Fann morgen ga ik op pad met de camera.
oh die hoeven wij toch niet te lezen FANN, wij weten toch dat je over Donald van Deissy droomtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oke ben benieuwd !
Ik was effe druk in het dromentopic![]()
voordat ik de helft vergeten ben
maar hij staat er![]()
[TRU] Centraal dromentopic: Deel 6
Roemer: de PVV heeft 60 van haar verkiezingsbeloften gebroken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PVV en de SP hebben het debat gewonnen
nee dit keer ging het over een kapstokjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die hoeven wij toch niet te lezen FANN, wij weten toch dat je over Donald van Deissy droomt
huh nu maak je me nieuwschierig zal eens even lezenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee dit keer ging het over een kapstokje
PVV-ert had er zin in, hij was lekker fel en zowel Pechtold als Cohen konden er niet zo heel veel tegenin brengen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Roemer: de PVV heeft 60 van haar verkiezingsbeloften gebroken.
PVV-er: dat is niet waar, we hebben daar anders gestemd dan verwacht.![]()
dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het, maar ach lekker toch zo bij je jongensen als ze ouder zijn kan je weer een baan zoeken als je dat wilt.
en wil je dat niet gewoon lekker genieten
Nog een paar jaar en je kunt een crèche beginnenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.
Doe 't dan ook gewoon niet.quote:
agent: u bent aangehouden voor diefstalquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PVV-ert had er zin in, hij was lekker fel en zowel Pechtold als Cohen konden er niet zo heel veel tegenin brengen.
Allez mannekequote:
Ja dat zegt DK ook altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn werkster vind het leuk, er ligt dan ook een hele stapel klaar![]()
daarom dat zie je wel tegen die tijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eens iets zeggen he!
Mwah, honden en kattenpolitie is van hetzelfde laken een pak vind ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Disana het volgende:
Die PVV'er een goed debater? Ik vind juist van niet. Om je punt te maken schoffeer je niet met woorden als 'roeptoeteren'.
laten we je vooral niet tegenhouden en maak van je hart geen moordkuil, gooi het in de groep en schreeuw het uitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eens iets zeggen he!
Helaas geen pauze genomen vandaag.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.
Die zijn er niet (gekomen).quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, honden en kattenpolitie is van hetzelfde laken een pak vind ik.
Leuk voor die mensen die serieus met dat vak bezig zijn
Volgens mij, maar weet het niet zeker, is dat een redelijk standaard uitspraak die Belgen doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.
het is allemaal de schuld van leoniquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Leuke droom Fann....Ik zie het zo voor me hoe je op die buurjongen af stampt
Ik hou wel daar wel van. Dat valse handen schudden en doen alsof je vrienden bent terwijl je elkaars bloed kunt drinken, daar heb ik het nog veel minder op.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn er niet (gekomen).
Overigens vond ik Cohen tegenover De Graaf tenenkrommend slecht. Maar De Graaf wou hem weer geen hand geven, dat was grof.
Dat is een van de opties, alleen wil ik dan niet zelf op een groep staan. Vind werken met andermans kinderen niks aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en je kunt een crèche beginnen
Nee Heks ik snap het ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
FANN
snap jij het of snap ik het niet hahha de tranen stromen hier op me laptop hoe ik ook me best doe snap er niks van sorry
![]()
Nah... ik was goed pissig hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Leuke droom Fann....Ik zie het zo voor me hoe je op die buurjongen af stampt
ik ram ook regelmatig mensen in elkaar in mn dromenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Heks ik snap het ook niet
[..]
Nah... ik was goed pissig hooren dat klotekapstokje ging maar niet
kapot![]()
Nah... wel lekker dat je zo je dromen kwijt kunt is het gelijk uit je systeem
als je er eentje goed onthoudt moet je hem daar neerpennen, is een leuk topicquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ram ook regelmatig mensen in elkaar in mn dromen
Dan kan ik daar elke dag wel postenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je er eentje goed onthoudt moet je hem daar neerpennen, is een leuk topic
je bent een blijft een schatje al kan ik je soms zo moeilijk volgen maar echt de tranen drupte op me laptop je liet me echt even hardop lachenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Heks ik snap het ook niet
[..]
Nah... ik was goed pissig hooren dat klotekapstokje ging maar niet
kapot![]()
Nah... wel lekker dat je zo je dromen kwijt kunt is het gelijk uit je systeem
ga je trouwen, krijgen we een feestje heeft Juud JA ik wil gezegtquote:
Ik onthoud ze niet altijd zo goed als dit keer, anders zou ik ook vaker kunnenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kan ik daar elke dag wel posten
Lantarenpaal. en een verkeersbord.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van glassex vaak krijg je blauwe aanslag, maar gebruik het ook wel hoor. Voor pietje laysa en D-K voor de glazen tafel leeg spuitflesje water en drup amoniak en wrijven maar.
nou genoeg tips nu weer over naar het serieuse werk.
wat ga je fotograveren Soury??
Ze zijn al samen geregistreerdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je trouwen, krijgen we een feestje heeft Juud JA ik wil gezegt
We hadden het over slaapwandelen en praten in je slaap en toen bleek dat jij net zo gezellig in je slaap babbelt als ikquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden het over slaapwandelen en praten in je slaap en toen bleek dat jij net zo gezellig in je slaap babbelt als ik
oh oke waarom dan een bruidspaartje??? Dementor waarom poste je dezequote:
Om jou zo lekker nieuwsgierig te maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke waarom dan een bruidspaartje??? Dementor waarom poste je deze
van de week had ik het over de visjes op de muur...En toen DK het niet begreep werd ik boos....en toen moest hij van mij weer gaan slapenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Om jou zo lekker nieuwsgierig te maken.
Het waren eendjes! Geen visjes!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
van de week had ik het over de visjes op de muur...En toen DK het niet begreep werd ik boos....en toen moest hij van mij weer gaan slapen![]()
ik geloof niet dat ik mijn droom praat, misschien maar beter ook,quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
van de week had ik het over de visjes op de muur...En toen DK het niet begreep werd ik boos....en toen moest hij van mij weer gaan slapen![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa midden in de nacht! JA DIE EENDJES!
* De_Kardinaal welke eendjes?
JA DIE OP DE MUUR!
* De_Kardinaal Ik zie geen eendjes op de muur!
NOU ZE ZIJN ER WEL EN LAAT ME NOU EENS SLAPEN JE HOUDT ME WAKKER MET JE GEPRAAT!
* De_Kardinaal
Jezus man, daar ga je toch niet mee samenwonen?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren eendjes! Geen visjes!
JA DIE OP DE MUUR!
NOU ZE ZIJN ER WEL EN LAAT ME NOU EENS SLAPEN JE HOUDT ME WAKKER MET JE GEPRAAT!
* De_Kardinaal
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren eendjes! Geen visjes!
JA DIE OP DE MUUR!
* De_Kardinaal
Ik zou 'r gelijk op de logeerkamer leggen, beetje mij wakker zitten maken en dan ook nog een grote mond gevenquote:
is toch leuheukquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou 'r gelijk op de logeerkamer leggen, beetje mij wakker zitten maken en dan ook nog een grote mond geven
Moet je mij horen na mijn morfine pil! Dan lul ik overal overheen en doorheen!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus man, daar ga je toch niet mee samenwonen?
Fok is weer aan het spokenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hebben jullie ook zo'n trage verbinding? of ligt dat aan mij?
niet normaal hier
Doei tot zoquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
ah... dan ga ik effe iets anders doen want daar ken ik niet tegen![]()
tot later
Volgens mij is er de laatste tijd weinig aan de lay-out verandert. Het komt gewoon door de extra views vanwege SST.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het komt volgens mij door die smerige nieuwe layout die gebruikt maakt dat javascript.
Het is al vanaf de invoer dat het opeens voorkomt. Men heeft de technische puzzel te complex gemaakt waardoor dit soort dingen ontstaan. En alleen maar omdat je die banners moet zien. Voordat die nieuwe layout er was ging het feilloos, week na week, maand na maand.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij is er de laatste tijd weinig aan de lay-out verandert. Het komt gewoon door de extra views vanwege SST.
Dat heb ik ook, voor de rest merk ik eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet ook regelmatig twee keer klikken op quote voordat ie er staat. Of soms staat hij er pas na 5 seconden. Dat is pure vertraging door dat javascript.
Vandaag al twee keer gehad dat Fok! plots een halve minuut onbereikbaar was, zo ook gisteren een keer of vier. Heb jij dat nooit?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, voor de rest merk ik eigenlijk niet zoveel.
Na jarenlang getroffen te zijn door het medeleven dat de Arabische wereld mij getoond heeft ben ik bereid hun lot met hetzelfde medeleven te beantwoorden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:
Nieuwsuur begint vanavond een uur eerder (dus om 21.00uur) met een special over de onlusten in de Arabische wereld.
Nee, soms duurt het een seconde of twee langer voordat een pagina is geladen, maar dat is nog niet hinderlijk te noemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag al twee keer gehad dat Fok! plots een halve minuut onbereikbaar was, zo ook gisteren een keer of vier. Heb jij dat nooit?
Klopt, zeer irritant.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wat ik gisteren ook had, was dat wanneer je op een quote van een ander klikt je niet bij de posting van die ander terechtkwam, maar op de eerste post van het draadje. Dat was in de COS van SS
Maar dat was alleen in die ene COS van SS. Ik had geen zin om het allemaal uit te proberen, maar een tien minuten later ging het elders weer normaal. Het kan dus zijn dat alleen dat ene draadje corrupt wasquote:
Ik weet alleen dat Teun homo is!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef hondjes het volgende:
Heb nergens last van.
Wel van mijn toetsenbord..hebben jullie ook ps2
en welk land..NED of VS
Indeling altijd kiezen voor VS international, taal voor NLquote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef hondjes het volgende:
Heb nergens last van.
Wel van mijn toetsenbord..hebben jullie ook ps2
en welk land..NED of VS
Dat dus!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Indeling altijd kiezen voor VS international, taal voor NL
Wat je met PS2 bedoelt weet ik even niet
Zie posting vuige Kardinaal hierboven![]()
Waar tik je op, op een ei, op de ramen, op je voorhoofd?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef hondjes het volgende:
oK, maar als ik tik, springen de woorden midden in mijn zin.
Ik heb 't veel vaker.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat was alleen in die ene COS van SS. Ik had geen zin om het allemaal uit te proberen, maar een tien minuten later ging het elders weer normaal. Het kan dus zijn dat alleen dat ene draadje corrupt was
Druk je dan wel eens op insert? Wat ook wel eens wil helpen is alle toetsenbord die ingesteld zijn verwijderen. Als je VS - internationaal hebt dan heb je toch niets aan een Duitse of Belgische indeling.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef hondjes het volgende:
oK, maar als ik tik, springen de woorden midden in mijn zin.
Riekt naar database corruptie, komt misschien ook wel door de vertraging vanwege dat javascript. Vind het in ieder geval een plausibele verklaring van mijzelfquote:
Heb ik ook wel eens, Fok reageert dan net zo als een post gedelete is.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Riekt naar database corruptie, komt misschien ook wel door de vertraging vanwege dat javascript. Vind het in ieder geval een plausibele verklaring van mijzelf
Notebook? Ik mis vaak woorden vanwege die mousepad in het midden. Op de één of andere manier selecteer ik die dan met die muis en als je dan gaat typen is dat woord weg.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
Kijk, dit gebeurs ik een lange zin maak akal , lijkt op nederlands maar e zin klopt gewoon niet meer
dus zeg mij maar eens hoe dat
gebruik ik ook, werkt perfect!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
Teun heb de fles even uit keukenkastje gehaald het heet st marc express ik haal er vetvlekken mee weg uit Hans zijn kokskleding en smeer als ie zijn fiets heeft geplakt je kan er ook je ramen mee lappen is goed spul. lekker sopje van maken en wat ik eerder zei goed nadrogen dan krijg je ook geen strepen, wordt ook voor tuinstoelen schoonmaken gebruikt
http://www.microsoft.com/(...)eit/toetsenbord.aspxquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
Kijk, dit gebeurs ik een lange zin maak akal , lijkt op nederlands maar e zin klopt gewoon niet meer
dus zeg mij maar eens hoe dat
Hij raakt z'n pointers kwijt (weet niet of ik dat technisch de juiste uitdrukking is)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, Fok reageert dan net zo als een post gedelete is.
Ankers?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij raakt z'n pointers kwijt (weet niet of ik dat technisch de juiste uitdrukking is)
Ankers ken ik niet, maar in die database tabellen moet hij die oorspronkelijke posting kunnen vinden en dat lijntje is corrupt geraakt, dus onvindbaar en dat gaat hij één stap hoger, kom je uit bij de aanvangspost.quote:
ik ben voorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zullen we samen een staatslot kopen?
Hij zoekt een record in de tabel, maar die pointer vind dat record niet. Dat is toch een pointer, of niet?quote:
maak je nu een geintje, want vind het wel wat hebben als we met zijn alle een staatslot kopen of meer en dat gewoon elke maand vind het geen gek idee hoor, vroeger bij me moeder op het werk hadden ze elk maand een straatje en is wel eens wat op gevallenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, PM ik het staatslotnummer zodra ik het heb, vergezeld van mijn bankrekening nr.
Test gelukt!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef hondjes het volgende:
Als het goed is moet hij nu goed werken.
Rode Rechtsen vallen binnen! Kameraad waar is mijn karabijn?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dat zo ongeveer elke nacht...Arme jongen![]()
Je mag dan hopen dat er geen prijs op valt, want het is dan gelijk een schenking die volgens mij voor de helft belast wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak je nu een geintje, want vind het wel wat hebben als we met zijn alle een staatslot kopen of meer en dat gewoon elke maand vind het geen gek idee hoor, vroeger bij me moeder op het werk hadden ze elk maand een straatje en is wel eens wat op gevallen
huh daar heb ik geen verstand van hoor allemaal, wat wel of geen schenking is, maar het idee vind ik zo gek nog niet, bv iedereen die mee wilt doen 5 euro bv naar jou overmaken of naar iemand die ook te vertrouwen is, ja zo gek idee is het eigenlijk niet, straks valt er een paar miljoen in de SCquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag dan hopen dat er geen prijs op valt, want het is dan gelijk een schenking die volgens mij voor de helft belast wordt
ja het is dat Disana het poste was het alweer vergeten gisteren werd het wel gezegt dus Disanaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Zo effe naar die speciale uitzending van Nieuwsuur kijken op Ned2, over de revoluties in het Midden-Oosten.
Ik zie het wel aan de prijs van een vat ruwe olie hoe het gaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Zo effe naar die speciale uitzending van Nieuwsuur kijken op Ned2, over de revoluties in het Midden-Oosten.
Het staat niet in de gids, althans niet in de mijne, dus ik dacht ik zeg het maar even.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja het is dat Disana het poste was het alweer vergeten gisteren werd het wel gezegt dus Disana
ik heb het overwogen, maar ik kan het niet opbrengenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
quote:Cohen de Hakkelaar
AMSTERDAM - PvdA-leider Job Cohen heeft tijdens een verkiezingsdebat rechtstreeks op televisie opnieuw een onzekere indruk achtergelaten. De voorman van de sociaal democraten hakkelde tijdens een debat met PVV- Eerste Kamer lijsttrekker Machiel de Graaf een minuut lang.
Wie is ze? En waar is hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Roemenië noemen ze hier altijd Balkan
Iedere post zal wel een uniek nummertje meekrijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zoekt een record in de tabel, maar die pointer vind dat record niet. Dat is toch een pointer, of niet?
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouwquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
VI is echt een heerlijk programma om een beetje je huis op te ruimen, was op te vouwen, etc. Die koppen hoef je toch niet te zien en 't duurt lang genoeg.
Maar die willen VI niet zienquote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouw
Mijn moeder heeft een abonnement zodat ze de eredivisie live kan volgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar die willen VI niet zien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar die willen VI niet zien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:
Juud wil dat ik liever BZV kijk dan VI.![]()
en mijn volgende pizza krijg ik pas in september![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een abonnement zodat ze de eredivisie live kan volgen.
En voor mij is dat een goed excuus om af en toe het huis te ontvluchten.
Dat volg ik niet.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zodat je af en toe ook eens rustig kunt slapen.
Ik besteed sommige werkzaamheden uit!quote:
Ik kan soms best oprecht romantisch zijn hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
PB ziet een klein schichter weerloos meiske.. en aangezien PB het inlevingsvermogen en het gevoel van romantiek van een autistische bouwvakker met latourette heeft, ziet ze een kans!
Ja, je kunt nu wel concluderen dat het er niet beter op wordt. Lieve en integere man, maar geen spreekwonder.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Dementor het volgende:
Arme Cohen, hij zou de eer aan zichzelf moeten houden.
Kan er iemand even een kat op de chat gooien?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ranzige mokkel vind elke doos lekker
Moet je die andere SC niet hebben?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan er iemand even een kat op de chat gooien?
Geef hem een rode pvda-neus en doe er een grote strik om en je hebt Cohen Clown!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je kunt nu wel concluderen dat het er niet beter op wordt. Lieve en integere man, maar geen spreekwonder.
Ach, daar vind ik hem dan weer te beschaafd en zachtaardig voor. Ik vind het ook niet vermakelijk, ik vind het sneu.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een rode pvda-neus en doe er een grote strik om en je hebt Cohen Clown!
Jeutje wat een voorrecht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoezo ik hoef niet mn mond te houden hoor...ik mag nl gewoon antwoorden als ik dat wil
Ik ben een hele geëmancipeerde man! Niet verwarren met een mietje die zelf het huishouden moet doen en baas is over eigen keuken.quote:
jij gaat echt schrikken als het ooit tot een meet komtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Kardinaal een beetje inschattend zal dat niet lang meer duren
Dat heb je al zovaak geroepen dat iedereen op alles voorbereid is.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij gaat echt schrikken als het ooit tot een meet komt
Of je bent een watje die niet voor zichzelf kan zorgen, dat kan ook nog. Je kwam toch ook zwaar ondervoed bij Layssa aankakken?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een hele geëmancipeerde man! Niet verwarren met een mietje die zelf het huishouden moet doen en baas is over eigen keuken.
Ja, want ik heb in die bijna 49 jaar geen mensen gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij gaat echt schrikken als het ooit tot een meet komt
Hier kan je je niet op voorbereidenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb je al zovaak geroepen dat iedereen op alles voorbereid is.
Dat vraag je aan iemand die aan de morfine zit? Ik weet na 3 dagen niet eens meer wie mijn ouders ook alweer zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of je bent een watje die niet voor zichzelf kan zorgen, dat kan ook nog. Je kwam toch ook zwaar ondervoed bij Layssa aankakken?
Ik vind je toch wel liefquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier kan je je niet op voorbereiden
Dat is mij een té gemakkelijk excuusquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die aan de morfine zit? Ik weet na 3 dagen niet eens meer wie mijn ouders ook alweer zijn!
Dus Dementor is echt een arrogante zak en jij echt naïef en inhalig?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat zo raar, alsof iemand hier op Fok! zich voordoet als een totaal ander persoon dan hij/zij in werkelijkheid is.... Wrom in godsnaam?
Ik vind het een forum niet waard om echt op alles in te gaan...het raakt me vaak niet...Maar in het echt kan het natuurlijk wel persoonlijk worden en dan meng ik me gewoon wel in discussies in tegen stelling tot hier....quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat zo raar, alsof iemand hier op Fok! zich voordoet als een totaal ander persoon dan hij/zij in werkelijkheid is.... Wrom in godsnaam?
Liegebeestquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want ik heb in die bijna 49 jaar geen mensen gezien
Jaloers figuur.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus Dementor is echt een arrogante zak en jij echt naïef en inhalig?
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.quote:
Een ware discussie, dan kun je eindelijk je ei kwijt voor vandaag.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.
jongejongequote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een ware discussie, dan kun je eindelijk je ei kwijt voor vandaag.
Ik begin niet te schelden.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jongejonge, wat laat jij je kennen zeg.
Valsspelen! Ik had het nog minstens 30 posts kunnen rekken!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jongejonge, wat laat jij je kennen zeg.
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het een forum niet waard om echt op alles in te gaan...het raakt me vaak niet...Maar in het echt kan het natuurlijk wel persoonlijk worden en dan meng ik me gewoon wel in discussies in tegen stelling tot hier....
Weer een note voor Teun.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Valsspelen! Ik had het nog minstens 30 posts kunnen rekken!
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.
Ik heb dat nooit gedaan, Dementor is capabel genoeg om zelf zijn boontjes te doppen.
Buiten dat hebben we ieder onze eigen mening en opvattingen.
En wat doe je nu zelf dan eigenlijk? Pot of ketel, nigga?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.
Ik heb dat nooit gedaan, Dementor is capabel genoeg om zelf zijn boontjes te doppen.
Buiten dat hebben we ieder onze eigen mening en opvattingen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Dementor het volgende:
En dan kom je hier voor de gezelligheid.
Kijk lieverd een paar wilde drama-lama's in het draadje!quote:
Wie is er boos?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet boos gaan doen mensen, doe 't voor Teun.
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.quote:
Hey dat telt niet! Als je gaat vissen zonder aas verwacht men immers dat ze niet happen. Als je dan toch wat vangt dan is dat puur mazzeltov!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet boos gaan doen mensen, doe 't voor Teun.
Muts? Ben je een beetje boos Pietje? Dan toch maar een note voor Teun!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.
Ow dan is het ook niet bedoelt voor mij...ik word niet boosquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.
Zou ie nog steeds boos worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Muts? Ben je een beetje boos Pietje? Dan toch maar een note voor Teun!
Nee joh....hij gebruikt dat account niet eens nuquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds boos worden?
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus geef Teun maar een extra note!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds boos worden?
8 van de 10 keer is het natuurlijk wel zo dat ik hier goed ben voor een topic vol discussie. Dat ik dan natuurlijk zelf het halve topic vul doet daar niks aan afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.
Goed zo, je zal het nodig hebben met al die nachtelijke onderbrekingen door allerhande figuren die over het behang kruipenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Prima! Geef jezelf eens een flinke discussie! Ik ga slapen!
Story of my lifequote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, die is uiteindelijk altijd de lul.
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Toverheks het volgende:
wat een gladde prater is die Rutte, echt een gladjakker
Hij doet het goed, nu ook. Al had had hij het wel wat moeilijk met een bijstandsmoeder die bij een werkende zoon haar uitkering kwijt raakt. Daar kwam hij niet goed uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.
Remlof geloof me hij heeft enge ideeen en er is wat uitgelekt waar Cohen helemaal nog niet over mocht praten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.
vind ik helemaal eng, en ja zelf hans zien ze bij de belasting al als mijn fiscale patner, die jongen werkt zich de kolere, ik heb geen bijstand maar stel je voor dat hij me moet onderhouden kan je als jongere nooit wat opbouwen, geen uitzet geen rijbewijs helemaal niks omdat je je moeder moet onderhoudenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doet het goed, nu ook. Al had had hij het wel wat moeilijk met een bijstandsmoeder die bij een werkende zoon haar uitkering kwijt raakt. Daar kwam hij niet goed uit.
Rutte bepaalt waar Cohen over mag praten?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlof geloof me hij heeft enge ideeen en er is wat uitgelekt waar Cohen helemaal nog niet over mocht praten.
haha, las het net terug..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nu niet meer stelletjes die elkaar in de haren kunnen vliegen?
ja als je straks terug kijkt hoor je het, ging over een amtelijk stuk wat uitgelekt was en cohen legt dat verkeerd uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte bepaalt waar Cohen over mag praten?
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dk (zwanger van zichzelf; onbevlekt).
oke doeiquote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hoi en ik tief 'm ook meteen weer
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik helemaal eng, en ja zelf hans zien ze bij de belasting al als mijn fiscale patner, die jongen werkt zich de kolere, ik heb geen bijstand maar stel je voor dat hij me moet onderhouden kan je als jongere nooit wat opbouwen, geen uitzet geen rijbewijs helemaal niks omdat je je moeder moet onderhouden
trustenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
moet ik was flyers in elkaar flansen en een megafoon aanschaffen als we in optocht naar het binnenhof gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komen
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij mag het, wat rumoer kan geen kwaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komen
ik zat te denken denken aan fok! als platfor(u)m en remlof als oppositieleiderquote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik was flyers in elkaar flansen en een megafoon aanschaffen als we in optocht naar het binnenhof gaan?
Heb je geen rol voor Coos?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zat te denken denken aan fok! als platfor(u)m en remlof als oppositieleider
Riep je schat??quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen rol voor Coos?
alles okee, ouwe?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ, jij ook een goeie avond
quote:Help bejaarden pinnen!
ZEEWOLDE - De Flevolandse politie roept bejaarden op hulp van winkelpersoneel te vragen om afgeschermd met een pinpas te kunnen betalen. Nu komt het vaak voor dat andere ‘klanten’ zo dichtbij staan dat de pincode makkelijk afgekeken kan worden.
ja, tekstschrijver van remlofquote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen rol voor Coos?
Ik wilde vragen waar ik het kon kopen, maar zie het in de url, Kalbo dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles okee, ouwe?
dit is btw het beste spul om -zonder schade- je troep schoon te maken. enorm goed spul, maakt alles schoon (ook hardnekkig vuil en schilderwerk whtever). mengt 1 op 100
[ afbeelding ]
plaat poetsen die wijven voorlopig..:{wquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wilde vragen waar ik het kon kopen, maar zie het in de url, Kalbo dus
Thnx man, heb je er een leuk poetswijf bij?
De handkar staat altijd standby, vooral toen ik nog getrouwd was. Arme mannenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
plaat poetsen die wijven voorlopig..:{w
effe een tijdje an de handkar
haha, hij kan zich er niet in verplaatsen.. lag vorige week nog in de armen van jortquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
Ja, ook Rutte zitten kijken.![]()
Die bijstandmoeder met haar werkende zoon. Hoe kan die zoon in godsnaam, als hij al z'n geld in het huishouden van moeders noet steken, nog uitgaan, sparen voor ooit op eigen benen te gaan staan, of ergens in een openbare gelegenheid een meisje opdoen. O nee, dat telt niet bij Rutte want die doet niet aan meisjes.
De perfecte maatregelen om arm arm te houden en rijk rijker te maken Coos.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
Die bijstandmoeder met haar werkende zoon. Hoe kan die zoon in godsnaam, als hij al z'n geld in het huishouden van moeders noet steken, nog uitgaan, sparen voor ooit op eigen benen te gaan staan, of ergens in een openbare gelegenheid een meisje opdoen. O nee, dat telt niet bij Rutte want die doet niet aan meisjes.
vind ik ook goed, heb wel beetje zin aan bloed aan de muur en herrie in de tentquote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zat te denken denken aan fok! als platfor(u)m en remlof als oppositieleider
Let dan toch eens opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik schaam me diep, hans kwam net thuis ( had vanmiddag smsje gestuurd) en ja zijn telefoon was leeg en hij had me zondagmiddag al smsje gestuurd zei die, ik kijk net en ja hoor....... ma kom niet thuis slapen je lievelingszoon
ik zei dat dus ook in een andere strekking maar komt op het zelfde neer, ik zie al dat ik tegen hans zeg, nou loonzakje op tafel, denk dat ie me vierkant uitlacht en me te koop zet op de poolse marktplaats, als ik dan maar heel ver weg emigreerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
heeft ie zeker net pas gestuurd omdat ie op fok meeleestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik schaam me diep, hans kwam net thuis ( had vanmiddag smsje gestuurd) en ja zijn telefoon was leeg en hij had me zondagmiddag al smsje gestuurd zei die, ik kijk net en ja hoor....... ma kom niet thuis slapen je lievelingszoon
ik had laatst nog bloed aan m'n tentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook goed, heb wel beetje zin aan bloed aan de muur en herrie in de tent
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik had laatst nog bloed aan m'n tent
hij weet van wijze van spreken niet eens hoe je FOK spelt, vind ie allemaal halve gare bejaarde hij heeft wel eens meegelezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeft ie zeker net pas gestuurd omdat ie op fok meeleest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |